Mitä tehdä tässä tilanteessa, mies petti
Olemme olleet kohta 10 vuotta yhdessä. Meillä on 2 - vuotias ja 10kk vaapero. Olen kotiäiti.
En vieläkään ole palautunut synnytyksestä täysin.
Mies myönsi pettäneensä työristeilyllä. Mies itki ja on vihannut itseään siitä lähtien. Tämä uutinen rikkoi minut täysin. En tiedä mitä tehdä, olen aivan hajalla. Päätimme jatkaa suhdetta, mutta sanoin että hänen täytyy antaa kaikkensa. Osoittaa että vain minä olen se. Naiivi kun olen, no hänellä ei onnistu se. Koko ajan pahalla päällä jos puhun asiasta.
Käsittämätöntä, että hänen mielestään juttu pitäisi unohtaa. Haluan lähteä suhteesta. Samalla repii ajatus kuinka rikon perheen ja taloudellinen puoli.
Tuntuu että hajoan, en halua kertoa kenellekään tätä häpeää. Ulkonäössäni ei ole vikaa, olen hoikka, hoidan ulkonäköä. Eli ne tutut "laihtua" - huutelut voi unohtaa.
Aika sekava aloitus. Ehkä haluan vain udella onko muille käynyt näin? Tai neuvoja antaa
Kommentit (204)
"Älä koskaan luota mieheen joka pettää. Pettää uudestaan, tavalla tai toisella. Vaikka ei pettäisi, mielenterveytesi kärsii ja et enää tunnista itseäsi. Kadotat itsesi ja ajatuksissasi on vain epäilyksiä ja ahdistusta.
Yksinkin on parempi kuin miehen kanssa joka ei arvosta ja kunnioita. Rakkaus ei riitä jos kunnioitusta ei ole. Turvaa ja luottamusta ei saa rakennettua hajalla olevan miehen egon päälle."
Tämä.
Amen.
Rikki mikä rikki. Voitte jatkaa yhdessä, mutta suhde ei koskaan palaa ennalleen.
Vahingossako se mulkku lipsahti sisään? Mies olisi voinut estää tapahtuman monta kertaa: baarissa, matkalla pettämään, riisutussa jne. Joka vaiheessa hän päätti mennä loppuun asti ja pettää.
Pitää kestää muuten joutuu yh mamaksi