Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1083)

Vierailija
741/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kaikkien nähtävissä olevan tosiasia, että naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisemmin kuin miehet naisista. Silloin kun mies sitten puhuu naisista negatiivisesti, kuten vaikkapa Stagala, niin hänet leimataan valtamediassa ties miksi eikä miehet seiso hänen takanaan. Naiset sen sijaan ovat sankoin joukoin ja vakavalla naamalla väittämässä, että miehet ovat niin kauheita, että karhukin on turvallisempi.

Niinhän karhut ovatkin. Tilastollisesti on paljon pienempi mahdollisuus tulla karhun tappamaksi kuin miehen. Vaikka karhu sentään tappaa vain kokiessaan itsensä uhatuksi.

Katsopa sellainen leffa kuin the edge-reunalla vuodelta 1997 jossa Anthony Hopkins ja kumppanit joutuu erämaassa törmäämään karhuun niin haluaisikot kohdata karhun?

Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon.

Vierailija
742/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kaikkien nähtävissä olevan tosiasia, että naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisemmin kuin miehet naisista. Silloin kun mies sitten puhuu naisista negatiivisesti, kuten vaikkapa Stagala, niin hänet leimataan valtamediassa ties miksi eikä miehet seiso hänen takanaan. Naiset sen sijaan ovat sankoin joukoin ja vakavalla naamalla väittämässä, että miehet ovat niin kauheita, että karhukin on turvallisempi.

Niinhän karhut ovatkin. Tilastollisesti on paljon pienempi mahdollisuus tulla karhun tappamaksi kuin miehen. Vaikka karhu sentään tappaa vain kokiessaan itsensä uhatuksi.

Tilanne olisi aivan toinen, jos metsässä olisi naisia ja karhuja samassa suhteessa kuin oikeassakin elämässä. Karhut säästäisivät ainoastaan kauniin vaimoaineksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon.

--

Olet kohdannut mitä, ehkä kaksi karhua? Se on kaksi enemmän kuin keskiverrolla suomalaisella.

Montako miestä kohtaat jos uskallat ulos?

Vierailija
744/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon."

Jotain sinussa on vialla, kun olet tuon ikäisenä pyörinyt aikuisten miesten porukoissa.

Vierailija
745/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoin joku ihmetteli kun sinkku stand up tapahtumassa oli noin sata naista ja neljä miestä.

Miehet lähtivät paikalta ennen kuin esitys oli loppu.

Viivi Kuusela, Eeva Vekki ja Saana Peltola keskittyivät haukkumaan miehet.

Tuohon kun lisää Särmän ja Meriläisen, niin väkisinkin tulee mieleen, että haukkuisivatkohan noi miehiä, jos olisivat kauniita ja sopusuhtaisia jokainen?

Vierailija
746/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoin joku ihmetteli kun sinkku stand up tapahtumassa oli noin sata naista ja neljä miestä.

Miehet lähtivät paikalta ennen kuin esitys oli loppu.

Viivi Kuusela, Eeva Vekki ja Saana Peltola keskittyivät haukkumaan miehet.

Tuohon kun lisää Särmän ja Meriläisen, niin väkisinkin tulee mieleen, että haukkuisivatkohan noi miehiä, jos olisivat kauniita ja sopusuhtaisia jokainen?

Haukkuisivat. Ei miesviha heidän ulkonäöstään johdu vaan sukupuolesta.

Vierailija
747/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon."

Jotain sinussa on vialla, kun olet tuon ikäisenä pyörinyt aikuisten miesten porukoissa.

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) miehillä on huonompi itsehillintä kuin villieläimellä. Miksi minun syyttelyni sijasta et kiinnitä huomiota niihin, joista on ok ahdistella lapsia?

Vierailija
748/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) mieh

Edelleen, veikkaan että olet kohdannut useamman miehen päivässä kuin karhun elinaikanasi.

En tekisi mitään johtopäätöksiä karhujen kokonaisturvallisuudesta sen perusteella.

Mutta jatka miesten vihaamista. Usko, et ole edes kovin erityinen sen suhteen.

Vierailija
749/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) mieh

uli 

uli

uli

Kaikki naiset ei tapa vauvaansa. Moni tappaa.

Vierailija
750/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) miehillä on huonompi itsehillintä kuin villieläimellä. Miksi minun syyttelyni sijasta et kiinnitä huomiota niihin, joista on ok ahdistella lapsia?

--

Naiset tappavat vauvansa. Ikävää että naisilla on vähemmän itsehillintää kuin villieläimillä.

Vierailija
751/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Naiset tappavat vauvansa. Ikävää että naisilla on vähemmän itsehillintää kuin villieläimillä.

Harmittaa kyllä, että sinun äidilläsi oli.

Vierailija
752/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset ei vihaa suomalaisia miehiä.

Suominaisista ei voi sanoa samaa...

Suominaiset haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi. Japanilaiset naiset ovat oikeistolaisia eikä ne hauku meitä. M28

Vierailija
753/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrew Tate ja muut naisia vihaavat miehet onnistuneet syöttämään tuollaiset ajatukset päähänsä. 

Ei sitä tarvitse kuin katsoa naisten omaa käytöstä.

