Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1053)

Vierailija
781/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni aikana tavannut vain muutaman miehen, joka vihasi naisia, ja vain muutaman naisen, joka vihasi miehiä. 

Poikkeuksetta jokainen noista ihmisistä oli itse hyvin häirii tynyt ja mielenterveysongelmainen yksilö. 

Naiset ovat vain hyviä peittämään mielipiteensä.

Kaikki naiset ovat kautta aikojen vihanneet miehiä.

Miksi sen myöntäminen on niin kovin vaikeaa? Se voisi vapauttaa kun sanotte kuinka asiat ovat.

Mikähän mielisairaus pitää henkilöllä olla, että hän kuvittelee tietävänsä mitä kaikki maailman naiset tuntevat ja ovat tunteneet miehiä kohtaan??

Varmaan se sama, mikä kaikilla naisillakin. He kun kuvittelevat tietävänsä kaiken miehistä. Jopa ne ajatukset.

Vierailija
782/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6399033/naisten-taksi

Mistähän miehet luulevat että naaraat vihaavat miehiä:

---

Ihan turha syytellä muita siitä mitä suomalaismies tekee yli 50000 kertaa vuodessa. Johtuu Y-kromosomista. Se on ongelma, ei melaniini ihosoluissa.

---

Kiimaisuus johtuu MIESSUKUPUOLESTA.

Ilman miehiä ei olisi väkivaltaa, sotia, raiskauksia, syrjintää.

Ilmeisesti muna häiritsee vakavasti aivotoimintaa, kuten rasistiressukoista näemme.

---

Te olette ongelma. Miehet on ongelma. 

Mies on letaali mutaatio ihmisestä.

--

Niin? Kaikki saman kirjoittajan näppäimistöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon."

Jännä juttu. Mä olen joutunut naisten ahdistelemaksi jo lapsena. Todella jännä.

Vierailija
784/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6399033/naisten-taksi

Mistähän miehet luulevat että naaraat vihaavat miehiä:

---

Ihan turha syytellä muita siitä mitä suomalaismies tekee yli 50000 kertaa vuodessa. Johtuu Y-kromosomista. Se on ongelma, ei melaniini ihosoluissa.

---

Kiimaisuus johtuu MIESSUKUPUOLESTA.

Ilman miehiä ei olisi väkivaltaa, sotia, raiskauksia, syrjintää.

Ilmeisesti muna häiritsee vakavasti aivotoimintaa, kuten rasistiressukoista näemme.

---

Te olette ongelma. Miehet on ongelma. 

Mies on letaali mutaatio ihmisestä.

--

Huomaa miten naiset rakastavat miehiä. Ai että tuo on kaunista. Oikein sydän pakahtuu!

Vai oisitko sä sittenkin itse kirjottanut nuo viestit? Yhtä antaumuksellä paasataan molemmissa.

Vierailija
785/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) miehillä on huonompi itsehillintä kuin villieläimellä. Miksi minun syyttelyni sijasta et kiinnitä huomiota niihin, joista on ok ahdistella lapsia?

--

Naiset tappavat vauvansa. Ikävää että naisilla on vähemmän itsehillintää kuin villieläimillä.

Oho miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimaulilla on taas psykoosit päällä. Raukalla on ollut rankka viikonloppu ja maanantai tässä ketjussa. Ei ihme jos on taas alkanut iso pyörä heittämään. 

Vierailija
786/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy, kun seuraa äärioikeiston somettajia. Tate, Puopolo, Shapiro... Niitä on kymmenittäin, jotka yrittävät aivopestä miehiä seuraajikseen tuolla halvalla keinolla, eli väittämällä, että naiset ovat vihollisia. Ja kaikki tämä vain rahan takia.

Feminismi on vihollinen.

Jos tasa-arvo tuntuu  susta hyökkäykseltä, kannattaa kysyä miksi.

Sitten kun miesten armeijapakko poistetaan, tasa-arvovaltuutetun toimistoon ja opettajankoulutukseen saadaan mieskiintiöt ja perättömistä syytöksistä miehiä kohtaan saa oikean tuomion niin uskon että feminismi on tasa-arvoa. Sitä odotellessa.

Vierailija
787/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän huomasi mikä ero on miestenpäivällä ja naistenpäivällä.

Ai vain toinen on tasa-arvon nimissä YK:n merkkipäivä?

Kas kas...

Se, että naistenpäivä on YK:n merkkipäivä eikä miestenpäivä, ei tarkoita, että kaikki naiset vihaavat miehiä. Oletpa sä naurettava. Tämä on klassinen yksittäistapauksesta yleistäminen. Naistenpäivä on olemassa siksi, että historiallisesti naiset ovat joutuneet taistelemaan perusoikeuksistaan. Se ei ole hyökkäys miehiä vastaan. Jos yhden kalenterimerkin perusteella alkaa väittää, että kaikki naiset ovat vihaavia, ongelma on sun omassa päättelyssä, ei sukupuolessa.

Vierailija
788/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on saanut sen käsityksen naisilta. Monet nuoret naiset oikeasti vihaavat miehiä ja sanovat sen suoraan. Kohtelevat miehiä huonosti ja puhuvat heistä erittäin halventavasti ja epäinhimillistävästi. 

Viivi Kuusela ja Saara Särmä ovat tehneet miesten vihaamisesta salonkikelpoista.

Saara Särmä, tuo Ylen, hesarin ja KU:n lempilapsi.

Eikös hän ehdottanut "leikillään" pakollista vasektomiaa kaikille pojille? 

Seuraava hallitus varmaan ajaa tuonkin pakolliseksi koska politiikot vasemmalta oikealle vihaa miehiä. Esimerkkeinä pakollinen asevelvollisuus ilman palkkaa, miesten kokeman parisuhdeväkivallan sivuuttaminen yms.

Asevelvollisuudessa suomessa saa palkkaa. Koska et tiedä tuota, et selvästikään ole käynyt inttiä.

Vierailija
789/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä yhtään! sitähän mm tätäkin palstaa ylläpitävä mediakonserni koko ajan julistaa ja ylläpitää! Jopa politiikot ovat miesvihamielisiä Suomessa, eritoten edellinen feministihallitus

Pakolinen asevelvollisuus, miesten kokeman väkivallan hyväksyminen yms. Hyviä esimerkkejä politiikkojen toimista miehiä kohtaan.

Niin. Miespoliitikkojen.

Vierailija
790/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä samoja aloituksia tulee jatkuvalla syötöllä? Eikö sitä edellistä ketjua voi jatkaa tai sitä lukea ja saada vastauksia?

Ei. Pitää aloittaa aina uusi ketju jotta saa uusia lukijoita ja huomiota. Ja sitten pitää kirjottaa provoavia kommentteja sekä miehenä että naisena.

Vierailija
791/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kaikkien nähtävissä olevan tosiasia, että naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisemmin kuin miehet naisista. Silloin kun mies sitten puhuu naisista negatiivisesti, kuten vaikkapa Stagala, niin hänet leimataan valtamediassa ties miksi eikä miehet seiso hänen takanaan. Naiset sen sijaan ovat sankoin joukoin ja vakavalla naamalla väittämässä, että miehet ovat niin kauheita, että karhukin on turvallisempi.

Niinhän karhut ovatkin. Tilastollisesti on paljon pienempi mahdollisuus tulla karhun tappamaksi kuin miehen. Vaikka karhu sentään tappaa vain kokiessaan itsensä uhatuksi.

Huomaa että tilastomatikka ei ole naarailla aivan hallussa.

Kuinka monta kuolemaa per kohtaaminen miesten kanssa?

Kuinka monta kuolemaa per kohtaaminen karhun kanssa?

Mutta ei ole minulta pois jos naine

Ai? No en ole kohdannut yhtään karhua. 100% karhuista ei siis ole ahdistellut tai tappanut minua.

Olen kohdannut monta miestä ja moni on ahdistellut. 

Vierailija
792/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kaikkien nähtävissä olevan tosiasia, että naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisemmin kuin miehet naisista. Silloin kun mies sitten puhuu naisista negatiivisesti, kuten vaikkapa Stagala, niin hänet leimataan valtamediassa ties miksi eikä miehet seiso hänen takanaan. Naiset sen sijaan ovat sankoin joukoin ja vakavalla naamalla väittämässä, että miehet ovat niin kauheita, että karhukin on turvallisempi.

Niinhän karhut ovatkin. Tilastollisesti on paljon pienempi mahdollisuus tulla karhun tappamaksi kuin miehen. Vaikka karhu sentään tappaa vain kokiessaan itsensä uhatuksi.

Sittenhän sä menisit mieluummin karhun kanssa hissiin kuin miehen? Karhuthan ovat turvallisempia kuin miehet, kuten juuri sanoit. Vai olisiko sittenkin niin, että miesvihaajat ovat harvoin älykkäitä naisia? 

Vierailija
793/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän huomasi mikä ero on miestenpäivällä ja naistenpäivällä.

Ai vain toinen on tasa-arvon nimissä YK:n merkkipäivä?

Kas kas...

Se, että naistenpäivä on YK:n merkkipäivä eikä miestenpäivä, ei tarkoita, että kaikki naiset vihaavat miehiä. Oletpa sä naurettava. Tämä on klassinen yksittäistapauksesta yleistäminen. Naistenpäivä on olemassa siksi, että historiallisesti naiset ovat joutuneet taistelemaan perusoikeuksistaan. Se ei ole hyökkäys miehiä vastaan. Jos yhden kalenterimerkin perusteella alkaa väittää, että kaikki naiset ovat vihaavia, ongelma on sun omassa päättelyssä, ei sukupuolessa.

Sinä olet ainoa, joka on yhdistänyt miestenpäivän ja naistenpäivän vihaan.

-eri

Vierailija
794/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ei vihaa suomalaisia miehiä.

Suominaisista ei voi sanoa samaa...

Suominaiset haukkuu jokaista oikeistolaista nuorta miestä inceliksi. Japanilaiset naiset ovat oikeistolaisia eikä ne hauku meitä. M28

Huomaatko, että vertailusi kertoo enemmän sinun ajattelustasi kuin suomalaisista naisista? Yleistykset kuten kaikki suomalaiset naiset vihaavat ja japanilaiset naiset eivät koskaan hauku ovat fantasiaa. Ihmiset ovat yksilöitä, ei kansallisuuden tai sukupuolen mukaan homogeeninen massa. Jos haluat keskustella oikeasti, kannattaa jättää tällaiset koko ryhmän mustavalkoiset yleistykset taakse.

Vierailija
795/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä samoja aloituksia tulee jatkuvalla syötöllä? Eikö sitä edellistä ketjua voi jatkaa tai sitä lukea ja saada vastauksia?

Ei. Pitää aloittaa aina uusi ketju jotta saa uusia lukijoita ja huomiota. Ja sitten pitää kirjottaa provoavia kommentteja sekä miehenä että naisena.

Tai on yhä useampia noin kokevia miehiä...

Vierailija
796/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Asevelvollisuudessa suomessa saa palkkaa. Koska et tiedä tuota, et selvästikään ole käynyt inttiä.''

Tämä nyt ei millään tavalla edes liity ketjuun, mutta asevelvollisuudesta ei todellakaan makseta mitään palkkaa. Jos meinaat palkkana siis armeijassa olevaa asevelvollista, joka ei ole ammattisotilas työsopimuksella niin hänelle maksetaan pientä päivärahaa riippuen palveluksen pituudesta.

Vierailija
797/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän todella moni nainen vihaakin. Etenkin jos naisten kanssa on tekemisissä lähinnä baareissa, niin ei ole lainkaan ihme jos tulee käsitys, että naiset ovat todella ilkeitä ja itsekkäitä. 20-vuotiaana nainen on huomionsa huipulla ja helppo olla ylimielinen. Kun ikää tulee, niin jalat alkavat palautumaan maanpinnalle kun huomio vähenee. Toinen asia sitten että kelpaako enää siinä vaiheessa kunnolliselle miehelle. 

Ne naiset, jotka sun mielestä vihaavat miehiä, haluavat vaan olla rauhassa. Sä menet häiritsemään niitä. He ärähtävät koska eivät kaipaa sun seuraa. Ei se ole mitään vihaa.

Vierailija
798/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kohdannut karhuja metsällä ja ovat antaneet minun olla. Sen sijaan olen joutunut miesten hyökkäysten kohteeksi vaikka en ole edes puhunut heille. Ensimmäisen kerran on tullut mies kourimaan kun olen ollut 10-vuotias ja varsinkin ikävuodet 12-14 minua ahdisteltiin. On lyöty, tönitty ja potkittu kun en ole ollut kiinnostunut. Ja ihan ovat olleet suomalaisia miehiä ennen kuin joku koittaa kääntää keskustelun maahanmuuttoon."

Jotain sinussa on vialla, kun olet tuon ikäisenä pyörinyt aikuisten miesten porukoissa.

"Aikuisten miesten porukoissa"? Istunut bussissa kotimatkalla, kävellyt koulusta kadulla, ollut kaverin kanssa uimahallissa ja leikkipuistossa ja pakosta osallistunut sukujuhliin. Olen itsekseni kotona viihtyvää tyyppiä ja silti on hyökätty päälle. Ja vaikken olisikaan, ei ole minun vikani että joillakin (Huom! Ei kaikilla!) mieh

Miesvihaketjuissa naisilla on tapana keksiä aiheeseen sopivia satuja.

Eri

Vierailija
799/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tasa-arvo tuntuu  susta hyökkäykseltä, kannattaa kysyä miksi."

Palataan asiaan sitten kun (jos) tasa-arvo jonain päivänä toteutuu. Tuota päivää nimittäin ei ikinä tule.

-eri

Vierailija
800/1053 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä yhtään! sitähän mm tätäkin palstaa ylläpitävä mediakonserni koko ajan julistaa ja ylläpitää! Jopa politiikot ovat miesvihamielisiä Suomessa, eritoten edellinen feministihallitus

Pakolinen asevelvollisuus, miesten kokeman väkivallan hyväksyminen yms. Hyviä esimerkkejä politiikkojen toimista miehiä kohtaan.

Niin. Miespoliitikkojen.

Ovatko Sanna Marin, Tarja Halonen, Sofia Virta, Minja Koskela yms. Miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi