Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
sannukka: "Kyllä meillä rahaa on".
Riikkuli: rahat on loppu, mutta kyllä suurituloisille aina miljardi saadaan tuloutettua, vaikkapa toimeentulotuen saajilta ja työttömien lapsikorotukset viemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, yksi korkeakoulutettu kollega sanoi vakavissaan, että eikö kukaan ole miettinyt mitä niille kaikille eläimille käy jos kaikki ihmiset ryhtyisi kasvissyöjiksi. Olin aivan hölmistynyt kommentista. Mietin olisiko hänelle oikeasti pitänyt selittää tehotuotanto, siis että eläimet elävät todella lyhyen elämän ja että heillä teetetään jälkeläisiä epäinhimillisellä tahdilla. Eli tietenkin jos kasvissyönti olisi normi, tehotuotanto ajettaisiin alas. Pääasiassa tämän kommentin takia välttelen tätä ihmistä vielä vuosien jälkeen. On niin myötähäpeää aiheuttava ajatus että hän ei vaan tajua mistään mitään.
Mä olen kuullut tän saman :D Ilmeisesti nämä kuvittelevat, että tuotantoeläimet päästettäisiin vaan vapaaksi luontoon sitten ja lehmien utareet räjähtäisivät. Joku on ollut huolissaan myös siitä, että sittenhän lehmät ja possut kuolisivat sukupuuttoo
Ette näköjään ymmärrä sarkasmia. Tuohan on vanha vitsi.
Miljardin maksavat Kruunuvuoren sillat, joiden hieno ominaisuus on se, ettei niissä voi kulkea autoilla.
Vierailija kirjoitti:
Räsänen nostaa tonnin kokouspalkkioita Ylen hallinnossa. Juuri hän .
Sinun pitää nyt tehdä ainakin kahden tonnin edestä töitä, ettei räsänen saisi, eikä kukaan muukaan sitä tonnia!
Se on perussuomalaista!
Pörssisähkö on järkimiehen valinta.
Nämä, missä kun ihminen on itse jotain mieltä asiasta tai ajattelee jotain, yleistää että varmasti kaikki muutkin.
Katsoin videota jossa lääkäreiltä kysyttiin tyhmimmistä potilaista joita heillä on ikinä ollut.
Eräs jenkkilääkäri kertoi että raskaana oleva potilaansa oli huolissaan koska lapsen isä oli brasilialainen rakennustyöntekijä jonka hän oli palkannut remontoimaan kotiaan, joten tuleva lapsi ymmärtäisi pelkästään espanjaa.
Lääkäri oli korjannut että ensinnäkin Brasiliassa puhutaan portugalia ja toisekseen... Se ei toimi ihan noin.
Nyt ei ole hyvä aika mennä mökille
Suomi ja suomalaiset poliitikot ovat jo yleinen naurunaihe maailmalla, orpon hallitus ja oikeisto ylipäätään on häpäissyt suomalaiset koko maailman silmissä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole hyvä aika mennä mökille
Tarkoitit varmaan oikea aika
Inhoan ylipäätään sanaa Aivopieru
Vierailija kirjoitti:
Eksäni mielestä pyykkien peseminen ei kuulu kotitöihin, koska se on vaan napin painamista. Ruuanlaitto on vain ainesosien lämmittämistä. :D
Kai teillä sovittiin, että ex nämä teki, kun kerran ei ole sen kummosempi juttu?
Kuulin kerran erään ihmisen sanovan, että papin pitää olla mies, koska miespappi on paljon komeampi kuin naispappi. Tuota perustelua en ole ikinä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten on helpompi työllistyä, jos saa työntekijän saa helpommin irtisanottua.
Kyllä tuo osin pitää paikkansa. Mulle tuli nuorena vastaan useampikin tapaus, jossa vanha työntekijä oli alkoholisoitunut eikä häntä voinut irtisanoa, koska hän ei tehnyt mitään varsinaisia virheitä työssään. Sen jälkeen ketään ei enää palkattu vakituiseksi. Jos huonosta työntekijästä olisi päässyt helpommin eroon, olisi uusien palkkaamisessa oltu innokkaampia.
Vierailija kirjoitti:
KESKUSTA: Voit mennä antamaan naapuriapua vaikkapa pesuissa, vanhuksille siis!
Juhana Vartiaiselta (kok.) tuollaiset kommentit ovat normikauraa. Elää norsunluutornissaan eikä tajua oikeasta elämästä hölkäsen pöläystä.
Koskas ne persut kokkareiden kanssa palauttaa sen turvetuotannon? Kolme vuotta tässä jo odotettu, että nämä kykypuolueet tekisivät edes jotain hyödyllistä pelkän tuhon sijaan.