Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1292)

Vierailija
1181/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja se Suomen kuvalehden artikkeli on nimeltään?

Et kuulosta naiselta. Vaikea uskoa, että yksikään nainen puhuu vaimon hakemisesta yhtään miatään. Tai sit olet todella syvässä suossa sisäistetyn naisvihan kanssa. Et millään tasolla vähennä mies/naisvihaa. Surullista"

Surullista on oma toimintasi

-eri

Vierailija
1182/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miehisyys herkässä, kun jaksaa aina vaan itkeä tuon jutun takia.  Ymmärtänet sit naisten kyynisyyden miesten suhteen, kun naisten oikeuksien polkemisen historia on niin moninainen ja pitkä. 

--

Siksi onkin koomista että nykypäivän naiset uhriutuu siitä mitä heidän esi-esi-esiäitinsä on kokeneet.

Koomista? Tuo karhujutusta uhriutuminen on koomista(surullista). Sekin on jo vanha juttu. 

Se tapahtui täällä oleville, toisin kuin noitavainot johon edelleen vetoat.

En minä ole vedonnut mihinkään noitavainoihin. Kehität taas juttuja päässäsi ja väittelet niistä. Tiesitkö muuten, et monet "noidat" olivat myös miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle naarasmiehelle ei kannattais koskaan vastata mitään. Saattaa olla aika harhainen yleisestikin. Mutta eipä naisilla ole huolta siitä, että ketään täällä syytettäis mistään vihapuheesta. Nekin vihapuheet täyttävät kommentit, mitä on saanut lukea, on miesten kirjoittamia, kun toiset harrastaa naisina esiintymistä. Ja sen myös ovat tunnustaneet. Kun ei meiltä naisilta tule kunnollisia vihapostauksia. 

Vierailija
1184/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista? Tuo karhujutusta uhriutuminen on koomista(surullista). Sekin on jo vanha juttu. 

Se tapahtui täällä oleville, toisin kuin noitavainot johon edelleen vetoat."

Siis metsässä tuli sinua ja karhua vastaan tyttö/nainen ja hän valitsi sen karhun? No jopas. Ymmärrän, että loukkasi.

Vierailija
1185/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja se Suomen kuvalehden artikkeli on nimeltään?

Et kuulosta naiselta. Vaikea uskoa, että yksikään nainen puhuu vaimon hakemisesta yhtään miatään. Tai sit olet todella syvässä suossa sisäistetyn naisvihan kanssa. Et millään tasolla vähennä mies/naisvihaa. Surullista"

Surullista on oma toimintasi

-eri

Eri😂😂😂

Vierailija
1186/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei tietenkään kollektiivisesti, mutta onhan lehdet täynnä törkeitä kirjoituksia miehistä. Viimeksi luin "laatulehdestä" (Suomen kuvalehti) aivan kamalan miehiä lynkkaavan kolumnin. Mietin, että mikä lehti julkaisisi samanlaisen naisista. Adrew Tate on oma lukunsa, mutta ihan samaa tekstiä vain toiseen suuntaan suoltaa jatkuvasti "hyväksyttävät" tahot eli ihan meidän valtamedia. Tietysti siinä sivussa haukkuvat Taten. 

Olen nainen. Käy sääliksi nuoria miehiä, koska niin moni nainen on järkensä menettänyt. Onneksi on fiksujakin tyttöjä vielä jäljellä ja aina voi hakea ulkomailta vaimon ja jättää nämä kiusankappaleet kellumaan omiin mehuihinsa.

Joo, joo mällirättimies. Välillä sitä ollaan niin naista, niin naista. Kannattaisikohan sinun ihan tosissasi miettiä transnaiseksi ryhtymistä? Sellaiseksi kunnon perinteiseksi naiseksi, joka passaa ja puunaa? Tuntuu olevan unelmasi.

Vierailija
1187/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä kovin kauaa tarvitse täälläkään riehua, että toteaa poikasi olevan oikeassa. Feminismi on lietsonut miesvihaa jo vaikka kuinka kauan, ja nyt sitä on vielä voimistettu WOKE-viitekehyksellä ja punavihreällä paatoksella. Intersektionaalinen feminismi haluaa kieltää mieheltä puheoikeuden itseään koskevissa asioissa. 

Ei kodeissakaan ole vuosiin puhuttu tasa-arvosta kuin feminismin määrittelemänä. 

Kyllä niitä täyspäisiäkin naisia vielä löytyy, mutta nykyinen somekausi on enemmän täynnä OF ää ja Boss bitch tyyppejä, jotka voimaantuu saadessaan haukkua miehiä ihan mistä vaan eteen tulee.

