Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1174)

Vierailija
1161/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua puutut aikuisen miehen asioihin? Poikasi on inceö reppana, naailma opettaa.

Vierailija
1162/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua puutut aikuisen miehen asioihin? Poikasi on inceö reppana, naailma opettaa.

Hän ei ole vastentahtoisessa selibaatissa.

Poika on valaistunut.

Siinä olet oikeassa että maailma on opettanut, mitä naiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miehisyys herkässä, kun jaksaa aina vaan itkeä tuon jutun takia.  Ymmärtänet sit naisten kyynisyyden miesten suhteen, kun naisten oikeuksien polkemisen historia on niin moninainen ja pitkä. 

--

Siksi onkin koomista että nykypäivän naiset uhriutuu siitä mitä heidän esi-esi-esiäitinsä on kokeneet.

Koomista? Tuo karhujutusta uhriutuminen on koomista(surullista). Sekin on jo vanha juttu. 

Vierailija
1164/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on valaistunut.

Kerro vielä, miksi täällä olet? Tätien kanssa vänkäämässä? Huomionhakua??

Vierailija
1165/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tietenkään kollektiivisesti, mutta onhan lehdet täynnä törkeitä kirjoituksia miehistä. Viimeksi luin "laatulehdestä" (Suomen kuvalehti) aivan kamalan miehiä lynkkaavan kolumnin. Mietin, että mikä lehti julkaisisi samanlaisen naisista. Adrew Tate on oma lukunsa, mutta ihan samaa tekstiä vain toiseen suuntaan suoltaa jatkuvasti "hyväksyttävät" tahot eli ihan meidän valtamedia. Tietysti siinä sivussa haukkuvat Taten. 

Olen nainen. Käy sääliksi nuoria miehiä, koska niin moni nainen on järkensä menettänyt. Onneksi on fiksujakin tyttöjä vielä jäljellä ja aina voi hakea ulkomailta vaimon ja jättää nämä kiusankappaleet kellumaan omiin mehuihinsa.

Vierailija
1166/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on valaistunut.

Kerro vielä, miksi täällä olet? Tätien kanssa vänkäämässä? Huomionhakua??

Olen osoittamassa miesvihanne.

Miksi itse olet täällä? Haukkumassa miehiä? Etkö muuten kostu enää?

Vierailija
1167/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei tietenkään kollektiivisesti, mutta onhan lehdet täynnä törkeitä kirjoituksia miehistä. Viimeksi luin "laatulehdestä" (Suomen kuvalehti) aivan kamalan miehiä lynkkaavan kolumnin. Mietin, että mikä lehti julkaisisi samanlaisen naisista. Adrew Tate on oma lukunsa, mutta ihan samaa tekstiä vain toiseen suuntaan suoltaa jatkuvasti "hyväksyttävät" tahot eli ihan meidän valtamedia. Tietysti siinä sivussa haukkuvat Taten. 

Olen nainen. Käy sääliksi nuoria miehiä, koska niin moni nainen on järkensä menettänyt. Onneksi on fiksujakin tyttöjä vielä jäljellä ja aina voi hakea ulkomailta vaimon ja jättää nämä kiusankappaleet kellumaan omiin mehuihinsa.

Turha miehiä on sääliä. Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään, joten tämähän on voitto.

Naaraat eivät enää kykene edes seksillä kiristämään.

Vielä kun päästäisiin eroon tulonsiirroista naaraille.

Vierailija
1168/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa nyt. Vinkatkaa spermahullun viestit, älkää uhkailko. Se vaan saa kiksejä saamastaan huomiosta, tumputtaa varmaan jo.

Se että ilmoittaa ne viestit suoraan poliisille ei ole uhkailua, vaan kun rikoksen tunnusmerkit täyttyvät, se on täysin aiheellista. On myös ihan oikein kertoa hänelle, että viesteistä on ilmoitettu eteenpäin. Ei ole pakko kertoa, mutta voi kertoa. Ylläpidolle ilmoittamisesta ei ole ollut hyötyä tähänkään mennessä ja ainoa tapa puuttua lakia rikkoviin viesteihin on viranomaisten kautta. 

Vierailija
1169/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa nyt. Vinkatkaa spermahullun viestit, älkää uhkailko. Se vaan saa kiksejä saamastaan huomiosta, tumputtaa varmaan jo.

Se että ilmoittaa ne viestit suoraan poliisille ei ole uhkailua, vaan kun rikoksen tunnusmerkit täyttyvät, se on täysin aiheellista. On myös ihan oikein kertoa hänelle, että viesteistä on ilmoitettu eteenpäin. Ei ole pakko kertoa, mutta voi kertoa. Ylläpidolle ilmoittamisesta ei ole ollut hyötyä tähänkään mennessä ja ainoa tapa puuttua lakia rikkoviin viesteihin on viranomaisten kautta. 

Ilmoitettu poliisille

Vierailija
1170/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelmahan on, että naisista ei näy päällepäin kuka vihaa miehiä ja kuka pitää. Siksi oman elämän kannalta on jättää naiset rauhaan. "

No varmaan siitä, että jos nainen etsii miestä niin vois ainakin naisen logiikalla kuvitella että pitää. Muistakaa että onhan lesboja sekä esim mun kaltasia jotka ei enää halua mietsä, ite alle 30 v  mutta jo muutama huono pidempi suhde takana ja monta ihan ok kevyempää. E syytä siitä miehiä enkä vihaa, itseasiassa mun paras ystäväkin oli mies (kuoli valitettavasti) ja suurin osa kavereista ollu muutenki miespuolisia. Ei se oo miesvihaa että heidän kanssa myös seurustellesssa tulee huonoja kokemuksia enkä itse enää varmaan pysty koskaan, naisista ei oo kokemusta. Enkä edes syytä MIEHIÄ vaan ne yksilöt ei sopinu mulle, enpä varmaan itekään mikää täydellinen oo kun vedän puoleeni sellasia tietynlaisia. Ei siis sillä että tuo haittais varmaan ketään mitä oot päättäny mut selitin naisen näkökulmasta, koska mulla on sama. Ja naisvihaa kokenut kans liikaa just suhteissa kummallisesti, sinkkuna saa olla rauhassa (paitsi niiltä joille antaa pakit)  jos ei lasketa näitä vauva.fi kommenttteja 

Vierailija
1171/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ongelmahan on, että naisista ei näy päällepäin kuka vihaa miehiä ja kuka pitää. Siksi oman elämän kannalta on jättää naiset rauhaan. "

No varmaan siitä, että jos nainen etsii miestä niin vois ainakin naisen logiikalla kuvitella että pitää. Muistakaa että onhan lesboja sekä esim mun kaltasia jotka ei enää halua mietsä, ite alle 30 v  mutta jo muutama huono pidempi suhde takana ja monta ihan ok kevyempää. E syytä siitä miehiä enkä vihaa, itseasiassa mun paras ystäväkin oli mies (kuoli valitettavasti) ja suurin osa kavereista ollu muutenki miespuolisia. Ei se oo miesvihaa että heidän kanssa myös seurustellesssa tulee huonoja kokemuksia enkä itse enää varmaan pysty koskaan, naisista ei oo kokemusta. Enkä edes syytä MIEHIÄ vaan ne yksilöt ei sopinu mulle, enpä varmaan itekään mikää täydellinen oo kun vedän puoleeni sellasia tietynlaisia. Ei siis sillä että tuo haittais varmaan ketään mitä oot päättäny mut s

eli jos naisia hakkaava mies etsii naista suhteeseen, se ei ole naisvihaaja?

Vierailija
1172/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu poliisille

Tiedäthän että perätön ilmianto on myös rikos? Voit varmasti myös kertoa, mikä lainaamassasi viestissä täyttää rikoksen tunnusmerkit. 

Vierailija
1173/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu poliisille

Tiedäthän että perätön ilmianto on myös rikos? Voit varmasti myös kertoa, mikä lainaamassasi viestissä täyttää rikoksen tunnusmerkit. 

Se selviää sinulle kun olet kuulusteluissa.

Vierailija
1174/1174 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, perätön ilmianto on rikos. Kyllä asianosainen tietää, että on itse rikkonut lakia levittämällä vihapuhetta ja perättömiä väitteitä, sekä pyrkinyt kiihottamaan muita yhtä kansanosaa vastaan. Sellainen on ihan oikeasti Suomen lain vastaista, halusitte tai ette. Se, että minä tuon tämän asian esille, ei tee minusta rikollista eikä johda kuulusteluihin.