G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Sinikka Sokka, Ilkka Kanerva, Kike Elomaa (monesti), Kimmo Elomaa, Linda Lampenius (pieni ja siro), BB-Kake, Janina Andersson ja sen mies, Heikki Hilander, Mika Pohjonen. Merja Tammi nyt ainakin ja sitten kaikki ne kenen keikalla on käynyt tai kenen teatteriesityksiä on käynyt katsomassa.
Pieni mies punaisessa silkkipaidassa ja mustassa lierihatussa kuuden suuren turvamiehen miehen ympäröimänä.
oli samaan aikaa siellä ravintolassa joka on set tien päälle rakennettu. En nyt millään muista sen paikan nimeä.
päädyin itse vastaamaan "nähnyt oikeassa elämässä" -meiningillä, sillä tokihan keikkalavoilla on suurin osa meistä nähnyt josvaikka mitä.
Oma vastaukseni maailmanluokan tähdistä on Ron Jeremy
Pelkkää keikkaesiintymistä ei voitane laskea.
Tarja ja Anna Halonen, Arajärvi sekä Paavo ja Päivi Lipponen. Siinä vaan totesin oho, ja väistyin vähän.
Oulun lentokentällä,
Kirka, Leena Lehtolainen, Vicky Rosti, Tauski, Kike Elomaa
Kahteen otteeseen olen ollut illallisella Jokereiden sm-liigajoukkueen kanssa. Teemu Selänteen kanssa tekemisissä enempikin.
Jos siis jätetään esim. konsertit ja keikat huomiotta.
tuli vastaan lenkillä töölönlahden ympäri
Kylie Minogue kadulla Lontoossa, Janina Frostell kauneusmessuilla (yllättävän siro ja laiha), Tarja Halonen bussissa (ulkoministerinä vielä), Jutta Urpilainen ja Kotikadun joku näyttelijä-kundi, joka oli niin ylimielisen oloinen, että nauratti. Kyliekin tallas Lontoon katuja kuin kuka tahansa Lontoon pimatsu, mutta Kotikadun jannu ei meinannu mahtua liukuovista.
Suomalaisia julkkiksia nyt näkee päivittäin pk-seudulla jos liikkuu paljon kodin ulkopuolella. Tänään näin kaksi.
Pubissa Manchesterissa. Noita Suomen poliitikkoja ja julkkiksia näkyy kaupungilla vähän päästä jos asuu Helsingissä. Viimeksi toissapäivänä Zysse Narinkkatorilla.
Oon mä joskus kans Tarja Halosen nähny...
käveli david copperfield ja cindy crawford vierestä ohi kauppakeskuksessa.
Kukahan on Keijo Säilynoja???
Vastaaja 12 taitaa asua Nummelassa tai Vihdissä ;)?
Mä olen nähnyt sen kotikadun Ville keskisen, ajoin sen kantapäille alkossa kärryillä.
Laura Malmivaaran pöydässä istuin joskus ravintolassa.
Eilen tuli vastaan kaksikin nykyistä ministeriä, Sarkomaa ja Vanhanen (eri paikoissa), entisiä ministereitä näkee vähän väliä, Niinistö, Karpela, Kanerva... Ja nämä kaikki siis ihan muualla kuin Eduskunnassa.
Pikkujulkkiksia tulee Helsingissä ja Espoossa vastaan vähän väliä vaikka ruokakaupassa, mutta maailman luokan julkimoita aina joskus. Nähty on Ruotsin prinsessa Lilian, Englannin kuningatar Elisabeth, Rod Stewart, muualla kuin Helsingissä. Sitten on näitä kuuluisia ulkomaalaisia "kaikkien" tuntemia urheilijoita, joita en edes tunne, mutta mukana olleet ovat kertoneet, keitä ovat.
Oli kans tämä Paavali kyseessä ei se nykyinen Benedictus
15, kumman paavin sä olet nähnyt?