Niinkö. Tänäänkin olen halannut ja pussannut omaa miestäni ja tervehdin kaupan mieskassaa. Missä kohtaa tässä näet miesvihaa?

Laita näytille kaikki viestit mitä olet täällä miehistä kirjoittanut.

Miten esim se kaupan kassa näkee hänestä päälle mahdolliset viestit? Hänhän näkee ja kohtaa vain kohteliaan ihmisen. Missä kohtaa hän kohtaa miesvihaa tuolta kirjoittajalta?

Vierailija
754/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen

Ei nörtit kiinnosta naisia

Paskaa.

Nörtti opiskelee it-alaa ja pääsee hyvin palkattuhin töihin. Kyllä heillä naisia riittää, kunhan joskus viitsivät poistua kotoaan.

Naisia riittää sitten kun ne on kovapalkkaisessa duunissa ja naaraalla on kaksi lasta sille väkivaltaiselle lätkäjätkälle

On miesvihaa väittää että kaikki lätkäjätkät olisi väkivaltaisia. Vihaatko sä Suomen maajoukkuetta tuolla olympialaisissakin? Syytät heitä väkivaltaisiksi naistenhakkaajiksi? Tosi isänmaallista. Tosi kypsää. 

Vierailija
755/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän todella moni nainen vihaakin. Etenkin jos naisten kanssa on tekemisissä lähinnä baareissa, niin ei ole lainkaan ihme jos tulee käsitys, että naiset ovat todella ilkeitä ja itsekkäitä. 20-vuotiaana nainen on huomionsa huipulla ja helppo olla ylimielinen. Kun ikää tulee, niin jalat alkavat palautumaan maanpinnalle kun huomio vähenee. Toinen asia sitten että kelpaako enää siinä vaiheessa kunnolliselle miehelle. 

Vierailija
756/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""""Itse en ole raiskannut ketään enkä tulekaan raiskaamaan niin mitä valitat?

T. Mies""""

"""Kykenet siihen joten olet osasyyllinen.

Se ettet ole vielä tehnyt sitä ei ole selitys."""

""Kykenet säkin raiskaamaan, vaikka oletettavasti olet nainen.  Olet siis osasyyllinen. Se ettet ole vielä tehnyt sitä ei ole selitys.""

"Raiskureita puolusteleva incel saapui keskuuteemme"

En ole raiskureita puolusteleva enkä incel. Osoitin sukunimi/siitoshullulle, miten väärässä hän on.

Jos kerta kaikki miehet ovat hänen logiikallaan osasyyllisiä, koska ovat kykeneviä siihen, niin sitten on hänkin. 

Vierailija
757/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet emme kuule mitään positiivista, johtuu varmaan siitä. Pelkkää vittuilua ja päänaukomista, kyllä se joillekin varmaan vaikuttaa kun ei koko elämän aikana ole kuullut mitään hyvää itsestään.

Outo maailma sulla.  Kannattaisiko vaihtaa ystäväpiiriä, jos he vaan vittuilee sulle?

Vierailija
758/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni aikana tavannut vain muutaman miehen, joka vihasi naisia, ja vain muutaman naisen, joka vihasi miehiä. 

Poikkeuksetta jokainen noista ihmisistä oli itse hyvin häirii tynyt ja mielenterveysongelmainen yksilö. 

Naiset ovat vain hyviä peittämään mielipiteensä.

Kaikki naiset ovat kautta aikojen vihanneet miehiä.

Miksi sen myöntäminen on niin kovin vaikeaa? Se voisi vapauttaa kun sanotte kuinka asiat ovat.

Mikähän mielisairaus pitää henkilöllä olla, että hän kuvittelee tietävänsä mitä kaikki maailman naiset tuntevat ja ovat tunteneet miehiä kohtaan??

Vierailija
759/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä ja monet muut täällä ollaan kehuttu tuttuja miehiä fiksuiksi, jopa ihaniksi. Missä näet haukun?

Rakastan miehiä <3"

Kaltaistesi naisten takia patriarkaatti on yhä voimissaan. Pallielukoilta pitää repiä pallit irti ja syöttää ne koirille.

Sun kaltaisen sekopäänaisen takia jotkut miehet alkaa vihata naisia.

Vierailija
760/1083 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni aikana tavannut vain muutaman miehen, joka vihasi naisia, ja vain muutaman naisen, joka vihasi miehiä. 

Poikkeuksetta jokainen noista ihmisistä oli itse hyvin häirii tynyt ja mielenterveysongelmainen yksilö. 

Naiset ovat vain hyviä peittämään mielipiteensä.

Kaikki naiset ovat kautta aikojen vihanneet miehiä.

Miksi sen myöntäminen on niin kovin vaikeaa? Se voisi vapauttaa kun sanotte kuinka asiat ovat.

Ilmeisesti äitisi vihasi sinua (taikka jos olet nsinen, isäsi teki jotain, miksi vihaat häntä). Nuo traumat selittävät asenteesi.

Niinpä. Viha on muutenkin tosi vahva tunne. Jos jotain, niin naiset on välinpitämättömiä miehiä kohtaan joita eivät tunne. Miksi he heitä vihaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi