20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä
Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään.
Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla?
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kohtelevat naisia paremmin kuin koskaan maailman historiassa. Palkintona tästä miehet saavat enemmän paskaa niskaansa kuin koskaan maailman historiassa. Kyllähän tuo laittaa herkemmän kaverin kyyniseksi.
Ne jotka kohtelevat hyvin, saavat pääsääntöisesti hyvää kohtelua takaisin. Jos saat takaisin vaan vittuilua, on syypää sun peilissä. Ja tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Minä kohtelen hyvin ja kiitokseksi siitä saan mediasta lukea miten olen ihmisenä paha ja vaarallinen. "Mies vai karhu?". Jos mies ahdistelee naista metrossa niin jätänkö puuttumatta? Ahdistuu varmaan enemmän jos siihen tilanteeseen ilmestyy vielä toinenkin mies, eikä esim. karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kysymys osui aivan oikeaan. Jompikumpi se oli, tutkintavankeus tai suljettu. Noin paha pakkomielle ei nimittäin lopu ellei pääsyä internetiin ole rajoitettu. Taisi osua pahasti.
eli et ole lopettanut poikien tappamista. Näin pelkäsinkin.
Tiedätkö mitä? Minä olen se joka on tehnyt nettivinkkejä näistä sinun lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan viittaavista viesteistäsi. Ne ovat palstan sääntöjen Suomen lain vastaisia. Ja teen jatkossakin näistä nettivinkkejä.
Sinähän niitä lapsia uhkaat tuolla oikeassa elämässä.
Taidat jopa selittää täällä kuinka ne tulee laittaa tehosekoittimeen ja muuta järkyttävää.
Voisit lopettaa sen, jookos?
Ihan oikeassa on. Feminismi on korruptoinut länsimaiset naiset täysin. Tämäkin palsta on täynnä miehiä vihaavia tätejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kohtelevat naisia paremmin kuin koskaan maailman historiassa. Palkintona tästä miehet saavat enemmän paskaa niskaansa kuin koskaan maailman historiassa. Kyllähän tuo laittaa herkemmän kaverin kyyniseksi.
Ne jotka kohtelevat hyvin, saavat pääsääntöisesti hyvää kohtelua takaisin. Jos saat takaisin vaan vittuilua, on syypää sun peilissä. Ja tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Minä kohtelen hyvin ja kiitokseksi siitä saan mediasta lukea miten olen ihmisenä paha ja vaarallinen. "Mies vai karhu?". Jos mies ahdistelee naista metrossa niin jätänkö puuttumatta? Ahdistuu varmaan enemmän jos siihen tilanteeseen ilmestyy vielä toinenkin mies, eikä esim. karhu.
Itse jätän naisten ongelmat karhulle tai viranomaisille. Ei liity minuun mitenkään.
Ikävää tietysti jos se karhu ei ehdi ajoissa paikalle, mutta eipähän nainen ahdistu turhaan minun läsnäolostani.
Tiesitkö muuten että maailmalla naiset ovat haastaneet miehiä oikeuteen koska ovat esimerkiksi antaneet tekohengitystä ilman naisen suostumusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kysymys osui aivan oikeaan. Jompikumpi se oli, tutkintavankeus tai suljettu. Noin paha pakkomielle ei nimittäin lopu ellei pääsyä internetiin ole rajoitettu. Taisi osua pahasti.
Tiedätkö mitä? Minä olen se joka on tehnyt nettivinkkejä näistä sinun lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan viittaavista viesteistäsi. Ne ovat palstan sääntöjen Suomen lain vastaisia. Ja teen jatkossakin näistä nettivinkkejä.
Taidat jopa selittää täällä kuinka ne tulee laittaa tehosekoittimeen ja muuta järkyttävää.
Tuonkin viestisi ilmoitan. Poliisi kyllä selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä viestistä nettivinkin.
Tein tästä viestistä nettivinkin.
--
Hyvä! Poliisi pääsee viimein jäljillesi.
Annapa poikasi tutustua palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, palstalla harvoin kerrotaan miehistä mitään positiivista, mutta tosielämä ei ole vauva.fi. Oman elämäni naiset eivät ainakaan vihaa, mutta en hengaa katkerien feministien kanssa...
--
Tämä palsta on läpileikkaus suomalaisen naisen mielenmaisemaan
No sitten se on suomalaisen miehenkin mielenmaisemaan. Palstan perusteella miehet vihaavat ja halveksivat naisia ja jopa muita miehiä, ovat erittäin typeriä ja yleistäviä ja silti itkevät, mikseivät tavismiehenä saa naisia vaikka äitin mielestä ovat komeita.