Vierailija
1188/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä kovin kauaa tarvitse täälläkään riehua, että toteaa poikasi olevan oikeassa. Feminismi on lietsonut miesvihaa jo vaikka kuinka kauan, ja nyt sitä on vielä voimistettu WOKE-viitekehyksellä ja punavihreällä paatoksella. Intersektionaalinen feminismi haluaa kieltää mieheltä puheoikeuden itseään koskevissa asioissa. 

Ei kodeissakaan ole vuosiin puhuttu tasa-arvosta kuin feminismin määrittelemänä. 

Kyllä niitä täyspäisiäkin naisia vielä löytyy, mutta nykyinen somekausi on enemmän täynnä OF ää ja Boss bitch tyyppejä, jotka voimaantuu saadessaan haukkua miehiä ihan mistä vaan eteen tulee.

Sinähän näiden OF-bossien seuraan hakeudut, jos somesi on täynnä sellaista. Itse en näihin törmää missään. Missäköhän vika?

Vierailija
1189/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä raivoavia mätisäkkejä oikein riittää?

Vierailija
1190/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua puutut aikuisen miehen asioihin? Poikasi on inceö reppana, naailma opettaa.

Hän ei ole vastentahtoisessa selibaatissa.

Poika on valaistunut.

Siinä olet oikeassa että maailma on opettanut, mitä naiset ovat.

Kerro vielä, miksi täällä olet? Tätien kanssa vänkäämässä? Huomionhakua??

Olen osoittamassa miesvihanne.

Miksi itse olet täällä? Haukkumassa miehiä? Etkö muuten kostu enää?

Et osoita mitään muuta kuin naisvihasi ja lisäksi lisäät miesvihaa. Mutta sehän on elämäsi tarkoitus. Ilman sitä, olisit hukassa.

Eli et kostu ilman miesvihaa

Olen pahoillani siitä.

Vierailija
1191/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tietenkään kollektiivisesti, mutta onhan lehdet täynnä törkeitä kirjoituksia miehistä. Viimeksi luin "laatulehdestä" (Suomen kuvalehti) aivan kamalan miehiä lynkkaavan kolumnin. Mietin, että mikä lehti julkaisisi samanlaisen naisista. Adrew Tate on oma lukunsa, mutta ihan samaa tekstiä vain toiseen suuntaan suoltaa jatkuvasti "hyväksyttävät" tahot eli ihan meidän valtamedia. Tietysti siinä sivussa haukkuvat Taten. 

Olen nainen. Käy sääliksi nuoria miehiä, koska niin moni nainen on järkensä menettänyt. Onneksi on fiksujakin tyttöjä vielä jäljellä ja aina voi hakea ulkomailta vaimon ja jättää nämä kiusankappaleet kellumaan omiin mehuihinsa.

Joo, joo mällirättimies. Välillä sitä ollaan niin naista, niin naista. Kannattaisikohan sinun ihan tosissasi miettiä transnaiseksi ryhtymistä? Sellaiseksi kunnon perinteiseksi naiseksi, joka passaa ja p

Ihanaa kun nämä spermaviemärit kuvittelee keskustelevansa vain yhden henkilön kanssa.

Eipä siinä, kun on lusikalla annettu...

Vierailija
1192/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eli jos naisia hakkaava mies etsii naista suhteeseen, se ei ole naisvihaaja?"

Tämä on se, mikä täälläkin kerrottu moneen kertaan, mut toisille pitää näemmä toistaa toistamisen perään. Naisviha tuottaa väkivaltaa ja jopa kuoleman, misviha on halveksuntaa ja halua pysytellä erossa miehistä. 

Tui tui

Sekä mies, että naisvihassa on paljon muutakin. Kannattaa tutustua vihan pyramidiin.

Mutta minulle toki sopii että naisvihaa on vain naisen tappaminen.

Vierailija
1193/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eli jos naisia hakkaava mies etsii naista suhteeseen, se ei ole naisvihaaja?"

Tämä on se, mikä täälläkin kerrottu moneen kertaan, mut toisille pitää näemmä toistaa toistamisen perään. Naisviha tuottaa väkivaltaa ja jopa kuoleman, misviha on halveksuntaa ja halua pysytellä erossa miehistä. 

Miesviha tuottaa syrjäytymistä, alkoholismia ja niitä väkivallantekoja, joissa muuten uhrina on yleensä toinen mies. Todennäköisimmin vihattu mies tappaa itsensä. 

Jos pää ei tätä vihaa kestä niin täälläkin käsketään olemaan oikea mies ja kasvattamaan pallit. Jos toksisesta maskuliinisuudesta halutaan päästä eroon, on myös naisten aika katsoa peiliin ja muuttaa asenteitaan.

Vierailija
1194/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen käsityksen minäkin olen tältä palstalta saanut naisten kirjoituksista.

ja sitten on kaikki metoot ja feministit, jotka julkisesti vihaavat miehiä.

