Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanaria joulukuussa, kokemuksia säätilasta

Vierailija
28.10.2023 |

Viikon talviloma olisi joulukuussa ja mietitään Gran Canariaa vaihtoehdoksi lomamatkalle. Siellä Moganissa tai Puerto Ricossa. ilm. lämpimämpää myös joulukuussa?

Teneriffalla ollaan oltu samoihin aikoihin ja sää siellä oli tuolloin tosi hyvä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taulukosta helposti kaikki tärkeät säätiedot:

https://www.aurinkomatkat.fi/kanariansaaret/saa

Vierailija
2/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten joulun grand Canarialla. Oli kuten Kylmä Suomen kesä: lämpöä 15-19 päivällä, tihkusadetta, tuulta. En suosittele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkamyrskyjä...

Vierailija
4/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama vuosi sitten joulun grand Canarialla. Oli kuten Kylmä Suomen kesä: lämpöä 15-19 päivällä, tihkusadetta, tuulta. En suosittele

Tuo on minun lempisääni, kuulostaa täydelliseltä!

Vierailija
5/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scorchio. Videosta on myös pidempi versio hakusanalla.

Vierailija
6/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariansaarelaiset ei tykkää kun tulee turisteja.

Vierailija
7/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariansaaret kylmiä ja kosteita talvella, ehkä päivisin eteläosissa tarkenee, mutta ne hotellit, hui!

Vierailija
8/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta just hyvä sää ollut joulukuussa (tammikuun alussa) eli ei mitään helteistä vaan sellaista n. +20 asteista ja osin melko tuulistakin. Illat kyllä on ollut vilpoisia eli kesämekossa ei ihan tarkene vaan tarvitsee neuletta / kevytuntsikkaa ja farkkuja jne. Vähän siis kuin suomalainen normikesäsää.

Itse en tykkää siis yhtään nykykesistä helleputkineen.

Vierailija
9/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarian saarten ilmasto on erilainen saarien etelä- ja pohjoispuolella. Etelässä yleensä kuiva ja lämmin koko vuoden ympäri. Pohjoisessa viileämpää. Sateet satavat saarien pohjoispuolelle. 

Vierailija
10/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis. Joskus kävin uuden vuoden molemmin puolin. Tihkusadetta ja hiekkamyrskyä.

Vierailija
11/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canaria 😂

Vierailija
12/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran Lanzarotella ja petyin kovasti. Satoi useampana päivänä, ja tuuli koko viikon. Sää oli kylmä, ehkä 16-18 astetta. Jos löysi aurinkoisen ja tuulettoman paikan, saattoi siinä vähän värjötellä hetken ilman takkia.

Vierailija
13/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtis. Joskus kävin uuden vuoden molemmin puolin. Tihkusadetta ja hiekkamyrskyä.

Siis Puerto Ricossa.

Vierailija
14/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muualla on silloin lämmintä.

Vierailija
15/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaata. Parhaimmillaan +24, pahimmillaan +15 tihkusadetta.

Vierailija
16/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tammikuussa ja oli sellanen viileä,suomen kesäsää.Aurinko pilvessä suurimman aikaa.

Vierailija
17/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Teneriffalla on just Passeli keli nyt. 26 varjossa. 

Vierailija
18/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kertaalleen vuodenvaihteen gran canarialla, ja kertaalleen teneriffalla. Molemmilla kerroilla oli päivälämpötilat noin 20 astetta. Altaiden vesi on jäätävää, jos ei ole lämmitystä. Merivesi on varmaan lämpimämpää.

Vierailija
19/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltu joulukuussa, liian kylmä oli, jäi mieleen hotellin ihan ok kokoinen uima-allas, siinä ei ollut viikon aikana ketään, muuta kun mieheni kävi kerran pulahtamassa kävelyretken jälkeen, oli ollut kuin kylmäallas

Vierailija
20/20 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt yhden Joulun Puerto Ricossa, sanovat, että voi olla lämpimin paikka tuohon aikaan. Välillä paistoi aurinko ja oli lämmintä. Tosin korvista meinasi tulla jo se Feliz Navidad, se soi joka paikassa täysillä. Kylähän on sitten aika pieni, on siellä tosin Pappa Tunturi baari.