Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen

Vierailija
05.02.2026 |

Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiiä. Juttelin kerran yhen lihavan naisen kans tinderis nii seki vaan kerto et sil on aktiivinen seksielämä ja useita fwb:itä. Ei onnistuis läskinä miehenä.

Vierailija
42/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa naista ei ole olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ruman- tai "ruman" naisen on vaikeampoo päästä valkkaamaan.

Ruman miehen taas vaikeampi päästä ollenkaan.

Vierailija
44/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Korkeintaan kelpaa patjaksi jollekin mutta aitoa parisuhdetta  ei ruma nainen saa. 

Näinhän se on. Sen verran on vielä itsekunnioitusta jäljellä, että mieluummin olen yksin, kun kelpaan jollekin joka joutuu minuun tyytymään. 

Vierailija
45/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamalla nainen muuttuu nopeasti rumasta beibeksi. 

Ei. Sitten on vaan laiha ja ruma. Moni on jopa rumempikin jos luusto on kolho ja se tulee liikaa näkyviin. 

Vierailija
46/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dysmorfinen kehonkuva

Olen saanut kuunnella niin monta kertaa arvostelua mun ulkonäöstä, niin tuskinpa on tuosta kyse.

Ap

Vierailija
47/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma makunsa vastakkaisen sukupuolen suhteen, joku voi hullaantua sellaiseen joka on toisten mielestä mitätön tai jopa vastenmielinen.  

Vierailija
48/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Ruma mies joka on rikas saa helposti naisen, joka on niiden rahojen perään. Rumaa naista ei ota rikas eikä köyhä mies. Näin se vaan menee.

Vierailija
49/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.

Ei kannata tavoitella tuontyyppisiä miehiä. Mitä sellaisella edes tekisi?

Vierailija
50/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että te, joille ihminen on vain pelkkä ulkonäkö vailla aivoja, luonnetta, persoonaa, jäätte yksin koska teillä on tyhjä pää.

Ja sekin syvällä omassa perseessä.

Vierailija
51/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tiiä. Juttelin kerran yhen lihavan naisen kans tinderis nii seki vaan kerto et sil on aktiivinen seksielämä ja useita fwb:itä. Ei onnistuis läskinä miehenä.

Monella lihavalla miehellä on kumppani tai muuten vaan seksielämä. Missä kuplassa te elätte?

Vierailija
52/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= ei onnistu pelkurimiehenä, jolla ei ole mitään muuta annettavaaa kellekään kuin ulkonäkö.

Satsaa itsetuntosi kehittämiseen ja itsesi terveeseen hyväksymiseen. Ihminen, joka on ok itsensä kanssa, on ok muidenkin kanssa ja viehättävä sellaisena.

Vierailija
53/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada parisuhteen, mutta ei hyvää kohtelua siinä. 

Terveisin kokemuksen rintaääni.

Juuri näin!

Vierailija
54/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisen päihdemiehen saa helposti, mutta rumankaan ei kannata sitä ottaa.

Vierailija
55/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa naista ei ole olemassa. 

Rumia ihmisiä on olemassa. Rumuus on ilkeyttä, alistamisen halua, kitinää, tyytymättömyyttä, itsekeskeisyyttä, jankuttamista.

Rumuus ei liity ulkonäköön, painoon, pituuteen, leukaan, hiusrajaan. Se on mielessä ja näkyy ja kuuluu silloin kauas.

Vierailija
56/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi miehet pystyy teeskentelemään vaikka rakkautta jos sillä on luvassa seksiä. Sen sijaan harvempi nainen moiseen kykenee eli ruma mies voi luottaa siihen, että nainen on kiinnostunut hänestä ja parisuhteessa siksi että rakastaa miestä.

Mies kelpuuttaa helposti kenet vaan, koska onhan se rumakin (+reikä) paremman puutteessa parempi kuin olla kokonaan ilman.

Vierailija
57/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fwb on siis sinusta parisuhde?!

Vierailija
58/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä, se pitäisi aina muistaa. 

Kummasti miehillä on pitkälti yhteneväinen maku naiskauneuden suhteen. 

Vierailija
59/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen melkoisen ruma nainen, aina ollut, jo nuorenakin. Esim. lukiossa vanhojentanssien tullen olin viimeinen ilman paria. Muutama poika jotka myös oli ilman paria, alkoivat tehdä oksentamisääniä, kun tajusivat että jonkun pitäisi valita pariksi minut. Olen 182 senttiä pitkä ja lapsesta asti lihava. Minä sitten totesin että en pakota ketään, en osallistu koko tansseihin.

Mutta huolimatta tästä, mä olen kyllä aina löytänyt parisuhteen, jos olen sellaista halunnut. Teinimaailmassa oli vaikeaa, eikä yöelämä, saati Tinder ole koskaan olleet mun näköisten paikkoja. Pintaliidossa ja lihatiskeillä en ole menestysartikkeli, vaan pilkan kohde. Mutta yliopistolta, työelämästä, harrastuksista, olen kyllä löytänyt miehiä, mukavia ja ei-pinnallisia sellaisia. Eli kyllä mä väittäisin, että mukavuudella ja rentoudella voi kompensoida ulkonäköä, kunhan ei etsi sitä seuraa ulkonäkökeskeisistä paikoista tai pintaliitoihmisistä, vaan maanläheisistä taviksista.

Vierailija
60/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja auta armias jos on rumuuden lisäksi ylipainoinen.

Lisää tuohon vielä vanha ja köyhä niin mahdottomaksi menee! 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi