Inhoan vanhemisen merkkejä puolisossani
Tukka on harmaantunut. Ja iho muuttunut karkeaksi. Menopaussi jälkeen tuntui, että hänestä katosi naiseus. Alkoi vähän jo yököttää, jopa. Olen miettinyt bänx. Ansaitsen parempaa, nuorempaa, tiukempaa ja hekeämpää.
M55
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa.
Tämä on fiksu siirto, mitä moni mies ei tosiaan tule ajatelleeksi ottaessaan sen saman ikäisen naisen itselleen ollessaan nuori. Sitten kun mies on vähän vanhempi, iskee katumus siitä, että oma nainen on niin rupsahtanut, kun taas itse voisi kelvata monellekin nuoremmalle naiselle.
Tämä on tosi yleinen harha miehillä että kelpaisi nuoremmille naisille. Mikä tekisi sinut haluttavammaksi kumppaniksi kuin nuorempi mies. Kerro ihmeessä.
Todistettava todellisuus on yleinen
Niin miten sä tämän todistat? Sun mutu ei ole muuta kuin sun mutu. Oikea elämä on sitten jossain ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa.
Tämä on fiksu siirto, mitä moni mies ei tosiaan tule ajatelleeksi ottaessaan sen saman ikäisen naisen itselleen ollessaan nuori. Sitten kun mies on vähän vanhempi, iskee katumus siitä, että oma nainen on niin rupsahtanut, kun taas itse voisi kelvata monellekin nuoremmalle naiselle.
Ottaessaan?? Kuka tänä päivänä puhuu vielä ottamisesta? 80++?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua kukaan kaksikymppinen huoli.
No jos kerran nyt 35-vuotiaana tapailen juuri 18 v täyttäynyttä kaunista nuorta naista, ja Tinder on täynnä muita vastaavia, enpä usko, että viiden vuoden päästäkään olisi vaikeuksia saada kaksikymppistä, ehkä vielä myöhäisteinejäkin. :) Tietäisitpä vain.
Sugardaddy?
En. Olen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilien saldosta ja/tai ukkelin mahdollisuudesta vaikuttaa uran rakentamiseen, jos ei typy ole pelkästään silikoni täytteillä muotoiltu tyhjäpää.
Toki, mutta etkö haluaisi kelvata omana itsenäsi etkä saldojesi ja muiden takia.
Näitä tapauksia on. Itsellä käynyt niin onnellisesti, että meidän suhde on parin vuosikymmenen yhdessä myötä muuttunut ei ensisijaisesti seksiin tai seksikkyyteen perustuvaksi, vaan syväksi henkiseksi kumppanuudeksi. Kyllä meillä seksiäkin on ja siitä tykätään, mutta kun joskus vanhenemisesta juteltiin, molemmat totesivat, ettei se ole enää elämässä niin iso asia, eikä kumpikaan harkitsisi eroa, jos toiselta tai molemmilta menisi halut tai kyvyt.
Sen seksikkyyden suhteenkin on ollut hyvä tuuri siinä, että maku on kypsynyt oman iän myötä. Esim. kun nyt itse olen viisikymppinen, huomaan että julkkiksistakin pidän komeina lähinnä 40-70-vuotiaita nyt, nuoret pojat eli vaikka kolmekymppiset ei aiheuta mitään väristyksiä, korkeintaan äidillisiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveita vain... Joku 20v muija tuskin katsoo 40v. setää. Sitten saisit aina pelätä että joku 20v. jantteri vie hänet sulta. Siellä sinä pyörisit hänen kanssaa jossain opiskelijabileissä ja yrittäisit epätoivoisesti vaikuttaa nuorekkaalta ja levittäisit ympäristöön "nolo iskä" -vibes.
Tämä! Iltapaskassa oli juuri pari päivää sitten juttu, jossa "Mika 52" julisti, ettei tapaile kuin nuorempia naisia, koska oman ikäiset on niin tylsiä ja urautuneita. Seksiä ei suinkaan ollut kaikkien kanssa ja yhdessä käytiin ostelemassa pimatsuille lateksivaatteita. MUTTA jokaisen kan
Mika pysyy visusti friendzonissa. Maksumieheksi kelpaa kylläkin.
Ap - teepä uskottavampi provo.
Kukaan mies ei käytä sanaa inhot.
Kukaan keski-ikäinen ei puhu bänkseistä.
Ja aika harva keski-ikäinen on ajatuksiltaan noin keskenkasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran nyt 35-vuotiaana tapailen juuri 18 v täyttäynyttä kaunista nuorta naista, ja Tinder on täynnä muita vastaavia, enpä usko, että viiden vuoden päästäkään olisi vaikeuksia saada kaksikymppistä, ehkä vielä myöhäisteinejäkin. :) Tietäisitpä vain.
Sugardaddy?
En. Olen köyhä.
No mitä sulla on sitten tarjota näille nuorille tyttösille?
Nuoruudessani kun oltiin ulkona niin jos paljo vanhempi osotti kiinnostusta niin perverttihän se selvästi oli.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Onko ihan hirmu vaikeaa tarjota vaimolle hemmottelupäivä kampaamossa. Uusi väri päähän ja uusi tyyli? Jotkut naiset harmaantuvat kuin muuli jo alle 30v. Ihon "karheuteen" voit ostaa esim. manteliöljyä ja hajustaa sitä eteerisellä ruusuöljyllä tai ylang ylang tai jasmiini ym. Sitten vain tarjoat vaimollesi pari kertaa viikossa öljyhieronnan saunan jälkeén kun iho on vielä lämmin ja kostea.
Mutta joo... Naiset on tuossa iässä vanhoja työjuhtia koska ne elää melkoisissa kodin ja työelämän ristipaineessa. Työssä he ovat vanhoja osaajia joille kasataan vastuuta kaikesta mahdollisesta. Kotona he on usein vastuunkantajia, sitten vastuu ja huoli omista yskivistä vanhuksista. Vaimosi on vain "unohtanut" olevansa nainen. Naisten pitäisi olla itsekkäämpiä. Ottaa aikaa itselleen kuntoilla ja hoitaa ihoaan ja hiuksiaan ja kokeilla eri meikkityylejä ja eri hiussävyjä. Enemmän itsensä hemmottelua ja luovuutta.
Naiset kyllä tekevätkin näin. Siksi noita viidenkympin ikäisiä miehiä vapautuu markkinoille niin paljon. Joukossa myös niitä, jotka 10 vuotta aikaisemmin jo vaihtoivat nuoreen, mutta eivät tajunneet, että sen sukupolven naisten kanssa joutuivatkin itse siihen kodinhoitajan rooliin nuoren vaimon etsiessä ja toteuttaessa itseään kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, jos tyttäreni tois noin paljo vanhemman näytille niin sais kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaessaan?? Kuka tänä päivänä puhuu vielä ottamisesta? 80++?
No minkä ikäsen sen 20 vuotiaan nuorenmiehen pitäis 'ottaa', 10 vuotiaan?
Eiköhän ne nuoruudessa otetut ole paljolti samanikäsiä kun ittekkin.
Viestiin 71/73 Olen komea, olen hyvää, viihdyttävää ja älykästä seuraa. Olen hyvä sängyssä. Ja näytän max 25-vuotiaalta. Näytän heitä vanhemmalta tai en, tietäisitpä vain miten nuoret tytöt katselevat minua. Saattaisi sinua hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap - teepä uskottavampi provo.
Kukaan mies ei käytä sanaa inhot.Kukaan keski-ikäinen ei puhu bänkseistä.
Ja aika harva keski-ikäinen on ajatuksiltaan noin keskenkasvuinen.
Bänkseistä puhuttiin Suomessa 90-luvulla, eli kirjoittaja on vähintään 50-vuotias. Eli provo.
40v. on kyllä jo "pappa" ja "kuollutta lihaa", parikymppisen silmissä. Jo 30-vuotiaskin on "tosi vanha". Jo kolmekymppisen kanssa on ongelmia kun toisella on paras nuoruuden menovaihe päällä ja opiskelut vasta alkuvaiheessa ja haluaa löytää itsensä, kokeilla erilaisia tyylejä olla ja elää. 30:llä nuo on jo takana ja haluaisi keskittyä kotiin, perhe-elämään ja työhön. Toinen haluaa vetää festarikesän kun toinen taas haluaa vain poiketa lähipubissa oluella.
Sitten pappana istut telkkarin ääressä syventyneenä johonkin urheilukisoihin tai dokkariin kun nuorikkosi istuu sohvannurkassa, huokailee aikansa pitkästyneenä ja alkaa tekstailla kavereilleen. Huomaat hänen tekstailevan enemmän kavereilleen kun juttelevan sinun kanssasi ja kun yrität puhua hänelle hän katsoo sinua kuin turhautunut teini että mitä nyt taas! taasko mun pitää kuunnella ton horinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilien saldosta ja/tai ukkelin mahdollisuudesta vaikuttaa uran rakentamiseen, jos ei typy ole pelkästään silikoni täytteillä muotoiltu tyhjäpää.
Toki, mutta etkö haluaisi kelvata omana itsenäsi etkä saldojesi ja muiden takia.
Miehet ovat varmoja siitä, että kysymys ei ole lainkaan heidän saldoistaan. Uskovat viehätysvoimaansa kuin pässi sarviinsa ja Hopeakettu valkoiseen pukuunsa ja cowboy saappaisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
40v. on kyllä jo "pappa" ja "kuollutta lihaa", parikymppisen silmissä. Jo 30-vuotiaskin on "tosi vanha". Jo kolmekymppisen kanssa on ongelmia kun toisella on paras nuoruuden menovaihe päällä ja opiskelut vasta alkuvaiheessa ja haluaa löytää itsensä, kokeilla erilaisia tyylejä olla ja elää. 30:llä nuo on jo takana ja haluaisi keskittyä kotiin, perhe-elämään ja työhön. Toinen haluaa vetää festarikesän kun toinen taas haluaa vain poiketa lähipubissa oluella.
Sitten pappana istut telkkarin ääressä syventyneenä johonkin urheilukisoihin tai dokkariin kun nuorikkosi istuu sohvannurkassa, huokailee aikansa pitkästyneenä ja alkaa tekstailla kavereilleen. Huomaat hänen tekstailevan enemmän kavereilleen kun juttelevan sinun kanssasi ja kun yrität puhua hänelle hän katsoo sinua kuin turhautunut teini että mitä nyt taas! taasko mun pitää kuunnella ton horinoita.
Sellainen vanhan tädin fantasia tällä kertaa. Kannattaisi kanavoida tuo tarve luovalle kirjoittamiselle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Viestiin 71/73 Olen komea, olen hyvää, viihdyttävää ja älykästä seuraa. Olen hyvä sängyssä. Ja näytän max 25-vuotiaalta. Näytän heitä vanhemmalta tai en, tietäisitpä vain miten nuoret tytöt katselevat minua. Saattaisi sinua hirvittää.
Kuvittelet vaan.
Ja harmaantua! Eikö hän ymmärrä että kunnon naiset eivät harmaannu iän myötä ja miehet ei ikinä! Saati kaljuunnu.