Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen
Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköäkin voi kohentaa ja Suomessa sillä erottuu positiivisesti joukosta todella helposti. Ruma tai tavis ei myöskään voi olla negatiivinen ruikuttaja. Se "voi voi minua kun olen niiiiiin ruma"-asenne kyllä puskee läpi ja samalla hyötyjämiehet näkevät sinussa helposti hyväksikäytettävän hölmön. Rumalla vasta pitääkin olla selkärankaa, rajoja ja standardeja.
Jos on oikeasti ruma, pitäisi ryhtyä kalliisiin leikkauksiin/toimenpiteisiin. Ei muuten saa jättimäistä nenää tai palovammaista ihoa korjattua,
Ja auta armias jos on rumuuden lisäksi ylipainoinen.
No en ole mikään kaunotar tai edes nätti/söpö. Mutta en kyllä ikinä ole ajatellut et olen ruma. Olen aina ajatellut et olen ihan tavis. Sillä pärjää ihan ok kun ei ala nöyristelemään, ei ole mikään tossu ja tuntee oman arvonsa. Ei kauneus tai komeus ole ainut kriteeri onnelliseen elämää tai parisuhteeseen. Oma mieskin on ihan tavis mutta rakas sellainen. Onnellinen yhteinen elämä ollut jo 35 vuotta. Hyvä me tavikset.
Miehenä voin sanoa, että olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole mikään kaunotar tai edes nätti/söpö. Mutta en kyllä ikinä ole ajatellut et olen ruma. Olen aina ajatellut et olen ihan tavis. Sillä pärjää ihan ok kun ei ala nöyristelemään, ei ole mikään tossu ja tuntee oman arvonsa. Ei kauneus tai komeus ole ainut kriteeri onnelliseen elämää tai parisuhteeseen. Oma mieskin on ihan tavis mutta rakas sellainen. Onnellinen yhteinen elämä ollut jo 35 vuotta. Hyvä me tavikset.
No tässä oli kyse rumista, ei taviksista.
Laihduttamalla nainen muuttuu nopeasti rumasta beibeksi.
Vierailija kirjoitti:
No, mutta hetki sittehän tässä etusivulla pyöri aasialaisvaimoja koskeva provo, jonka vastausviestin mukaan kukaan nainen ei koskaan mitään miestä ole halunnutkaan. Eli ongelmaa ei ole.
Joo, en halua NIITÄ miehiä, jotka haluavat aasialaisen. Mä en halua semmoista palvelusavioliittoa. Eli mies kelpais, mutta huono mies ei, on parempi olla vaikka sinkku. Miehillä on eri juttu kun he mieluummin ottavat vaikka kielitaidottoman aasialaisen kuin ovat sinkkuja. Me emme ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamalla nainen muuttuu nopeasti rumasta beibeksi.
Mun painoindeksi on alle 20 😂
Ap
Ihan sama millainen reikä on jos se on rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköäkin voi kohentaa ja Suomessa sillä erottuu positiivisesti joukosta todella helposti. Ruma tai tavis ei myöskään voi olla negatiivinen ruikuttaja. Se "voi voi minua kun olen niiiiiin ruma"-asenne kyllä puskee läpi ja samalla hyötyjämiehet näkevät sinussa helposti hyväksikäytettävän hölmön. Rumalla vasta pitääkin olla selkärankaa, rajoja ja standardeja.
Jos on oikeasti ruma, pitäisi ryhtyä kalliisiin leikkauksiin/toimenpiteisiin. Ei muuten saa jättimäistä nenää tai palovammaista ihoa korjattua,
Arvasin jo kirjoittaessa että tulee näitä vastauksia. Kuinka monen rumuus johtuu oikeasti palovammoista? Ja todella harvoin tulee vastaan silmiinpistävän isoa nenää, yleensä kyse on henkilön omista neurooseista tai että pari ihmistä on huomauttanut nenästä vittuillakseen.
Terveisin nainen jonka oma lapsuudenperhe vittuili ja nauroi ulkonäölle ja joka on saanut kuulla vinoilua oikeastaan jokaisesta fyysisestä aspektista itsessään. Silti en surkuttele itseäni ja olen jopa hyvin itsevarma ulkonäöstäni nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten haukkumaan prismapariskuntia.
Näistä voi todeta sen, että se nainen on usein ollut 10v sitten täysin eri painoinen ja eri näköinen, mies ei välttämättä ole kovin paljoa muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, se pitäisi aina muistaa.
Näin mauttomia ei pitäisi aikuisille lausua, menee läpi ehkä ala-astella.
Joillekin miehille merkkaa eniten isot tissit. Niiden kokoon voi vaikuttaa silareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saada parisuhteen, mutta ei hyvää kohtelua siinä.
Terveisin kokemuksen rintaääni.
Näin se on. Onneksi nykyään ei tarvitse henkensä pitimiksi alistua miehen rääkättäväksi.
Koksu-perskeleet tekevät kyllä kaikkensa palauttaakseen taloussidonnaiset pakkoavioliitot.
Vierailija kirjoitti:
No, mutta hetki sittehän tässä etusivulla pyöri aasialaisvaimoja koskeva provo, jonka vastausviestin mukaan kukaan nainen ei koskaan mitään miestä ole halunnutkaan. Eli ongelmaa ei ole.
Aasialaisvaimot ne vasta rumia onkin. Ne otetaan vain palvelijoiksi, koska ovat siinä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten haukkumaan prismapariskuntia.
Näistä voi todeta sen, että se nainen on usein ollut 10v sitten täysin eri painoinen ja eri näköinen, mies ei välttämättä ole kovin paljoa muuttunut.
Juurikin ihan päinvastoin. Nainen pitää huolta ulkonäöstaan ja mies on vanhentunut vaimoaan huomattavasti nopeammin harmaahapseksi ja kaljamahaksi.
Nooo riippuu mitä haluaa parisuhteelta? Jos vain seksiä niin säkki päähän ja menoksi. Kauneus ihanteet kun ovat niin yksilölisiä.
Mustille miehille kelpaa ne ylijäämänaiset.