Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan vanhemisen merkkejä puolisossani

Vierailija
05.02.2026 |

Tukka on harmaantunut. Ja iho muuttunut karkeaksi. Menopaussi jälkeen tuntui, että hänestä katosi naiseus. Alkoi vähän jo yököttää, jopa. Olen miettinyt bänx. Ansaitsen parempaa, nuorempaa, tiukempaa ja hekeämpää.

M55

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiin 71/73 Olen komea, olen hyvää, viihdyttävää ja älykästä seuraa. Olen hyvä sängyssä. Ja näytän max 25-vuotiaalta. Näytän heitä vanhemmalta tai en, tietäisitpä vain miten nuoret tytöt katselevat minua. Saattaisi sinua hirvittää. 

Kuvittelet vaan. 

Aha. 

Vierailija
82/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse minkään ikäistä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et ole jo lähtenyt kokeilemaan onneasi ap? Pelkäätkö ettei vaimosi anna lupaa? Älä pelkää! Vaimosikin on todennäköisesti vain helpottunut kun pääsee eroon "mies-lapsesta". 

Vierailija
84/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata ottaa niin vanhaa naista. Itse nain noin 20-vuotiaan naisen kun pääsen noin 40 v ikään. Ei iske siinä sitten naisen vanhuus ihan heti sentään, ja sitten kun iskee, alkaa itsellänikin olemaan ikää mittarissa. 

Tämä on fiksu siirto, mitä moni mies ei tosiaan tule ajatelleeksi ottaessaan sen saman ikäisen naisen itselleen ollessaan nuori. Sitten kun mies on vähän vanhempi, iskee katumus siitä, että oma nainen on niin rupsahtanut, kun taas itse voisi kelvata monellekin nuoremmalle naiselle. 

Ottaessaan?? Kuka tänä päivänä puhuu vielä ottamisesta? 80++?

No minkä ikäsen sen 20 vuotiaan nuorenmiehen pitäis 'ottaa', 10 vuotiaan?

Eiköhän ne nuoruudessa otetut ole paljolti samanikäsiä kun ittekki

Normaali parisuhde perustuu yhdessä tehtyyn päätökseen elää toisen henkilön kanssa avo/avio- tai muun laisessa liitossa. Ottaminen, varsinkin alaikäisen ottaminen on rikos. Ottaminen on väkivaltaista, toista osapuolta kunnioittamatonta ja jo historiaan jäänyt tapa solmia parisuhteita. Ostaminen myös. Tosin sitähän näkee tapahtuvan valitettavasti vieläkin. Sääliksi käy niitä raukkoja, jotka siihen joutuvat..

Vierailija
85/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestiin 71/73 Olen komea, olen hyvää, viihdyttävää ja älykästä seuraa. Olen hyvä sängyssä. Ja näytän max 25-vuotiaalta. Näytän heitä vanhemmalta tai en, tietäisitpä vain miten nuoret tytöt katselevat minua. Saattaisi sinua hirvittää. 

Sinua hirvittäisi jos tietäisit mitä nuoret tytöt ajattelevat sinua ja kuolaamistasi katsoessaan.

Vierailija
86/86 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä homo Ruotsiin myymään p€rsettäsi. Et sinä naisen päälle mitään ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme