Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että yhä useampi länsimaalainen mies etsii vaimoa muualta?

Vierailija
05.02.2026 |

Esim. Aasian maista. 

Kommentit (390)

Vierailija
281/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pukeutuvat siellä kaapuun koska se on miesten tahto. Nainen on miehen omaisuutta ja se ei ole tarkoitettu muiden miesten silmille. M.usliminaisilla musteella tuhrittua ihoa, ei sonninrenkaita nenässään, ei huomiovärikampauksia jne. M.usliminaiset kunniottavat miehiä kuten koraanissakin sanotaan.

Eipä ole mullakaan musteella tuhrittua ihoa, ei sonninrenkaita, ei huomiovärikampausta, ei läskiä ja pukeudun peittävästi. Pidän kroppaani yksityisasianani, en näytä sitä kaikille. Kunnioitan ja rakastan miestäni suuresti, mutta hän on sen toki ansainnutkin. Hänen omaisuuttaan en ole, vaan puoliso ja kumppani niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Meitä on kyllä, paljonkin. Jostakin syystä vaan et joko näe tällaisia naisia tai heidän valintansa ei kohdistu sinuun.

Kasvava määrä länsimaiden naisia pilaavat ulkonäkönsä ja viehättävyytensä tahallaan tatuoinneilla, lävistyksillä sun muilla. Suurimmassa osassa planeettaa naiset eivät pilaa viehättävyyttään tahallaan. 
Muu planeetta > Länsimaat

Vierailija
282/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominainen eritä lihava ja haiseva, minä ja mun frtendit ei tykkää. Tule mieleen mies, isoluinen mies. Kammotava ilmestys.

Menepä sinä nusaisemaan niitä lampaitasi ja kameleitasi.

Suoraan sanottuna useimmilla miehillä seisoisi varmasti paremmin lampaan kuin sinun kanssa.

Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta useimpien miesten seisokit. Joten ihan vapaasti sinne elukoiden pariin vain. Senhän te miehet osaatte.

Taitaa kiinnostaa, kun ohjeistat niin kiivaasti nusaisemisessa. Kuulostaa, että on omakohtaisia kokemuksia. Omistatko kenties schäferin? 

PS. olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies, joka hakee naisen Aasiasta, on vähän hiljaisempi tyyppi. Yrittänyt 2 kertaa suomalaisen kanssa, kuten minä. Hiljainen mies jää heti tossun alle suomalaisen naisen kanssa ja se ei käy minulle, eikä muillekaan arvonsa tunteville miehille, ei tarvitse tulle silmille hyppeleen. Nyt olen ollut 15 vuotta filippiiniläisen naisen kanssa.

Aivan ja nyt on mukavaa, kun se nainen on se tossun alla oleva. Sinä saat olla se joka määrää :D'

Miksi luulet, että naisiakaan kiinnostaa olla miehen tossun alla jos ei mieskään halua olla naisen tossun alla?

Filippiiniläinen nainen kaukana kotoaan ja omaisistaan osaa olla tarpeeksi nöyrä ja kiitollinen. ja jaksaa passata ja palvella. Sitä se tossun alla oleminen on. 

Turha tulla sanomaan, ettei se vaimo ole tossun alla. Täällähän sinä ja kaltaisenne kerrotte miten vaimo pesee teidän jalat kun tulette kotiin ja ruoka on valmiina ja seksiä saa aina (tuskin sekään nainen aina haluaa seksiä, mutta haluaa miellyttää ja tietää, että kohtelu voi olla mitä vaan, jos ei seksiä tipu silloin, kun mies haluaa)

Mutta onhan se kiva, ettei teitä haittaa se, että nainen on kanssanne vain rahan takia ja siksi, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole.  Rakkaus ja välittäminen on toissijaista.

Vierailija
284/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pukeutuvat siellä kaapuun koska se on miesten tahto. Nainen on miehen omaisuutta ja se ei ole tarkoitettu muiden miesten silmille. M.usliminaisilla musteella tuhrittua ihoa, ei sonninrenkaita nenässään, ei huomiovärikampauksia jne. M.usliminaiset kunniottavat miehiä kuten koraanissakin sanotaan.

Niinhän te kuvittelette, kuten että kaikki muukin naisten toiminnassa pyörii teidän ympärillänne. Näin ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan

Ja ihan naurettavaa on, jos kirjoittaja kuvittelee pakolla alistamisen saavan naiset kunnioittamaan miehiä, vaikka luonnollinen reaktio siihen on viha ja halveksunta.

Eihän kukaan entisiä koulukiusaajiaansakaan kunnioita, vaan vihaa ja halveksuu syvästi.

Vierailija
285/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska länsimaiset naiset tietävät ihmisoikeutensa sekä tienaavat oman elantonsa

Aasiassa naisyrittäjien määrä suhteessa väestöön on 5-kertainen länsimaihin verrattuna. 

Länsimainen nainen tienaa elantonsa lähinnä julkiselta sektorilta. 

Vierailija
286/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valinta ei kohdistunut sinuun" :D Ihan kuin jokin rekrytointi. Pysykää, miehet, kaukana tällaisista eukoista. Eiköhän tämäkin matamin mies käy hakemassa tyydytyksensä muualta.

Niin. Pariutuminen on sitä, että kaksi toisistaan kiinnostunutta ihmistä näyttää toisilleen vihreää valoa. Se on valinta, siihen ei vain ajauduta (ainakaan toivottavasti).

Meillä on yhteinen periaate pitää avioliitto ykkösenä. Hyvä ruokkii hyvää, ja meillä sitä on kestänyt jo perhe-elämän verran. 

Täällä on vallalla jokin kummallinen käsitys, että parisuhde perustuu kilpailulle, lyttäämiselle ja vihalle. Eivät sellaiset kestä enää nykyään, vaikka moni on moisen kurjan mallin kotoaan aikanaan saanutkin.

Vierailija
287/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies, joka hakee naisen Aasiasta, on vähän hiljaisempi tyyppi. Yrittänyt 2 kertaa suomalaisen kanssa, kuten minä. Hiljainen mies jää heti tossun alle suomalaisen naisen kanssa ja se ei käy minulle, eikä muillekaan arvonsa tunteville miehille, ei tarvitse tulle silmille hyppeleen. Nyt olen ollut 15 vuotta filippiiniläisen naisen kanssa.

Ei arvonsa tuntevilla miehillä ole mitään ongelmia suomalaisten naisten kanssa. Sulta puuttuu joku sosiaalinen palikka päästä, jos parisuhteissasi on aina kyse tossutuksesta suuntaan tai toiseen.

Tässä on esimerkki tossuttavasta matamista. Haukkuminen alkaa heti, kun mies ei ole samaa mieltä. Ihminen saa olla hiljainen ja tuntea oman arvonsa samaan aikaan. 

Kyllä, ihminen voi olla hiljainen ja itsevarma samaan aikaan. Sinä et ole itsevarma. Sinä uliset, että jäät heti naisen tossun alle. Jos sinulla olisi terve itsetunto, et jäisi kenenkään tossun alle. Fiksu ihminen yrittäisi kehittää itseään ja itsetuntoaan. Heikot käyttää oikotietä, joka ei vaadi panostusta, eli etsivät vielä heikomman, koska luulevat, että se tekee heistä voimakkaamman. Valitan, mutta sinä olet vain heikko.

Vierailija
288/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominainen eritä lihava ja haiseva, minä ja mun frtendit ei tykkää. Tule mieleen mies, isoluinen mies. Kammotava ilmestys.

Menepä sinä nusaisemaan niitä lampaitasi ja kameleitasi.

Suoraan sanottuna useimmilla miehillä seisoisi varmasti paremmin lampaan kuin sinun kanssa.

Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta useimpien miesten seisokit. Joten ihan vapaasti sinne elukoiden pariin vain. Senhän te miehet osaatte.

Taitaa kiinnostaa, kun ohjeistat niin kiivaasti nusaisemisessa. Kuulostaa, että on omakohtaisia kokemuksia. Omistatko kenties schäferin? 

PS. olen nainen.

Nainen jolla on munat. Niinpä niin. Mutta kyllähän sitä nykyään saa ihan ilmoituksella olla mikä haluaa. 

PS. olen mies.

Vierailija
289/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa naisyrittäjien määrä suhteessa väestöön on 5-kertainen länsimaihin verrattuna. 

Sinä et tarvitse terveydenhuoltoa, infrastuktuuria, koulutusta yms.? 

Vierailija
290/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valinta ei kohdistunut sinuun" :D Ihan kuin jokin rekrytointi. Pysykää, miehet, kaukana tällaisista eukoista. Eiköhän tämäkin matamin mies käy hakemassa tyydytyksensä muualta.

Niin. Pariutuminen on sitä, että kaksi toisistaan kiinnostunutta ihmistä näyttää toisilleen vihreää valoa. Se on valinta, siihen ei vain ajauduta (ainakaan toivottavasti).

Meillä on yhteinen periaate pitää avioliitto ykkösenä. Hyvä ruokkii hyvää, ja meillä sitä on kestänyt jo perhe-elämän verran. 

Täällä on vallalla jokin kummallinen käsitys, että parisuhde perustuu kilpailulle, lyttäämiselle ja vihalle. Eivät sellaiset kestä enää nykyään, vaikka moni on moisen kurjan mallin kotoaan aikanaan saanutkin.

Sinun juttujesi perusteella suhteenne nimenomaan perustuu kilpailulle, lyttäämiselle ja vihalle. Miehesi hakee hellyyttä, rakkautta ja seksiä muualta.

Vierailija
291/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei arvonsa tuntevilla miehillä ole mitään ongelmia suomalaisten naisten kanssa. Sulta puuttuu joku sosiaalinen palikka päästä, jos parisuhteissasi on aina kyse tossutuksesta suuntaan tai toiseen.

Tässä on esimerkki tossuttavasta matamista. Haukkuminen alkaa heti, kun mies ei ole samaa mieltä. Ihminen saa olla hiljainen ja tuntea oman arvonsa samaan aikaan. 

&nbs

En ole lesbo, joten en voi jäädä naisen tossun alle. Heikko ihminen haukkuu ja analysoi tahallaan loukkaavasti muita. Aivan kuten sinä. Säälin miestäsi.

Vierailija
292/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun juttujesi perusteella suhteenne nimenomaan perustuu kilpailulle, lyttäämiselle ja vi

Kuinka katkera mies voi olla, kun tuntemattomien lämmin ja  hyvä tasavertainen parisuhde aiheuttaa tällaisen oksennuksen?

Vierailija
293/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen jolla on mu.nat. Niinpä niin. Mutta kyllähän sitä nykyään saa ihan ilmoituksella olla mikä haluaa. 

PS. olen mies."

Kukaan ei ole kiinnostunut su.ku.puo.les.ta.si.

Vierailija
294/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tarvitse terveydenhuoltoa, infrastuktuuria, koulutusta yms.? 

Kuka niin on väittänyt? Mutta aasialaiset naiset tekevät ihan oikeasti rahaa yrityksillään. Sinä et.

Vierailija
295/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun juttujesi perusteella suhteenne nimenomaan perustuu kilpailulle, lyttäämiselle ja vi

Meillä on kaksi romantikkoa, tai kuten nykyään sanotaan, demiseksuaalia, kimpassa. EI tuollaisia tarvitse edes miettiä, kun on sen oikean kanssa. Toivottavasti löydät omasi, silloin ei ole kyse tossutuksesta.

Vierailija
296/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka katkera mies voi olla, kun tuntemattomien lämmin ja  hyvä tasavertainen parisuhde aiheuttaa tällaisen oksennuksen?"

Älä väärinsukupuolita ihmisiä, kun sinulle on jo kerrottu sukupuoli. 

Ainoa, joka tässä on katkera, on sinä. Sinä itse puhut rumasti muista ihmisistä ja pöyristyt, kun muut antavat samalla mitalla takaisin. Häiriintynyt tapaus.

Vierailija
297/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se johtuu meidän kansakuntamme suurimmasta epidemiasta, huomattavasta ylipainosta.

Tuo on vain yksi lukemattomista vioista suomalaisissa naisissa. Löytyy vakavia mt-ongelmia, todella hankala ja riidanhaluinen luonne, vainoharhaisuutta, epäluotettavuutta, vuosikymmenien tausta kyläpyöränänä hillumisesta, päihdeongelmat, valtava lääkitys, väljä emätin, täysin surkeat seksitaidot, hygienian puute, tyylitajuttomuus pukeutumisessa ja armoton piereskely.

Aasiamies palstalla. Onpa yllätys.

Vierailija
298/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi romantikkoa, tai kuten nykyään sanotaan, demiseksuaalia, kimpassa. EI tuollaisia tarvitse edes miettiä, kun on sen oikean kanssa. Toivottavasti löydät omasi, silloin ei ole kyse tossutuksesta.

Sitä suuremmalla syyllä miehesi hakee tyydytyksensä muualta.

Vierailija
299/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia niitä veroja maksetaan, että saadaan yhteiskunnan pyörät pyörimään. Hyvin on sinullekin yhteiskunnan palvelut kelvanneet ilmaisine koulutuksineen ja ilmaisine terveydenhoitoineen alla 18v vuotiaaksi ja senkin jälkeen hyvin pienellä taksalla.

Ilman yhteskuntaa, eli sitä sinun halveksimaasi julkista sektoria, olisit sinäkin saattanut kuolla sinne saunana lauteille missä äitisi olisi sinua ollut synnyttämässä( ehkä siinä ei olisi tullut vahinkoa, kun et ymmärrä olla kiitollinen yhteiskunnan sinulle tarjoamista palveluista)

Ja voi olla että olisit lukutaidoton moukka, kun et olisi kouluunkaan päässyt ilman julkista sektoria ja sen työntekijöitä. 

Ja kirsikkana kakunpäällä, kun sairastut, et pääsisi hoitoon vaan saisit kuolla siihen tuhkarokkoon, koska eihän sinua olisi ilman julkista sektoria rokotettu ja niinpä joku kulkutauti veisi sinut jo ennen kuin elämäsi olisi kunnolla alkanutkaan.

Mutta hei, ei tulisi ikävä, vaan se olisi sulle ihan oikein.

Oppisitpa olemaan ilman julkista sektoria. 

Vierailija
300/390 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täälläkin näitä thaihieromoita. Hierontaa, joo.

Kynsistudiot taas on oma lukunsa nekin. Ihmiskauppa rehottaa, en sekoittaisi yrittäjyyteen. 

Miehet voi kyllä hakea puolison mistä haluaa, ei kuulu mulle eikä muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi