Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1156)

Vierailija
1141/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi ja fasistiksi, jos kannattaa ICEä.

Japanilaiset naiset ei ikinä hauku meitä.

M35

M35 = M28 = N31 = keski-ikäinen pieni äijänkäppänä Nurmeksesta

Doxxaus ilmiannettu poliisille.

Vierailija
1142/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi ja fasistiksi, jos kannattaa ICEä.

M35

NURMES, NURMES, NURMES.

JOS ASUTTE NURMEKSESSA TAI KÄYTTE SIELLÄ, NIIN ETSIKÄÄ TUO ANIMERUNKKARI JA HAKATKAA SE NAISVIHAAJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

NURMES, NURMES, NURMES.

JOS ASUTTE NURMEKSESSA TAI KÄYTTE SIELLÄ, NIIN ETSIKÄÄ TUO ANIMERUNKKARI JA HAKATKAA SE NAISVIHAAJA.

Vierailija
1144/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kohtelevat naisia paremmin kuin koskaan maailman historiassa. Palkintona tästä miehet saavat enemmän paskaa niskaansa kuin koskaan maailman historiassa. Kyllähän tuo laittaa herkemmän kaverin kyyniseksi.

Ne jotka kohtelevat hyvin, saavat pääsääntöisesti hyvää kohtelua takaisin. Jos saat takaisin vaan vittuilua, on syypää sun peilissä. Ja tämä pätee molempiin sukupuoliin.

Minä kohtelen hyvin ja kiitokseksi siitä saan mediasta lukea miten olen ihmisenä paha ja vaarallinen. "Mies vai karhu?". Jos mies ahdistelee naista metrossa niin jätänkö puuttumatta? Ahdistuu varmaan enemmän jos siihen tilanteeseen ilmestyy vielä toinenkin mies, eikä esim. karhu.

Ymmärrän, että tuntuu turhauttavalta,

Lopulta tuo johtaa vain siihen, että ne vähän herkemmät naisia kunnioittavat miehet alkavat välttää kontaktia naisten kanssa, etteivät vain vaikuta tungettelevilta. Naisia vihaavat sikamiehet taas jatkavat hekotellen samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
1145/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

NURMES, NURMES, NURMES.

Tyypillinen nainen. Itse ei kykene mihinkään, joten täytyy aina yrittää muita yllyttää. 

Vierailija
1146/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa on. Feminismi on korruptoinut länsimaiset naiset täysin. Tämäkin palsta on täynnä miehiä vihaavia tätejä.

En tiedä kuin paljon tätä pitää toistella. Feminismi on globaali ilmiö. Maailmanlaajuinen. Eikä se tarkoita että naiset vihaisivat miehiä.

Eikä "incel" tarkoita että vihaa naisia, se on vain naisten itselleen kehittämä termi kun ovat vastentahtoisesti selibaatissa.

Se termi tarkoitti sitä. Sitten naisvihamieliset keskenkasvuiset pojat nappasi sen itselleen. Niin se kieli kehittyy.

Vierailija
1147/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

NURMES, NURMES, NURMES.

Tyypillinen nainen. Itse ei kykene mihinkään, joten täytyy aina yrittää muita yllyttää. 

Naiset vihaavat miehiä

Vierailija
1148/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se termi tarkoitti sitä. Sitten naisvihamieliset keskenkasvuiset pojat nappasi sen itselleen. Niin se kieli kehittyy.

Samoin kävi feminismille.

Ennen se tarkoitti naisia jotka haluavat tasa-arvoa. Nykyään se tarkoittaa naisia jotka vihaavat miehiä.

Niin se kieli kehittyy

Vierailija
1149/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoen kansan vanhoissa runoissa neuvotaan yksitysikohtaisesti missä, milloin, mistä syystä ja millä naista sopii lyödä."

Mun isä taasen opetti mulle, että kusipäitä saa vetää turpaan. Sä olisit listallani.

Vierailija
1150/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy yhyy 🥱 doxxaus 😭 Uli uli uli 😭 doxxaus 😭 väninää piereskelyä temputtamista 😭 doxxaus 😭

M28

Vierailija
1151/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä taasen opetti mulle, että kusipäitä saa vetää turpaan. Sä olisit listallani.

Nettivinkattu poliisille

Vierailija
1152/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Sanoit tämän saman jo 1031/1150 | 10.02.2026 | 21:06

Spammaus on kielletty säännöissä.

Vierailija
1153/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pojan antamat tiedot tuli äipälle yllätyksenä?

Vierailija
1154/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Tämä. N29

Hassua. Viimeksi tämä meni näin sivulla 52:  1039/1155 |  10.02.2026 | 21:11 

" " Suomiakat haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi ja fasistiksi, jos kannattaa ICEä.

Japanilaiset naiset ei ikinä hauku meitä." "

"Tämä.

N31"

Voisit vähän edes panostaa, toi on liian läpinäkyvää.

Vierailija
1155/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu poliisille

Mistä syystä? Tuossa ei ollut edes uhkauksen uhkausta. Poliisit nauraa sut ulos :D

Vierailija
1156/1156 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu poliisille

Mistä syystä? Tuossa ei ollut edes uhkauksen uhkausta. Poliisit nauraa sut ulos :D

Selviää sinulle kun saat kutsun keskusteluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän