Lapsen kaveri ei koskaan tule meille, aina pitäisi mennä vain heille. Mikä voi olla syynä?
Ei ole siis koskaan käynyt meillä mutta meidän lapsi ollut siellä jo ties kuinka monta kertaa. Jotenkin alkaa ihmetyttää tämä. Oma lapsi ei tiedä syytä miksi ei tule.
Kommentit (16)
Ovatko lapsen vanhemmat tavanneet sinut? Jos ei saa tulla ilman tapaamista. Tai sitten vaan viihtyy kotona. Itse olin lapsena sellainen, että mieluummin menin aina kaverille kuin että kaveri olisi tullut meille.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko lapsen vanhemmat tavanneet sinut? Jos ei saa tulla ilman tapaamista. Tai sitten vaan viihtyy kotona. Itse olin lapsena sellainen, että mieluummin menin aina kaverille kuin että kaveri olisi tullut meille.
Ollaan nähty vanhempainillassa, ovat luokkakavereita.
Ap
Ehkä teidän koti näyttää jo pihalta ihan kamalalle rottien paikalle? Taibsitten voimakas luottamuspula vanhempien suuntaan.
Minun tyttäreni ei halunnut mennä pienempänä koskaan kavereilleen yökylään, olivat aina meillä. Päivisin kyllä oleilivat sekä meillä, että kavereilla, mutta useimmiten kuitenkin meillä. Syynä oli se, että oma lapseni ei halunnut kävellä enää illalla kotiin, tulivat koulun jälkeen meille ja toinen joutui sitten kävelemään kotiin 😄
Ehkä heidän kotina mamma pystyy paremmin katsomaan lasten perään? Tai jos lapsella on joku sairaus ja siksi mamman mielestä on parempi, että lapsi on hänen lähettyvillään? Koulussa on myls henkilökuntaa, joka osaa toimia, mutta te ette välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän koti näyttää jo pihalta ihan kamalalle rottien paikalle? Taibsitten voimakas luottamuspula vanhempien suuntaan.
No ei näytä 😀
Enkä tiedä mistä se luottamuspula olisi tullut, kun ei ole sitä ensimmäistäkään kertaa täällä ollut. Muut kaverit käy meillä kyllä.
Mun lapsi on niin ujo, että ei oikein halua mennä toisten luokse kun ei halua kohdata niitä vanhempia, koska häntä ahdistaa sellaiset tilanteet.
Voiko olla että sinun lapsi ei ole edes ehdottanut teille menoa?
Voihan se kaveri myös olla ihan vaan laiskakin, että ei vaan jaksa kulkea pitkälle kotoa.
Jännittää aikuisia tai jännittää syödä esim. välipalaa vieraassa paikassa tai tarvitsee jotain omia syötäviä vaikka jonkun sairauden takia. Ei tarvitse kovin kummoinen asia olla.
Meillä lapset ei mene muiden vaivoiksi. En halua kuulla selän takana, miten se ja se hoidattaa lapsensa muilla, jotta saa parisuhdeaikaa.
Musta tuntuu että jotkut lapset ei halua mennä kaverin luokse, kun ei voi määräillä mielin määrin. Ainskkn mun lapsella yksi tuollainen kaveri joka joskus kuulemma yrittää pomottaa omassa kodissaan välillä. Tuossa tapauksessa voi olla myös vanhemmilla lusikkansa sopassa eli ovat
ehkä kieltäneet ja näin on tuo lapsikin sanonut joskus. En yhtään ihmettelisi sillä tiedän tuonkin perheen olevan mukana eräässä sairaassa gang stalkingissa omaan perheeseen kohdistuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei näytä 😀
Enkä tiedä mistä se luottamuspula olisi tullut, kun ei ole sitä ensimmäistäkään kertaa täällä ollut. Muut kaverit käy meillä kyllä.
Sinä kysyit vaihtoehtoja asiaan ja ihmiset vastailivat.
Luulisi sinun itsesi olevan tosi helppo kysyä asiaa tältä kaverilta tai vanhemmilta kun tiedät kerran missä he asuvat ja ketä ovat. Pitää vain kyetä avata suu ja muodostaa sieltä kysymyslause. Tai sitten pärjäilet.
Esim.on allerginen pähkinälle kalalle tms. Josta voi tulla anafylaktinen sokki.
Laktoosi intolenssi, keliakia. On niin ujo pelkää vieraita aikuisia. Käykö tuo lapsi muualla kylässä?
Onko kellään tällaista lasta joka ei halua mennä muiden luo? Mikä syynä?
Yritän tässä ymmärtää.
Ap