Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (746)
- Ja kun sataa, se tarkoittaa sitä, että tien pinnat kastuvat.
Ylen Liikenneradio-ohjelman toimittaja Jommi Öunap aikoinaan. (On mielestäni omassa sarjassaan edelleen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri tosissaan väitti, että kotona ei saa kokata joitakin ruokia. Taloyhtiön säännöt muka kieltää.
Esimerkkinä kertoi kalan paistaminen pannulla.
Mulla on kaveri, joka on kieltänyt mieheltään kalan paiston kotona. Mies sitten osti semmoisen keittolevyn ja paistaa kalansa rivarin takapihalla ja syö sen.
Sen jälkeen aloin katsomaan tätä pariskuntaa uusin silmin. Kaveria aivan jäätävänä pirttihirmuna ja miestään tossuna. Eihän se nimittäin tuohon jäänyt. Seuraavaksi kieltoon tuli sipuli jne.
Vaikea sanoa just tästä pariskunnasta, mutta kerran tein itselleni sienikeittoa, kun ystäväni oli käymässä ja hän oli oksentaa siitä hajusta. Ei voinut reaktiolleen mitään eikä todellakaan ole ihminen, joka manipuloisi muita. Päinvastoin, oli pidätellyt kuvotustaan niin kauan kuin pystyi, kun ei halunnut, etten saisi syödä haluamaani ruokaa. Jos olisin tämän ihmisen kanssa parisuhteessa, niin todellakin keittelisin sienikeittoni muualla, koska minkäs toinen sille voi, jos oma reaktio on tuon kaltainen. Jos tässä kyseessä samanlainen tilanne, niin pirttihirmu ja tossu on vähän ikäviä leimoja, mutta valitettavasti onhan niitäkin, jotka kyykyttävät toisia omaksi ilokseen. Kaikki eivät kuitenkaan niin tee ja monen käytökselle voi olla vaikka kuinka viaton syy.
OFFICIAL keskusteluketjujen nimissä
Jossain lehtihaastattelussa nuori nainen ( töissä julkisella sektorilla ) perusteli julkisen puolen korkeampia palkkoja näin: Yksityisen puolen kaikilla työntekijöillä on työsuhdeauto !
Voi jestas, Juu kaupantädeillä, hitsareilla, kampaajilla ja ihan kaikilla on työsuhdeauto..
Että pieni ikäero on esikoista kohtaan väärin, koska hän ei silloin saa olla riittävän pitkään ainoa lapsi. No mites sitten se kuopus, milloin se saa olla ainoa lapsi? Mitä jos tulee kaksoset, otetaanko vain ensiksi syntynyt pihalle? Omituinen ajatus, että vain esikoinen saisi olla erityisasemassa ja muista lapsista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten on helpompi työllistyä, jos saa työntekijän saa helpommin irtisanottua.
Mikä aivopieru tuo oli? Tottahan se madaltaa palkkauskynnystä, kun työntekijästä voi päästä eroonkin. Varsinkin pienillä firmoilla 60 - 80 k€/v hukkainvestointi voi käydä kohtalokkaaksi. Tosin tämäkin probleema on jo ratkaisu vuokratyöläisillä. Valitettavasti vain vuokrafirma nappaa oman siivun, eikä vuokratyöläisille voida maksaa noin paljoa kuin muille.
Paitsi että vuokratyöläisille maksetaan reilusti enemmän kuin vakituisille ja muille suoraan työnantajafirmaan palkatuille. Siihenhän se perustuu, ta maksaa enemmän siitä, että saa riskit pienemmiksi; tästä hyötyy vuokrafirma ja työntekijä, jotka molemmat saavat siitä rahaa.
Kokeile vaikka, jos et usko. Monet ei suostu siirtymään työnantajalle vakituiseksi, koska palkka tippuisi merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten tasa-arvo.
Totta. Miehet ovat luonnostaan alempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto olisi ihan hyvä juttu jos siinä vaihdettaisiin kaikki persujen ihmisvastaiset ääliöt
järkeviin ihmisiin muualta.
Tuota vajakkipersujen paskaa on jo nähty ja kuultu aivan liikaa.
Nämä väestönvaihtoa kannattavat vasemmistolaiset naiset ja soijapojat eivät ymmärrä, että jos väestönvaihto tapahtuu, heistä tulee joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhreja. Tämän globaalin solidaarisuus ideologian taustalla on naiivi usko ihmisten hyvyyteen, vaikka päivittäin saamme lukea mediasta ihmisten julmuudesta pahuudesta. Ehkä nämä yksinkertaiset, ihmisten hyvyyteen uskovat ihmiset olettavat, että kun maailmasta tehdään heidän illuusionsa kaltainen, ihmisten hyvyys pääsee esiin.
Onhan meillä epäinhimillisiä, muita vihaavia halveksujia omastakin takaa, kuten kommentti osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto olisi ihan hyvä juttu jos siinä vaihdettaisiin kaikki persujen ihmisvastaiset ääliöt
järkeviin ihmisiin muualta.