Palsta ei ole suomen suurin miesvaltainen kokoontumisalusta, toisin kuin naisille.
tarkoitatko siis että tänne eksyy vain mielipuolet ja muut vammaiset miehet?.. kuten siis sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että tuntuu turhauttavalta, kun koet, että sinua pidetään vastuullisena asioista, joihin et itse ole syyllinen. Mutta keskustelu "mies vs karhu" ei ole henkilökohtainen hyökkäys sinua kohtaan. Se tuo esiin naisten kokemaa pelkoa ja ahdistusta miesten mahdollisesta väkivallasta ja häirinnästä, eikä syytä kaikkia miehiä.
Naisten pelot eivät ole yleistäviä syytöksiä, vaan niissä käsitellään laajempia yhteiskunnallisia ongelmia, kuten väkivallan ja häirinnän yleisyyttä. Meidän ei tarvitse olla osa ongelmaa, mutta voimme silti ymmärtää, miksi tämä keskustelu on tärkeä ja tukea naisia turvallisuuden tunteen parantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avainsana "pääsääntöisesti". Eli "jos naama sattuu miellyttämään"
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa on. Feminismi on korruptoinut länsimaiset naiset täysin. Tämäkin palsta on täynnä miehiä vihaavia tätejä.
En tiedä kuin paljon tätä pitää toistella. Feminismi on globaali ilmiö. Maailmanlaajuinen. Eikä se tarkoita että naiset vihaisivat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avainsana "pääsääntöisesti". Eli "jos naama sattuu miellyttämään"
-eri
Ei. Se tarkoittaa sitä, että vaikka sinä henkilö A olisit ystävällinen henkilölle B, henkilöllä B saattaa olla huono päivä/huono persoona/kiire/tms ja hän ärähtää henkilölle A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että tuntuu turhauttavalta,
Suoen kansan vanhoissa runoissa neuvotaan yksitysikohtaisesti missä, milloin, mistä syystä ja millä naista sopii lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, palstalla harvoin kerrotaan miehistä mitään positiivista, mutta tosielämä ei ole vauva.fi. Oman elämäni naiset eivät ainakaan vihaa, mutta en hengaa katkerien feministien kanssa...
--
Tämä palsta on läpileikkaus suomalaisen naisen mielenmaisemaan
No sitten se on suomalaisen miehenkin mielenmaisemaan. Palstan perusteella miehet vihaavat ja halveksivat naisia ja jopa muita miehiä, ovat erittäin typeriä ja yleistäviä ja silti itkevät, mikseivät tavismiehenä saa naisia vaikka äitin mielestä ovat komeita.
Palsta ei ole suomen suurin miesvaltainen kokoontumisalusta, toisin kuin naisille.
tarkoitatko siis että tänne eksyy vain mielipuolet ja muut vammaiset miehet?.. kuten siis sinä?
Tietysti naisesta on "vammaista" kun joku häntä fiksumpi osoittaa hänen olevan pelkkä miesvihaaja.
Sovitaan siis näin.
Ymmärrän, että tuntuu turhauttavalta, kun koet, että sinua pidetään vastuullisena asioista, joihin et itse ole syyllinen. Mutta keskustelu "mies vs karhu" ei ole henkilökohtainen hyökkäys sinua kohtaan. Se tuo esiin naisten kokemaa pelkoa ja ahdistusta miesten mahdollisesta väkivallasta ja häirinnästä, eikä syytä kaikkia miehiä.
Naisten pelot eivät ole yleistäviä syytöksiä, vaan niissä käsitellään laajempia yhteiskunnallisia ongelmia, kuten väkivallan ja häirinnän yleisyyttä. Meidän ei tarvitse olla osa ongelmaa, mutta voimme silti ymmärtää, miksi tämä keskustelu on tärkeä ja tukea naisia turvallisuuden tunteen parantamisessa.
--
All men until no men
Ei ole henkilökohtainen hyökkäys :) Ei syytä kaikkia miehiä. Ei ole yleistävä syytös.
Uskotko todella tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuin paljon tätä pitää toistella. Feminismi on globaali ilmiö. Maailmanlaajuinen. Eikä se tarkoita että naiset vihaisivat miehiä.
Eikä "incel" tarkoita että vihaa naisia, se on vain naisten itselleen kehittämä termi kun ovat vastentahtoisesti selibaatissa.
Suomiakat haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi ja fasistiksi, jos kannattaa ICEä.
Japanilaiset naiset ei ikinä hauku meitä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä "incel" tarkoita että vihaa naisia, se on vain naisten itselleen kehittämä termi kun ovat vastentahtoisesti selibaatissa.
Mä oikeasti vähän säälin sun vanhempiasi. Mahtaa niillä olla hirveä häpeä siitä, että pojastansa kasvoi tollainen munaton vänisijä 🥺