Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (655)
voin vain kuvitella millainen apinalauma jostain itä-hkistä kyseessä...
Vierailija kirjoitti:
Tuokin vahtimestari nähnyt työuransa aikana vaikka millaista häirikköä joten tuskin ihan pienestä perseilystä lähtee huutamaan.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ateneumissa käyttäydyttiin täysin oikein. Siellä on muitakin asiakkaita kuin nämä koululaiset.
Niinkö? Kuitenkin johtaja oli eri mieltä. Ei heillä henkilökunta saa huutaa asiakkaille.
Kyllä minulle saa huutaa, jos en tottele käytössääntöjä.
Suomessa eikä varmasti muuallakaan saa kukaan asiakaspalvelija huutaa asiakkaalle. Ei koskaan.
Minulle ei saa huutaa missään muuallakaan.
Kyllä saa. Olet juuri niitä jotka väheksyvät muiden työtä. Minä minä ihminen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Luuletko että sinulla on jotain eri oikeuksia? Käytössäännöt koskevat myös asiakkaita ja häiriköitä!
Onko sellaista työpaikkaa, jossa saa huutaa asiakkaille?
opettaja ei saa apinalaumaansa kuriin ja uhriutuu
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on täällä päteä. Monella on kotona hankaluuksia sen yhden teinin kanssa. Kokeilkaa itse lähteä jonnekin parinkymmenen kanssa. Tässä ei ole kritisoitu asiaan puuttumista, vaan sitä, miten on puututtu. Ei lapsille ja nuorille tarvitse huutaa.
Täällähän ollaan just puututtu siihen, että ei oltu puututtu, ennen kuin vartija puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vetänyt tauluja edes alas seinältä.
Heh. Siinäpä Jannella kriteerit.
On ihan täys sokea, mitä oppilailta tulee vaatia.Luulee olevansa eläintarhan vahti.
🤣 Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ateneumissa käyttäydyttiin täysin oikein. Siellä on muitakin asiakkaita kuin nämä koululaiset.
Niinkö? Kuitenkin johtaja oli eri mieltä. Ei heillä henkilökunta saa huutaa asiakkaille.
Kyllä minulle saa huutaa, jos en tottele käytössääntöjä.
Suomessa eikä varmasti muuallakaan saa kukaan asiakaspalvelija huutaa asiakkaalle. Ei koskaan.
Minulle ei saa huutaa missään muuallakaan.
Kyllä saa. Olet juuri niitä jotka väheksyvät muiden työtä. Minä minä ihminen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Luuletko että sinulla on jotain eri oikeuksia? Käytössäännöt koskevat
Missä työssä asiakaspalvelija saa huutaa asiakkaalle? Laita jokin työpaikka esimerkiksi.
Että opetettaisiin huutamalla, ettei saa huutaa? Eipä kuulosta järkevälle.
Vierailija kirjoitti:
Pullahattutäti näyttää mikä nykysuomessa on päin helvettiä. Käytöstapojen puute.
Oli kylläkin setä. Muuten samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on täällä päteä. Monella on kotona hankaluuksia sen yhden teinin kanssa. Kokeilkaa itse lähteä jonnekin parinkymmenen kanssa. Tässä ei ole kritisoitu asiaan puuttumista, vaan sitä, miten on puututtu. Ei lapsille ja nuorille tarvitse huutaa.
Täällähän ollaan just puututtu siihen, että ei oltu puututtu, ennen kuin vartija puuttui.
Ei varmoja vaan museokierroksen opas.
Hänellä on oma tehtävänsäeikä siihen kuulu huutaminen asiakkaille.
Ei kuuluisi vartijallekaan.
Nyt vieras aikuinen tuli huutamaan lapselle, sanoi opettaja Behm.
Seiskaluokkalaiset ovat nyt 13-14-vuotiaita, eli teinejä. Eivät lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja ei pitänyt mitään järjestystä yllä, joten ymmärrän henkilökuntaa.
Mistä sinä sen tiedät?
Ja jos henkilökunta menettää itsehillinnän ja käyttäytyy huonosti, se on varoituksen paikka. Tai jopa potkut, kun potkulaki on voimassa. Työpaikalla käyttäydytään työnantajan ohjeiden mukaan.
Joku edes koittaa puuttua ja pitää järjestystä yllä niin sinä jo jakelet täällä potkuja työstä! Saa nähdä mitä elämä tulee vielä sinulle opettamaan!
Vierailija kirjoitti:
Että opetettaisiin huutamalla, ettei saa huutaa? Eipä kuulosta järkevälle.
No ei!
Nämä on juuri näitä jotka käyttää Rissanen opettaakseen, ettei saa lyödä.
Nämä sanoo lapsille, älä tee niinkuin minä teen vaan kuten minä sanon. Ja kuvittelevat, että nuoret on kuin puupökkelöitä, joiden pitää olla hiljaa ja nöyrinä, kun minä sanon. Ja yhtäkkiä ovat aikuisia ja toimivat oikein.
Jos Ateneumissa saa museonjohtajan mukaan huutaa, itkeä ja nauraa kovalla äänellä, jätän tästedes vierailut siellä väliin.
Pitää muistaa Irakissa nainen pääsee naimisiin 9-vuotiaana. Suomi on niin rasistinen junttila.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vieras aikuinen tuli huutamaan lapselle, sanoi opettaja Behm.
Seiskaluokkalaiset ovat nyt 13-14-vuotiaita, eli teinejä. Eivät lapsia.
Teini on lapsi.
Tuliko opettajalle pahamieli?
Oliko oppilaalla itkuntuhruiset silmät?
Kyse on 13-vuotiaista eikä pienistä lapsista! Yläasteikäinen on jo varhaisnuori ja siinä iässä pitää jo osata käyttäytyä. Sen ikäinen ei myöskään mene rikki jos ärähdetään kun ei mene mikään nelosluokkalainenkaan. Tämä typerä päänsilittely tuhoaa Suomen.
N39
Ei kukaan vetänyt tauluja edes alas seinältä.
Heh. Siinäpä Jannella kriteerit.
On ihan täys sokea, mitä oppilailta tulee vaatia.
Luulee olevansa eläintarhan vahti.