Inhoan vanhemisen merkkejä puolisossani
Tukka on harmaantunut. Ja iho muuttunut karkeaksi. Menopaussi jälkeen tuntui, että hänestä katosi naiseus. Alkoi vähän jo yököttää, jopa. Olen miettinyt bänx. Ansaitsen parempaa, nuorempaa, tiukempaa ja hekeämpää.
M55
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa.
Sua kukaan kaksikymppinen huoli.
No jos kerran nyt 35-vuotiaana tapailen juuri 18 v täyttäynyttä kaunista nuorta naista, ja Tinder on täynnä muita vastaavia, enpä usko, että viiden vuoden päästäkään olisi vaikeuksia saada kaksikymppistä, ehkä vielä myöhäisteinejäkin. :) Tietäisitpä vain.
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa.
Tämä on fiksu siirto, mitä moni mies ei tosiaan tule ajatelleeksi ottaessaan sen saman ikäisen naisen itselleen ollessaan nuori. Sitten kun mies on vähän vanhempi, iskee katumus siitä, että oma nainen on niin rupsahtanut, kun taas itse voisi kelvata monellekin nuoremmalle naiselle.
No kun katsot itseäsi peilistä niin mitä sieltä näkyy? Adonis? 6-päck?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran nyt 35-vuotiaana tapailen juuri 18 v täyttäynyttä kaunista nuorta naista, ja Tinder on täynnä muita vastaavia, enpä usko, että viiden vuoden päästäkään olisi vaikeuksia saada kaksikymppistä, ehkä vielä myöhäisteinejäkin. :) Tietäisitpä vain.
Niin, tapailet. Se on eri asia kuin suhde. Suhteeseen tuskin kelpaisit. Tapailin itsekin aikoinaan 18-vuotiaana 34-v miestä, mutta en ikinä olisi alkanut suhteeseen noin suuren ikäeron vuoksi. Mitä sinulla edes olisi sellaista annettavaa joka paikkaisi noin suuren ikäeron.
Höh. Onko ihan hirmu vaikeaa tarjota vaimolle hemmottelupäivä kampaamossa. Uusi väri päähän ja uusi tyyli? Jotkut naiset harmaantuvat kuin muuli jo alle 30v. Ihon "karheuteen" voit ostaa esim. manteliöljyä ja hajustaa sitä eteerisellä ruusuöljyllä tai ylang ylang tai jasmiini ym. Sitten vain tarjoat vaimollesi pari kertaa viikossa öljyhieronnan saunan jälkeén kun iho on vielä lämmin ja kostea.
Mutta joo... Naiset on tuossa iässä vanhoja työjuhtia koska ne elää melkoisissa kodin ja työelämän ristipaineessa. Työssä he ovat vanhoja osaajia joille kasataan vastuuta kaikesta mahdollisesta. Kotona he on usein vastuunkantajia, sitten vastuu ja huoli omista yskivistä vanhuksista. Vaimosi on vain "unohtanut" olevansa nainen. Naisten pitäisi olla itsekkäämpiä. Ottaa aikaa itselleen kuntoilla ja hoitaa ihoaan ja hiuksiaan ja kokeilla eri meikkityylejä ja eri hiussävyjä. Enemmän itsensä hemmottelua ja luovuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fiksu siirto, mitä moni mies ei tosiaan tule ajatelleeksi ottaessaan sen saman ikäisen naisen itselleen ollessaan nuori. Sitten kun mies on vähän vanhempi, iskee katumus siitä, että oma nainen on niin rupsahtanut, kun taas itse voisi kelvata monellekin nuoremmalle naiselle.
Tämä on tosi yleinen harha miehillä että kelpaisi nuoremmille naisille. Mikä tekisi sinut haluttavammaksi kumppaniksi kuin nuorempi mies. Kerro ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Onko ihan hirmu vaikeaa tarjota vaimolle hemmottelupäivä kampaamossa. Uusi väri päähän ja uusi tyyli? Jotkut naiset harmaantuvat kuin muuli jo alle 30v. Ihon "karheuteen" voit ostaa esim. manteliöljyä ja hajustaa sitä eteerisellä ruusuöljyllä tai ylang ylang tai jasmiini ym. Sitten vain tarjoat vaimollesi pari kertaa viikossa öljyhieronnan saunan jälkeén kun iho on vielä lämmin ja kostea.
Mutta joo... Naiset on tuossa iässä vanhoja työjuhtia koska ne elää melkoisissa kodin ja työelämän ristipaineessa. Työssä he ovat vanhoja osaajia joille kasataan vastuuta kaikesta mahdollisesta. Kotona he on usein vastuunkantajia, sitten vastuu ja huoli omista yskivistä vanhuksista. Vaimosi on vain "unohtanut" olevansa nainen. Naisten pitäisi olla itsekkäämpiä. Ottaa aikaa itselleen kuntoilla ja hoitaa ihoaan ja hiuksiaan ja kokeilla eri meikkityylejä ja eri hiussävyjä. Enemmän itsensä hemmottelua ja luovuutta.
Tämä juuri. Mies ei yhtään halua panostaa omaan vaimoonsa ja oikein lietsoo itsessään vihantunteita vaimoaan kohtaan jotta saisi "oikeutuksen" pettää nuorempien kanssa. Se vaan kun nuoremmat eivät pidemmän päälle jaksa tuollaisia vanhoja ukkoja. Sitten ukoilla iskee hätä kun se rakas omanikäinen vaimo on lempattu ja ex-vaimolla jo uusi, nuorempi mies kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Haaveita vain... Joku 20v muija tuskin katsoo 40v. setää. Sitten saisit aina pelätä että joku 20v. jantteri vie hänet sulta. Siellä sinä pyörisit hänen kanssaa jossain opiskelijabileissä ja yrittäisit epätoivoisesti vaikuttaa nuorekkaalta ja levittäisit ympäristöön "nolo iskä" -vibes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tapailet. Se on eri asia kuin suhde. Suhteeseen tuskin kelpaisit. Tapailin itsekin aikoinaan 18-vuotiaana 34-v miestä, mutta en ikinä olisi alkanut suhteeseen noi
Paitsi että haluaa parisuhteen kanssani, mutten ole itse varma haluanko. Katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi yleinen harha miehillä että kelpaisi nuoremmille naisille. Mikä tekisi sinut haluttavammaksi kumppaniksi kuin nuorempi mies. Kerro ihmeessä.
Todistettava todellisuus on yleinen harha? Jännä.
Pistä mäkeen se...elämäsì menee hukkaan vanhaa ja vanhettuvaa katellessa...jossain vaiheessa pukkaa sairauksia,ja ties minkälainen "linkku-iita"siitä tulee..kiertoon vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveita vain... Joku 20v muija tuskin katsoo 40v. setää. Sitten saisit aina pelätä että joku 20v. jantteri vie hänet sulta. Siellä sinä pyörisit hänen kanssaa jossain opiskelijabileissä ja yrittäisit epätoivoisesti vaikuttaa nuorekkaalta ja levittäisit ympäristöön "nolo iskä" -vibes.
Tämä! Iltapaskassa oli juuri pari päivää sitten juttu, jossa "Mika 52" julisti, ettei tapaile kuin nuorempia naisia, koska oman ikäiset on niin tylsiä ja urautuneita. Seksiä ei suinkaan ollut kaikkien kanssa ja yhdessä käytiin ostelemassa pimatsuille lateksivaatteita. MUTTA jokaisen kanssa tuli aikanaan sama ongelma, Mika valitti, että kaikki hänen tapailusuhteensa kaatuivat siihen, että mimmit löytävät jonkun toisen ja alkavat seurustella. Ja Mika-paralla ei ole kuulemma ketään, jonka kanssa katsoa sunnuntaina telkkaria sohvalla. Melkein säälitti, mutta ei ihan.
Tämä mielipide kuvastaa niin hyvin minkätakia Suomessa niin moni asia on pielessä! Ei arvosteta sitä mitä on, haikaillaann vaan uuden ja paremman perään, ja unohdetaan tehdyt lupaukset (avioliitto).
Olen tullut siihen lopputulokseen että kansa ansaitsee joka päivä sitä mitä se nyt saa.
Vierailija kirjoitti:
"olen miettinyt bänx" 😆😆😆
Isäni oli ahkera thailannin matkaaja. Kerran kun soitti reissulta niin sano just noin että oli tullut bänx silloisen tyttöystävän kanssa. Eläkelläisgubbe.
Eipä sillä syyllä ole väliä, mutta jos inhoaa puolisoaan, niin se on armollista laskea se toinen etsimään parempaa.
Paitsi että haluaa parisuhteen kanssani, mutten ole itse varma haluanko. Katsotaan.
Sanoahan voi eri syistä mitä vaan. Sussa on jotain jota se haluaa, ei kuitenkaan oikeasti suhdetta sun kanssa. Te miehet olette niin hyväuskoisia ja tyhmiä kun luulette itsestänne liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilien saldosta ja/tai ukkelin mahdollisuudesta vaikuttaa uran rakentamiseen, jos ei typy ole pelkästään silikoni täytteillä muotoiltu tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugardaddy?