Inhoan vanhemisen merkkejä puolisossani
Tukka on harmaantunut. Ja iho muuttunut karkeaksi. Menopaussi jälkeen tuntui, että hänestä katosi naiseus. Alkoi vähän jo yököttää, jopa. Olen miettinyt bänx. Ansaitsen parempaa, nuorempaa, tiukempaa ja hekeämpää.
M55
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
"olen miettinyt bänx" 😆😆😆
Selvästi on mieleltään nuori, kun käyttää noin *erityistä* kieltä. Not.
No helpottiko itseinhosi kun pääsit vähän haukkumaan vaimoasi?
no nyt vaan kokeilemaan sitä omaa markkina-arvoa
Oletko varma, etteivät nuo tunteet ole vaimolla samoja. Vanha lerppamulkku ei kiinnosta.
Eroa vaan. Eihän se nainen tapauksessasi mitään aidosti menetä, kun huonon miehen. Löytää helposti kyllä miehen, joka kohtelee häntä hyvin.
Omia tunteitaan pitää arvostaa, eihän siinä ole ongelmaa, mutta toista ei pitäisi halveerata sen vuoksi.
Ikävää on ap, kun ihmisen henkinenkehitys jää lapsen tasolle. Yritä nyt vain pärjätä niillä eväillä mitä sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on oman vanhenemisesi peili. Mies näkee oman vanhenemisensa vaimossaan
Ei se silti sen vaimonkaan vanhenemista vähennä. Molemmat vanhoja kurppia.
Niin ovat sinunkin 55-vuotiaat vanhempasi. Mutta kehtaatko sanoa sen heille päin naamaa? Onneksi sinusta itsestäsi ei koskaan tule vanhaa kurppaa, koska kuolet nuorena ja tyylikkäänä.
Rupsahtaneella viiskymppisellä miehellä alkaa itselläänkin andropaussi. Ei seiso, rakko ei tyhjene.
Katso itseäsi. Pallisikin roikkuvat polvissa ja vaikeaa on muutenkin.
Minulla on vähän sama fiilis saman ikäluokan miehistä. Se on tavallaan surullista, kun lakkaa viehättymästä omasta ikäluokasta eikä ole realistisia saumoja nuorempiin. Käsittääkseni yleisempää miehillä, mutta näköjään joskus voi käydä naisillekin näin. Yksinkin on toki ihan hyvä olla. Tai deittailla kevyemmin niitä nuoria miehiä, kun ei ne vakavaan suhteen reippaasti vanhempaa haahkaa kelpuuta. Toki miehillä joskus se ongelma, ettei ne nuoret naiset kelpuuta yhtään minkäänlaiseen suhteeseen. Raha voi auttaa jos sitä on reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaneella viiskymppisellä miehellä alkaa itselläänkin andropaussi. Ei seiso, rakko ei tyhjene.
Nelikymppisellä jo.
Jos nyt, ap, jonkun nuoremman naisen saisitkin kiinni, älä sen kanssa lapsia hanki. Olisi varmaan tosi vaivaannuttavaa, kun kaikki luulisivat vaariksi.
Minä panen vaimoasi mielelläsi. Runk*aa sinä vaan kuten tähänkin asti.
Ap on uljas hopeakettu joka vain paranee vanhetessaan. Uskokaa pois siskot, kohta hän viilettää terassille farmarihousuissa ja valkoisissa tennareissa kultaketju (harmaiden) rintakarvojen keskellä vilkkuen. Nuoret tsirpukat voi vain huokailla ihastuksesta.
Harmi, kun olen jo 32 vanha enkä hänelle kelpaa.
Miehellä inhottaa harmaa hoitamaton risuparta! Yök, yök..
No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa.
"olen miettinyt bänx" 😆😆😆