***ENSIKOIDEN maanantai 30.4.***
Avataanpa pino. :) Tuossa eiliset http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10182881&p=2&tmode=1&smod…
Mammis
Kommentit (25)
[color=hotpink]
Kauhea kiire olevinaan ollut viime päivät, kun en oo edes ehtinyt pinoja lukea :-)
Vappu-aatto otettiin rauhaksiin täälläkin, syötiin hyvin ja löhöiltiin sohvalla. Tänään oltiin Ulliksella piknikillä, loppujen lopuksi oli ihan hieno ilma. Imettää en kuitenkaan uskaltanut rintatulehdusfobikkona, joten Iiriksen pullonlämmityskeino havaittiin hyväksi. Ja kyllä alkoi tissit jo pingottaa, kun kotiin päästiin :-)
[b]Aurora[/b], mun kaverin poika on nyt 1,5v ja hän on ainakin " pohdiskelijatyyppi" . Kaikki kehitys tapahtuu vähän keskivertoa myöhemmin, mutta poika tekeekin kaiken heti kunnolla. Esim. kävelemään oppi kertaheitolla. Alkuun ei osoittanut minkäänlaista kiinnostusta liikkumiseen, istui vaan lattialla. Yhtenä kauniina päivänä nousi vaan ylös ja otti saman tein monta askelta. Ehkä Oliver on samanlainen: harkitsee ja tuumaa, kunnes on varma taidoistaan. Mitäs sitä turhaan hötkyilemään :-)
Hmm... eipä mulle taas paljoa jäänyt mieleen kun pikaluin pinot läpi. Palaillaan huomenna kommentoimaan enempi.
Kesis ja poju 4 vkoa
[color=#8B008B]En ole jaksanut kirjoittaa, lukaisin kyllä taas pinon läpi. Kova on huoli pienestä ja väsymys valtava. Onneksi kuitenkin päästiin taas tänään pienelle vaunulenkille ja pieni nukkui terassilla vaunuissa pari tuntia. Sai äippäkin vähän raitista ilmaa. Mummo & pappakin kävivät toista hyssyttelemässä.. :) Nyt hän nukkua tuhisee, joten taitaa olla parempi mennä itsekin unille kun ei tiedä milloin huutorumba taas jatkuu. Toivottavasti tuleva yö ois parempi kuin edellinen.. Sitten jaksaisin huomennakin kommentoida. :)
Mammis + Tiitiäinen
P.S. Millos ja missä ne pk-seudun treffit nyt olikaan?
P.P.S. Kiitos tsempityksistä niille jotka kävi sinne mun aloittamaan pinoon kommentoimassa :)[/color]
Kiitokset tsempityksestä! Ihan varmasti Kandi otan yhteyttä kun vaan tämä vauva saadaan syntymään ja päästään arjen asioihin käsiksi. Nyt alkaa olla jo aika tukala olo ja toivoisin vaan, että jotain tapahtuisi. Ihan ahdistaa jo nukkumaanmeno kun ei voi tietää tapahtuuko yöllä jotain vaiko ei....
Mutta kiitos siis teille!!
t. iida-linnea 40+5
Kotiuduttiin jo tuossa aiemmin mökkireissulta mutta tuli istuskeltua naapurin pihassa kun olivat täällä pihatalkoita pitäneet ja päästiin nauttimaan grilliherkuista vaikka ei talkoihin ehdittykään. :)
Oli tosi mukavaa olla mökillä, etenkin miehelle kun ollut vähän työstressiä viime aikoina. Eilen tehtiin blinejä ja herkuteltiin mädillä ja kuohuviinillä, namskis.
Ainokin hemmotteli vanhempiaan nukkumalla joka aamu vähintään kasiin, kotonahan aamu alkaa viimeistään seiskalta. Aino oli reipas mökkeilijä ja tykkäsi taas kun vähän maisemat vaihtui. Tosin automatkalla ei taaskaan oikein nukuttanut ja kerran jos toisenkin pysähdyttiin vaihtamaan kakkavaippoja... Tänäänkin kotiin lähtiessä ehdittiin 10 minuuttia ajaa kun jo plörisi ja eikun takas mökille vaipanvaihtoon.
Nyt ei sitten nukuttaisi mutta kai se on mentävä tutimaan että taas aamulla jaksaa. Palailen huomenna lukemaan pinot ja kommentoimaan.
Karssuli ja Aino melkein 7kk
Me ollaan palailtu kotiin vappuhuminoilta... Oltiin eilen meidän kaveriperheellä kylässä, ja sieltä sitten suunnistettiin mun vanhemmille, jonne jäätiin yöks. Ja aamulla käytiin Hlinnan torilla ja sieltä mun mummolle syömään munkkeja, nam! Ja nyt sitten ollaan kotona ja Eetu nukkuu päikkyjä pihalla, täytyy varmaan kohta mennä herätteleen, ettei nuku pitkään ja saadaan sitten illalla nukkumaan...
Autoilusta. En enää muista oonko vastannut, mut kertauksena sitten... Meillä on Eetu matkustanut kaikissa autoissa takapenkillä. Meillä on itellä kaks autoo, joissa airbägit on molemmissa apukuskille, joten ei saa laittaa... (ja toisekseen en laittais vaikka sais...) Me ollaan useasti pysähdytty, jos siltä vaikuttaa... (niinpä meidän 4hmatkakin kesti 6,5h!)
Aliinalle suruvalittelut!
Yks mikä mua on alkanut ressaamaan ihan hirveesti... Tuo meidän Eetu on alkanut kiljumaa ja kirkumaan ja huutamaan, niin että todella sattuu korviin ja päähän! Tätä on nyt jatkunut jo muutaman viikon, ja mikään ei tunnut hälle sillon kelpaavan! Ei syli, ei leikki, ei ruoka, ei juoma, EI MIKÄÄN!!! Jotenka oon aikas varma, että huomisesta päivästä tulee kaoottinen siellä treffeillä... Huoh! Joten kaikki sinne treffeille tulijat, kannattaa ottaa korvatulpat mukaan sekä kaiken varalta myös pään särkytabletteja... ;-)
Emmikin oli suostunut vellipulloon, siitä se alkaa!
Aksukin se siellä kävelee, ihanaa! Saa nähä millainen meno ja meininki on Riksussa ens kuussa...
Quulla on tullut " rajapyykki" täyteen! Hienoa ja onnittelut!
Äh, ei tästä kirjottamisesta tuu mitään, kun ajatukset harhailee tuon Eetun huudon mukana, huoh!
napero ja karjuja-Eetu 1v ja kohta 3kk