Vierailija
1195/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaisen käsityksen minäkin olen tältä palstalta saanut naisten kirjoituksista.

ja sitten on kaikki metoot ja feministit, jotka julkisesti vihaavat miehiä.

Ei nuo vihaa miehiä. Itse kannatin meetoota, koska olen joutunut käpälöinnin kohteeksi nuorena ja aikuisena. Vapaa-ajalla ja töissä. En silti vihaa miehiä. En edes niitä aikonann käpälöiviä työkavereita.  Minulla on mies ja poikia.  Ja saatan kirjoittaa kärkevästi, silloin kun joku dissaa naisia. Esim tämä viesti on vain mielipiteeni, eikä tarkoita miesvihaa. Ei vaikka tuon esiin joidenkin miesten huonon käytöksen. 

Vierailija
1196/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media on hieno alusta, joten ihmekkö tuo? Katot niitä videoita, joissa naiset pitävät itseään palkintona johon miehen pitää uhrata koko omaisuus ja nainen ei tee vastavuoroisesti yhtään mitään ja sitten jätetään mies, kun vuosipäivänä vei ravintolaan joka maksoi vain 1000$. Tai sitten parisuhteeseen päätynyt nainen huutaa miehellensä, että hänellä on oikeus heruttaa ja kerätä miesten huomiota jossain instassa ja näin "kunnioittaa" miestään. Näitä videoita kun katselee sen muutaman, niin algoritmi pitää huolen, että feediin ei sitten muuta mahdukkaan. Suosittelen poistamaan kaikki sosiaaliset media ja suosittelen myös lopettamaan tämän palstankin, niin näkee todellisen maailman algoritmien ja trash talkien takaa ja huomaa, että se maailma onkin ihan erilainen.

Vierailija
1197/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän näiden OF-bossien seuraan hakeudut, jos somesi on täynnä sellaista. Itse en näihin törmää missään. Missäköhän vika?

Naisille harvemmin instagram pommittaa of bimboja ja ei tarvitse olla edes kovinkaan fiksu tajutakseen miksi instagram näin tekee.

Vierailija
1198/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen media on hieno alusta, joten ihmekkö tuo? Katot niitä videoita, joissa naiset pitävät itseään palkintona johon miehen pitää uhrata koko omaisuus ja nainen ei tee vastavuoroisesti yhtään mitään ja sitten jätetään mies, kun vuosipäivänä vei ravintolaan joka maksoi vain 1000$. Tai sitten parisuhteeseen päätynyt nainen huutaa miehellensä, että hänellä on oikeus heruttaa ja kerätä miesten huomiota jossain instassa ja näin "kunnioittaa" miestään. Näitä videoita kun katselee sen muutaman, niin algoritmi pitää huolen, että feediin ei sitten muuta mahdukkaan. Suosittelen poistamaan kaikki sosiaaliset media ja suosittelen myös lopettamaan tämän palstankin, niin näkee todellisen maailman algoritmien ja trash talkien takaa ja huomaa, että se maailma onkin ihan erilainen.

Mun sos.media rajoittuu tähän palstaan ja on todella ihmetyttänyt tämä ällötyksen määrä, mikä täällä purskahtelee. Mainitsematta nyt erikseen näitä tunnistettavia kommentoijia. Helpotti todella paljon, kun aloin tunnistaa nämä trollit. Heitä on vähemmistö, mutta ovat ahkeria. Oikeassa elämässä en ole mihinkään vastaavaan törmännyt. Ehkä trolli on trolli vain palstoilla.

Vierailija
1199/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kohtelevat naisia paremmin kuin koskaan maailman historiassa. Palkintona tästä miehet saavat enemmän paskaa niskaansa kuin koskaan maailman historiassa. Kyllähän tuo laittaa herkemmän kaverin kyyniseksi.

Ne jotka kohtelevat hyvin, saavat pääsääntöisesti hyvää kohtelua takaisin. Jos saat takaisin vaan vittuilua, on syypää sun peilissä. Ja tämä pätee molempiin sukupuoliin.

Minä kohtelen hyvin ja kiitokseksi siitä saan mediasta lukea miten olen ihmisenä paha ja vaarallinen. "Mies vai karhu?". Jos mies ahdistelee naista metrossa niin jätänkö puuttumatta? Ahdistuu varmaan enemmän jos siihen tilanteeseen ilmestyy vielä toinenkin mies, eikä esim. karhu.

Kyllä on miehisyys herkässä, kun jaksaa aina vaan itkeä tuon jutun takia.  Ymmärtänet sit naisten kyynisyyden miesten suhteen, kun naisten oikeuksien polkemisen historia on niin moninainen ja pitkä. 

Näinpä. Ei mun tuntemia miehiä irl haittaa tuo karhu/mies-juttu lainkaan. Ehkä heillä on parempi itsetunto sitten.

Vierailija
1200/1292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, olet "nainen"