Tuota vajakkipersujen paskaa on jo nähty ja kuultu aivan liikaa.
Nämä väestönvaihtoa kannattavat vasemmistolaiset naiset ja soijapojat eivät ymmärrä, että jos väestönvaihto tapahtuu, heistä tulee joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhreja. Tämän globaalin solidaarisuus ideologian taustalla on naiivi usko ihmisten hyvyyteen, vaikka päivittäin saamme lukea mediasta ihmisten julmuudesta pahuudesta. Ehkä nämä yksinkertaiset, ihmisten hyvyyteen uskovat ihmiset olettavat, että kun maailmasta tehdään heidän illuusionsa kaltainen, ihmisten hyvyys pääsee esiin.
Onhan meillä epäinhimillisiä, muita vihaavia halveksujia omastakin takaa, kuten kommentti osoittaa.
Sitä suuremmalla syyllä heitä ei kannata tänne tieten tahtoen rahdata lisää.
Vierailija kirjoitti:
Että ihmiset ovat kaikkialla maailmassa samanlaisia
Et varmasti lue tai katso mitään ulkomailla tehtyä, johon voit samaistua?
Tietenkin ovat, pieni paikallisväri poisluettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto olisi ihan hyvä juttu jos siinä vaihdettaisiin kaikki persujen ihmisvastaiset ääliöt
järkeviin ihmisiin muualta.
Tuota vajakkipersujen paskaa on jo nähty ja kuultu aivan liikaa.
Nämä väestönvaihtoa kannattavat vasemmistolaiset naiset ja soijapojat eivät ymmärrä, että jos väestönvaihto tapahtuu, heistä tulee joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhreja. Tämän globaalin solidaarisuus ideologian taustalla on naiivi usko ihmisten hyvyyteen, vaikka päivittäin saamme lukea mediasta ihmisten julmuudesta pahuudesta. Ehkä nämä yksinkertaiset, ihmisten hyvyyteen uskovat ihmiset olettavat, että kun maailmasta tehdään heidän illuusionsa kaltainen, ihmisten hyvyys pääsee esiin.
Onhan meillä epäinhimillisiä, muita vihaavia halveksujia omastakin takaa, kuten kommentti osoittaa.
Sitä suuremmalla syyllä heitä ei kannata tänne tieten tahtoen rahdata lisää.
Jospa ne k-päät tuhoaisivat toisensa, niin me muut saisimme olla rauhassa.
Sukupuuttoon kun ei Suomessa kuole mulqvistitkaan. Ne jatkavat lisääntymistään.
Vierailija kirjoitti:
Afgaani mies sanoo ettei naiset saa käydä koulua koska ne on sekaisin hormoneista.
Tuo on ollut meilläkin sivistynyttä puhetta.
Ei edes kovin kauan sitten.
Mikä oli se laivan nimi siinä Titanic-elokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
persu luki kirjan
Persujankkaaja joka näkee persuja joka paikassa, PS hanki jo apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten on helpompi työllistyä, jos saa työntekijän saa helpommin irtisanottua.
Mikä aivopieru tuo oli? Tottahan se madaltaa palkkauskynnystä, kun työntekijästä voi päästä eroonkin. Varsinkin pienillä firmoilla 60 - 80 k€/v hukkainvestointi voi käydä kohtalokkaaksi. Tosin tämäkin probleema on jo ratkaisu vuokratyöläisillä. Valitettavasti vain vuokrafirma nappaa oman siivun, eikä vuokratyöläisille voida maksaa noin paljoa kuin muille.
Paitsi että vuokratyöläisille maksetaan reilusti enemmän kuin vakituisille ja muille suoraan työnantajafirmaan palkatuille. Siihenhän se perustuu, ta maksaa enemmän siitä, että saa riskit pienemmiksi; tästä hyötyy vuokrafirma ja työntekijä, jotka molemmat saavat siitä rahaa.
Kokeile vaikka, jos et usko. Monet ei suostu siirtymään työnantajalle vakituiseksi, koska palkka tippuisi merkittävästi.
Höpö höpö. Työnantajat osaa kyllä kilpailuttaa vuokratyöfirmojakin, eikä ne tingi katteestaan centtiäkään, vaan ovat työmarkkinoiden syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persu luki kirjan
Persujankkaaja joka näkee persuja joka paikassa, PS hanki jo apua
Mitä se persu siellä jankuttaa jankutuksesta? Jotain persun parempaa jankkausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afgaani mies sanoo ettei naiset saa käydä koulua koska ne on sekaisin hormoneista.
Tuo on ollut meilläkin sivistynyttä puhetta.
Ei edes kovin kauan sitten.
Ei persut tuosta juurikaan eroa. Heidän mielestään kun elämämkoulu riittää ihan hyvin kaikille, kun se riittää heillekin.
persu luki kirjan