Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT ja vappu*^*

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vapun kunniaksi pomppaisin pinoon...

Koska sää on mitä on, ei meillä ole sen kummempia pikniksuunnitelmia, vaan vietämme aattoa ihan kotosalla. Mies on kuitenkin normaaliin tapaan töissä. Jospa sitä sitten Turhapuroa kattelisi illalla ja ottaisi lasin shamppanjaa - kun ei voi tänä vuonna satsata määrään niin päätin sitten satsata laatuun ja ostin puolikkaan pullon aitoa samppakaljaa...

Mä olen ihan huuli pyöreenä lukenut siitä, että eloisat puhuvat jo! Ainakin elon ja Pian tytöt! Meidän poitsu ei taatusti puhu muuta kuin toistelee jotakin tiettyä tavua, viime päivinä pä-pä-pä:tä. Hampaita suussa on nyt 4 kpl.

Vapun kunniaksi päätin kokeilla vaihteeksi sisäpäikkäreitä, joita ei meillä ole juurikaan harrastettu. Nukahtaminen oli tuskaa (=tissiä ja tuttia), nyt on juuri kulunut se maaginen 45 minuuttia joten odottelen, että pinniksestä alkaa kuulua ääntä. Muutenkin kahdet päiväunet ovat tosi paljon lyhentyneet, pahimmillaan vaan se 2 x 45 min. Pärjäisikön tuo kohta yksillä???

Kävin aamulla kaverini vinkistä Lindeksillä, ja siellä oli aivan ihania retrokuivioisia vaatteita vauvoille! Vinkiksi vaan muillekin.

Ei muuta kuin simapulloa korkkaamaan (joka on kaupan versiota ja on oikeesti aika pliisua)!!!

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
22/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan...Mies lähtee kohta vappua viettämään työn merkeissä, samoin huomenna...Sima ja munkit odottavat...Mies laittoi hyvää simaa,mutta munkit haettiin kaupasta. Lapset pyörivät valtavan ilmapallomäärän kanssa pitkin huushollia (ostimme itse ja vaari toi myös....).

PEPPERin porukalle pikaista paranemista, hus kaikki pöpöt sieltä, hus!

HUHDIlle vaan terkkuja, täällä myös lasten kanssa yksi yksinäinen äitee.

Meillä poika hokee äitiä ja pappaapaa ja isä on sitä mieltä että kyllähän poika myös isän osaa sanoa:) Eipä tuo kerkiä paljon puhella, päristelee pääasiassa kuola roiskuen, kun ympäri kämppää kävelee pitäen seiniä pystyssä. Otsa on täynnä mustelmia...

PUUHIKSEN porukalle pidän peukkuja tuon talo-jutun kanssa!

Nyt poistun viettämään pienen hetken miehen kanssa ennen hänen töihin lähtöään.

Vapputerveisin simasuinen Ope ja munkkipehvainen Leevi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä siis tulin pikaiseen toivottelemaan ennen kun jengi herää.

Meiläkin tuo flunssa molemmilla pienellä ja äiti on sitten valvonut yön juosten sängyn viereltä toiselle. Isukki kun nukkui alakerrassa eikä kuullut tuon taivaallista meidän menosta...

Täältäkin löytyy neiti täysin hampaaton ja nyt pari viikkoa jo ryömien liikkunut. Sanavarastoa ei ole. Elen löysi kiljumisen riemun ja kun esikoinen pistää vielä paremmaksi on konsertti valmiina.

Yöt jo hiukka parempia, siis ennen flunssaa... Enää noin 4-6 heräämistä yössä ja se on jo hyvin. Niistä vain pari syöntikertaa, joita en vielä ole kiireellä jättämässä pois. Meidän päiväsyönnissä on taas pientä vaikeutta eikä meinaa pöperöt kelvata.

Tässäpä tätä omaa napaa hiukka. Enpä ole pahemmin jaksannut konetta avata, kun päivät menee lasten kanss touhutessa ja ltaisin simahdan neidin kanssa eli pahoitteluni, etten tässä oikein saa kommentteja aikaiseksi. Kesäkuuta tässä odottelen, että pääsee jengi näkemään :)

Air ja neito 28.8

Vierailija
24/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt lyhyesti sanois? Lystiä oli! Varsinkin kun perjantaina kaikki näytti niin mustalta. Eeli oli koko pe-illankin vielä niin kiukkukaappo, että en olisi sellaisessa tilassa olevaa poikaa voinu jättää hoitoon. Oma olo oli dukkonen ja vielä ne Miähen lomansiirtymisestressit. Lauantaina meillä heräsikin aamulla Eeli Aurinko ja mummu oli niiiiin pop, poika kiipesi vaan mummun jalkaa pitkin eikä huolinut edes lähtötissiä. Tuntui niin hyvältä, että sittenkin päästiin juhlimaan Miähen kanssa.

Me oltiin juhlissa Simpsonien Marge ja Homer. Poikasen ja Keskarin mielestä äidin olisi pitänyt pukeutua taas kuningattareksi, ihan kuten meidän makuuhuoneen seinällä olevassa kuvassa, jossa äidillä on valkoinen pitkä hame, kimppu kädessä ja huntu ja tiara päässä. Äiti on kuningatar. No mikäs isi sitten on? No isi on pingviini mustavalkoisessa " naamiaisasussa" .

Juhlatunnelma alkoi nousta jo valmisteluja tehtäessä, oli erimukavaa maalata toisiamme keltaisiksi ja tekeytyä rooliin. DOU! Juuri ja juuri mahduin meidän korkeaan tila-autoon sinisen Marge-peruukkini kanssa ja ihan kyllä tunsin itseni Margeksi, ääni käheänä, vihreä mekko päällä, punaiset kengät ja helmet tottakai paikallaan.

Kaikki tärkeät elementit oli kohdallaan: hauskoja ihmisiä, hyvää ruokaa, makoisaa juomaa ja iskevää musaa. Jösses, juomavalikoimasta en tuntenut ennestään yhtäkään makua, joten kaikkia oli vähän maistettava ihan vaan että pysyisi kärryillä nykyisessä valtavassa siiderimakuvalikoimassa=) Edellisestä kunnon juhlimisesta on aikaa...öööö...kolme lasta. Juhlittu on, muttei sillee oikeen kunnolla, mitä se sitten tarkoittaa kenellekin. Aamuyöllä ääni oli vielä mehevämpi kuin Margella, hyvä kun pihinää irtosi. No pitikö juhlien isännän mennä soittamaan Diggiloota, tämä nainenhan sytty liekkiin kokonaan. Miäs oli juuri silloin istahtamassa alas ja jotenkin etukumarassa veti tuolia takalistonsa alle, kun minä tein lattialla lennokkaan koreografian, korko nousi pikkasen ja osui kumarassa olevan Miähen nenään. Kiva. Onneks ei pahasi sattunut. Äitini vaan katsoi pitkään, kun kuuli mun kengän osuneen Miähen naamaan, että jotain can-caniakö olen siellä tanssinut.

Eelillä ja isoveljillä meni hienosti yö hoidossa. Poikanen ja Eeli olivat äidilläni ja Keskari siskollani. Lapseton siskoni ihmetteli poikaa vuorokauden hoidettuuan, että mitä ihmeen tarinoita kertoilen kiukkuilevasta uhmiksesta, eihän helpompaa lasta olekaan! Voi tavaton, ihan omiani olen läpissyt. Kotiin kun päästiin niin jo tuli koko vuorokauden Tahtotangoa ja Hetulahumpat ripiitillä niin että oksat pois. Kyllä ne vaan osaa olla vieraskoreita.

No, tämä varmaan riitti raportista. Nyt ei oikein löydykään juhlafiilistä vappuun, mutta ei niin väliäkään, täällä vielä tavoitellaan ääntä ja pojatkin toipuu köhästään. Pientä herkuttelua ja vappukävely (ei sentään marssi) sekä tietty pallojenosto on ohjelmassa. Ja nythän meillä alkaa se kauan odotettu loma!

Neuvolassa muuten käytiin tänään, 8kk lääkäri vaikka ensi viikolla tulee jo 9kk täyteen. 9.5kg ja 73 senttiä, kaikki hyvin. Allergiatestiin saatiin lähete tuon maitojutun takia.

*Puuhikselle toivon myöskin vapaailtaa sekä takaajien löytymistä! *Elolle erityisterkut ja nautihan vappufiiliksestä!

*Huhtille voimahalaus, joudut kyllä venymään enemmän kuin yhden naisen verran miehes töiden takia.

* Hannelille vilkutukset, makoisia kakkajuttuja teilläkin (voiko kakkajutut olla makoisia? No makoisat naurut ainakin tuli)

*Jamssa, mun on vaikea kuvitella teitä permikset päässä, mutta ihan kivat vappukampauksiksi kyllä =)

*Kaikille sairastaville terveyttä

OIKEIN ILOISTA VAPPUA KAIKILLE KOKO MEIDÄN BÄNDILTÄ!

Pumpuli

Vierailija
25/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset hyvän vapun toivotukset kaikille! Eipä täällä paljon juhlita, ulkona arktinen ilma ja niin poispäin. Kaupan simaa ja munkkeja, serpentiiniä ja ilmapalloja.

Viime yönä sai nukkua viisi tuntia yhteen soittoon, jeeeeee!!!!! :))) Muutenkin olo taas sellainen " elämä voittaa" , kun eilen illalla vollotin niagaran tavoin soffalla issekseni puoleenyöhön asti. Jonkinsortin puhdistumisriitti kai, niin kertakaikkisen paska olo ollut kok saamarin kuukauden ja eilen sitten padot repesi. Ja siihen päälle vielä nuo univelat niin kyllä tämä muija aika rikki on ollut. Ehkä tämä nyt tästä taas helpottaa, toivoa sopii.

Muillekin väsyneille, masentuneille, sairastaville, yh-elämää viettäville ynnä muuten vain murjotuille toivon paaaaaljon, paaaljon helpotusta ja auringonpaistetta elämään!!!

t. syvästä synkkyydestä noussut kuraan kuollut kuttu eli oinasmamma! :)

Vierailija
26/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida rakastaa tuota jätti-iso possu palloa!!!!! se kiljuu ja hihkuu kun sen tuo lähelle :D mutta sen kummemmitta poistun!!!

Vierailija
27/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jestas, mulla oli aikanaan tosi makeet pyöräilyhousut! Niissä oli kaikki mahdolliset RTV:n värikartalta löytyvät värit, kerrassaan kukertavat pökät. Miähellä on sellaset topatut, se kun on noista varusteistaan niin tarkka. Minä kyllä olen ehdottanut, että saman asian ajais, kun vetäis jalkaan isoimmat mahdolliset housuvaipat ja siihen verkkarit päälle.

KK:lle piti lähettää sympatiat noissa ehkäisyasioissa, ne on niin vaikeita! Menee ehkä vähän epäluotettavuuden puolelle, mutta eikös nuo kuumien maitten miehet istu hiekassa ja annan lämmön tuhota siittiöt? Meiltäpäin kuumaa hiekkaa ei löydy, kiukaita kylläkin, mutta se taitaa olla jo vähän liian hottia. Jos tuhoutuu siemenet niin sitten vähän muutakin, karvat kärventyy. Mulla on alkamassa suhde tuon ehkäisyrenkaan kanssa. Miäs jo yhtenä päivänä tässä kysyi, joko olen alkanut syömään niitä renkaita.

Oinaksellekin valoisampaa toukokuuta, toivotaan että mielesi pian piristyy!

Nyt pois vappua viettämään, kunhan nyt ensin saisi Miähen kotiin ja uniset lapset hereille.

Pumpuli

Vierailija
28/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glada vappen vaan kaikille ja tasapuolisesti!!! Elkäähän juoko liikaa simaa tahi skumppaa. Liian monista munkeistakin saa sokerihumalan ;)

PIA74: Selvisikö se kuka se ukkeli oli teidän oven takana? Joku uusi naapuri hakemassa sokeria?

Jamssa

Vierailija
29/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne: Olet ajamassa autoa tasaisella nopeudella mutkaisella tiellä. Oikealla puolellasi on laakso ja vasemmalla puolella paloauto, joka ajaa samalla nopeudella kuin sinä. Edessäsi on jättiläismäinen laukkaava sika, joka on autosi kokoinen. Takanasi on helikopteri, joka lentää ihan tienpinnan tuntumassa. Sika ja helikopteri liikkuvat samalla nopeudella kuin sinä, ja kaasupoljin tuntuu olevan jotenkin jumissa, etkä pääse niistä eroon.

Kysymys: Mitä sinun pitäisi tehdä, että pääsisit eroon tästä vaarallisesta tilanteesta?

Vastaus: Nouse pois sieltä lasten karusellista! Olet humalassa!

HAUSKAA VAPPUA!

t. Hanhikki ja tyttö

Vierailija
30/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei sisaret,

Täältä taustalta taas eksyttiin kirjailemaan muutama virke.

Meillä on täällä kanssa vielä yksi täysin hampaaton elokuinen ukonpuolikas. Siskoni rauhotteli ja sanoi kuulleensa joskus, että mitä kauemmin hampaat antaa odottaa itseään, sen paremmat ne sitten ovat...Tässä uskossa siis täällä ollaan eikä stressata vielä asiasta.

Meillä opittiin pari päivää sitten konttaamaan sekä nousemaan polviseisonta-asentoon. Ryömimisvaihe jätettiin siis kokonaan pois. Nyt sit onkin aika hurjan näköistä toi toiminta etenkin pinniksessä kun yhdellä kädellä sooloillaan seisontaharjoituksia, iik!

Nyt ei muuta kuin simamuki huulille, munkki hyppysiin ja vapun viettoon....Palailen taasen jossain vaiheessa linjoille!

Terkuin Vaaga ja poju2408

Vierailija
31/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin eilen kotiin viikonloppureissusta, koska miehellä oli tänään töitä. Nyt ollaa vapputunnelmissa pikkuhiljaa, vaikkei tänä vappuna voikaan simalla herkutella...

Jamssa kyseli HAMPAATTOMIA. Täällä yksi hampaaton poika, jolla ei ole myöskään kuin haituvat päässä. Eli aika kaljultakin näyttää. :o)

Plaampa taas paremmalla ajalla, nyt on riennettävä vappuilemaa.. mitä ikinä se sitte tarkottaakin... ;O) :OD TÖÖÖÖÖÖÖÖÖT..!!!

Ps. KIVA KUULLA MONISTA TAUSTAILIJOISTAKIN PITKÄSTÄ AIKAA !!!

Villa ja Hampaaton jässikkä 7kk+3vk about

Vierailija
32/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLAAMPa... mikä sana? :D:D:D hihihihihihihihihi.... hehee.

Tuosta äskeisestä viestistä voi hyvin ajatella että tääl ollaa jo kovastikki vappujuomia nautittu.. ;) Ei vielä, kun imettää pittää... Jospa sitä viinilasillisen kuitenki uskaltas jopa vapun kunnijaks! (Syntymähumala ku on, ni ei tarrvi etes alkomahoolia nii iihan ollaa sekasi tarvittaessa) :OD

Vierailija
33/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toivotellaan mekin täältä kaikille=D ei ole joutanu paljoo kirjoittelee..... Vappu meni kotona,normaalipäivä..tänään ajattelin jos tekis hyvää " ruokaa" tortilloja ja sen sellasii..olis haluttanu käydä tänään miehen kans syömäs mut ei sit saatu hoitajaa..=/

Eilen kävin täyttää kirpparipöydän,huhhuh,2jätesäkillistä roinaa,toivottavasti niistä menis edes puolet!!kyllä meinas tunnin täyttöaika olla tiukilla,viimisinä lähettii..onneksi sain kaverin avuksi,en olis muuten selvinny.

täälläkään ei hampaita,turvoksissa alaien ollu pari vk:a ja näyttäis et kohta sieltä jotai tulis,mut olenhan sitä niin kauan odottanu etten jaksa enää miettiä,varmaan huomaan jossain vaihees et " siellähän on jo 2 hammasta!" joo..

Täälläkin alettii lauantaina sanomaan äi-ti,aikaisemmin tullu jo mamama,papapa,tätätä..

kyllä sitä saa välillä niin nauraa..

Lauantaina annoin aamupuuroa ja jotain oskarille siinä juttelin,niin kohta tämä isolla äänellä että " TÄ?" kyllä mua niin nauratti kun tuli niin sopivaan kohtaan vielä.

Ja sit iltapuurolla kun jotai taas juttelin niin tuli " MITÄ?" siis kuulosti ainaki ihan samalta ja taas saatiin miehen kans naurut..kyllä nuo lapset ovat elämänilo=))

Ens viikolla olis päiväkotiin tutustumista ja siitä enää viikko niin työt alkaa...kääk!! kyllä on ihan kiva toisaalta lähtee töihin,vähän muutaki ku tätä kotona olemista..

nyt oskari heräsi joten gotta go...!!!

Vierailija
34/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tarvii sitä välillä käydä ilmoittautumassa...olen ollut vähän laiskalla kirjuutuspäällä viime aikoina ja sitten tuo koneenrakkinekin hajosi TAAS!!! Hiukan menee siihen hermot %&¤#¤%%&!!! Miehen työläppärillä nyt kirjottelen ja just pohdin ett paljon tälläset maksaa, jos ostas ihan ihkaoman! Kun ei tuo ukko tota isoo konetta taas hetkeen varmaan kerkee fiksaan.

Vappu mennyt niinkuin kaikki muutkin päivät, minä kotona kera lasten ja mies raksalla - HUOKAUS!! Välillä meinaa vallan usko mennä, että tuleeko siitä torpasta koskaan valmista.

Sairastelu jatkuu täälläkin edelleen. Oliver on nyt yskiny n. 8vkoa öisin ja päikkäreillä ja eilen meni hermot (pari valvottua yötä takana:() ja käytin lääkärissä. Saatiin ventoline yskänlääkettä sekä antibioottikuuri jos vaikka taustalla on mykoplasma tai keuhkoklamydia. Nyt sit odotellaan että pureeko kuuri ja tuoko avun. Jollei niin taitaa olla pikkuhiljaa astmatutkimusten paikka sanoi lekuri. Homettakin vähän epäilen kun tää väliaikaiskämpsymme on tällänen murju, mutta toisaalta, kun olen itse altistunut jo töissä homeille ja oireillu ja nyt mä en oireile. No, kaikki selvii kai aikanaan. Kunhan vaan sais ton köhkötyksen loppumaan. Käy niin sääliks pientä ja alkaa itelläkin tuo univelka aikaslailla painaa. Peppi onneksi KOPKOP ihan terve.

Mutta juups, ei kai tässä muuta. KOitan jollain koneella pysyä jutuissa kärryillä ja aktivoitua sit taas joskus kun joku mylly toimis.

Vieteri

Vierailija
35/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta selvitty.. junamatkat meni hyvin mennen tullen, mutta la sairastuttiin koko porukka:( Pikku-ukolla nuha, isommalla siihen kuume päälle ja mullaki kurkkukipeenä.. Nyt tolla isoveljellä kuumetta jo neljättä päivää ja pikkumies yskii ja nenä valuu, ja mullaki tosi tukkonen olo. Et vähän tympäsee ku kesken reissun sairastuttiin, nii ei keritty ihan kaikkea tehä mitä oli suunnitelmissa..

Vappuaki on sitte vietetty ihan täs kotosalla. Anopilla käytiin äsken syömässä ja nyt lapset kattoo uunoa telkusta.. Mies vaihto kesärenkaat vihdoin ja lähti laittaan niihin vielä ilmaa.. Se on enää 3 päivää töissä ja sit jää melkein 2 kuukaudeks kotiin, jee!!!! Pitää sen isäkuukauden ja sit kesäloma perään.. Jospa jossain välissä päästäs kahden viettään sitä kahdenkeskistäkin aikaa;)

Mutta mukavaa vappupäivää kaikille tasapuolisesti.. lähen pelastamaan tuon rohisevan pikkumiehen tuolta lattialta, ku kyllästyny taas siihen ku eteenpäin ei pääse, vaikka miten yrittäs..

Vierailija
36/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä noihin meidän öihin saatais jotain tolkkua?!!? Juuri kun eilen taas kerkesin kehumaan niillä viiden tunnin ruhtinaallisilla unilla niin viime yöhän oli taas niin sieltä jostakin hyvin, hyvin syvältä.... EI jaksa! Eikö tää ikinä helpota?? Rupee usko kyllä taas kohta menemään... Semmonen kokovartalokooma ja puudutus päällä koko ajan, niin jessuksen kiukkunen ja äreä, ei tämmösestä mammasta ole kenelläkään mitään iloa ei....

