Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäykset asein Georgia ja Ukraina niin venäjäfoobikkoja. Ennen Ukrainan hyökkäystä , venäjä venäjä venäjä . No niin. Oliko se nyt fobiaa vai totta oliko se kuitenkin se venäjä venäjä venäjä. Faaraoiden VITSAUKSET balsamoitu , covid19.
Psyykelääkkeet auttavat.
-varsinkin kun lukee tuon ylemmän aivoripulin...
Iso osa keskustelijoista on heikkolahjaisia tai mielenterveysongelmaisia tai molempia. Surullista, mutta totta.
Iso osa keskustelijoista on myös ideologisesti sokeita. He eivät näe mitään ongelmaa omassa ideologiassaan, vaikka se olisi täysin mielipuolinen. Sen sijaan kaikkialla muualla nähdään ongelmia ja parantamisen varaa. Woke-idiotismi on paraatiesimerkki tästä.
"Miks autoa pitää tankata, vuotaako tämä ?"
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto olisi ihan hyvä juttu jos siinä vaihdettaisiin kaikki persujen ihmisvastaiset ääliöt
järkeviin ihmisiin muualta.
Tuota vajakkipersujen paskaa on jo nähty ja kuultu aivan liikaa.
Nämä väestönvaihtoa kannattavat vasemmistolaiset naiset ja soijapojat eivät ymmärrä, että jos väestönvaihto tapahtuu, heistä tulee joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhreja. Tämän globaalin solidaarisuus ideologian taustalla on naiivi usko ihmisten hyvyyteen, vaikka päivittäin saamme lukea mediasta ihmisten julmuudesta pahuudesta. Ehkä nämä yksinkertaiset, ihmisten hyvyyteen uskovat ihmiset olettavat, että kun maailmasta tehdään heidän illuusionsa kaltainen, ihmisten hyvyys pääsee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto olisi ihan hyvä juttu jos siinä vaihdettaisiin kaikki persujen ihmisvastaiset ääliöt
järkeviin ihmisiin muualta.
Tuota vajakkipersujen paskaa on jo nähty ja kuultu aivan liikaa.
Mee jo hoitoon.
Eiköhän tämä kyseinen tapaus ole jo hoidossa eli syö lääkkeitä ja käy säännöllisesti terapiassa. Dunning-Kruger -oireyhtymästä puhumattakaan.
Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet? Israel tekee kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Että jooga on uskontoa . Tuskin moni joogaa sen takia, en minä ainakaan
Joogan taustalla on hindulainen uskonto ja sen epäjumalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogan taustalla on hindulainen uskonto ja sen epäjumalat.
Siltä varalta, että youtube-linkki ei näy, googlatkaa:
Ex Yoga Teacher Exposes Chakras, Kundalini & New Age Deception
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tunnutaan vihaavan kaikkea erilaista ja kaikkea uskontoa, kuvitella että tuosta tehty vielä kansalaisaloite.
No, ainakin yritimme varoittaa teitä tietämättömiä näiden "viattomien" harrastusten vaaroista.
Kehopositiivisuus ja se että läskit naiset olisivat kauniita
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri tosissaan väitti, että kotona ei saa kokata joitakin ruokia. Taloyhtiön säännöt muka kieltää.
Esimerkkinä kertoi kalan paistaminen pannulla.
Mulla on kaveri, joka on kieltänyt mieheltään kalan paiston kotona. Mies sitten osti semmoisen keittolevyn ja paistaa kalansa rivarin takapihalla ja syö sen.
Sen jälkeen aloin katsomaan tätä pariskuntaa uusin silmin. Kaveria aivan jäätävänä pirttihirmuna ja miestään tossuna. Eihän se nimittäin tuohon jäänyt. Seuraavaksi kieltoon tuli sipuli jne.
Että Israel olisi luonut Hamasin tappamaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet? Israel tekee kansanmurhaa.
Joo, kumma kansanmurha kun "palet" on vaan moninkertaisesti lisääntyneet sodan aikana. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Että wc-pöntön kansi kannattaa pitää vetäessä auki, koska muuten kaikki roiskeet menevät kannen sisäpintaan ja tarttuvat sitten selkään, kun istuu pöntöllä ja nojaa kanteen.
(Kuka edes nojaa siihen??)
Jos on tarpeeksi iso ruho, selkä ottaa väkisin kiinni kanteen.
Olin eka kertaa käymässä mieheni vanhempien luona. Anoppi sanoi: minä niin tykkäsin siitä edellisestä miniästä.
Että ihmiset ovat kaikkialla maailmassa samanlaisia
Amiksen pääsykokeet aikoinaan: Haastattelija kysyi harrastuksistani. Kerroin harrastaneeni kilpauintia useamman vuoden.
Ok, haastattelija kirjasi sen papereihinsa. Seuraava kysymys koski sitä, onko minulla minkäänlaista työkokemusta miltään alalta, esim. kesätöitä jossain tms.
Joo, olin ollut uimahalleilla uinninvalvojana ja kassatyöntekijänä ja joskus tuurannut uimaopettajiakin.
Hän kysyi mitä uinnivalvoja tekee. Kerroin hänelle mitä kaikkea siihen kuuluu, kuten se, että jos joku uppoaa altaan pohjaan täytyy valvojien pystyä sukeltamaan hänet ylös sieltä, altaiden syvässä päässä n. 4m syvyydestä.
Ok, sekin kirjattiin papereihin. Sitten tuli kysymys joka jätti minut tuijottamaan haastattelijaa hölmistyneenä, osaamatta sanoa yhtään mitään.
Hän kysyi, osaanko minä uida.
Pröööött