No, huomenna, jos yö taas samanlainen, ajattelin käydä ihan varuiksi korvat tutkituttamassa, saapahan edes sen sitten sulkea laskuista pois. Voiko ne prkleen hampaat kuukausikaupalla tehdä tuloaan???

Juu. Ja tänään tuo neiti notkea sitten tempas itsensä tukea vasten seisomaan, jee-jee-jee.

Minen ala. Minä haluan nukkua, edes joskus, mieluiten vielä lähitulevaisuudessa enkä vasta siellä haudassa......

Paranemisia sairastaville! Toivottavasti Vieterin pojan yskä pian helpottaa, kuulostaa tosi kurjalle.... :((

oinas omanapainen

Vierailija
37/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olimme mekin ensimmäistä kertaa viihtellä niin, että molemmat lapset olivat yökylässä! Pikku-ukko oli kaipaillut tissiä ja oli itkenyt ja valvonut klo 23-01. Anoppi oli kuitenkin sinnikkäästi kanniskellut poikaa, syöttänyt lisää ruokaa koneeseen ja saanut pojan jotenkin takaisin unten maille. Meillähän siis ei edelleenkään huolita tuttipulloa tai nokkamukia, ainoastaan pillillä juoden saadaan muutakin nestettä kuin rintamaitoa alas:)

Olo on kyllä sen mukainen, että viihteellä on oltu. Väsyttää eikä vähiten sen takia kun tuo armas ukkokulta aloitti taas aamuyöllä sen ähinä ja örinä -vaiheen juuri ennen kuin laatta lentää... Siirryin suosiolla sohvalle, mutta kuten arvata saattaa, ei siinä mitään prinsessojen kauneusunia nukuttu niskat kenossa ja polvet suussa.

Onneksi vappu on vain kerran vuodessa, joten eiköhän tästäkin selvitä! Ja pääasia, että illalla oli hauskaa ja sai pitkästä aikaa jutella ihmisten kanssa ilman että pitää toisella silmällä vahtia pikkuisia. Juhlien jälkeen tämä oma koti vain on kuin pommin jäljiltä vaikka eilen vielä kämppä suorastaan kiilteli ennen kuin vieraat saapuivat.

No joo, ei kun mukavaa vappupäivää kaikille!

Pantoufle

Vierailija
38/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot olen käynnyt lukemassa mutta kirjoittaminen on jäänyt. Aika on kortilla kun Anni on lähtenyt liikkeelle ja parhaillaan tekee seisomaan nousu- yrityksiä. Yrityksiksi ovat jääneet ja kopsahduksilta ei ole vältytty. Yritin käyttää tytöllä konttauskypärää mutta neitihän otti ja vallan hermostui. Eikö ollut tarpeeksi muodikas vai missä syy mutta sellaista päättäväisyyttä tyttö osoitti kun kypärää päästään riisui. kai senkin voi taidoksi laskea eli nyt meillä Anni konttaa, osaa taputtaa ja riisua konttauskypärän :)

Pepper: Minulla on sormet ja varpaat ristissä. Toivotaan, että tekin saatte mieleisen pk-paikan.

Nallu: Kyllä teidän pikku-isäntä on komian kokoinen ja näköinen :) Toivottavasti et tykkää pahaa kun aina kehun A:n pituutta. Mies sanoi jo minulle, että muista kuinka itse olit välillä hiilenä kun muut päivitteli esikoisemme kokoa ja nyt syyllistyn itse ihan samaan kuin mummon-kummin-kaimat...

Puuhis: Minäkin toivotan teille onnea talo-kuvioihin :)

Olipas mukava kuulla Emalin ja Air:n, Elon ym kuulumisia.

Meillä Vapun juhlinta meni vähän tässä sivussa. Mies oli eilen iltavuorossa. Annilla on kamala flunssa. Meillä tytöillä (minä, Anni ja Kissa-neiti) aamut ovat alkaneet jo ennen viittä tuon flunssan takia. Väsymys painaa jonkin verran. Omaa aikaa ehdin tänään viettämään kera Bruce Williksen kun mies lähti esikoisen kanssa veljelleen ja tyttö nukkui päikkäreitä. Puolitoista tuntia kun tuijotteli sellaista könsikästä niin avot johan päivä piristyi =)

Nyt jälleen nenää pyyhkimään...

pubu ja Anni the räkä-reiska