Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että yhä useampi länsimaalainen mies etsii vaimoa muualta?

Vierailija
05.02.2026 |

Esim. Aasian maista. 

Kommentit (374)

Vierailija
241/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies, joka hakee naisen Aasiasta, on vähän hiljaisempi tyyppi. Yrittänyt 2 kertaa suomalaisen kanssa, kuten minä. Hiljainen mies jää heti tossun alle suomalaisen naisen kanssa ja se ei käy minulle, eikä muillekaan arvonsa tunteville miehille, ei tarvitse tulle silmille hyppeleen. Nyt olen ollut 15 vuotta filippiiniläisen naisen kanssa.

Vierailija
242/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on naiselle liiketoimi.

Vaimojaan r aiskaavien ja lapsiaan pharmalle myyvien ukkojen ei kannata puhua mitään rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille jää ne joita oikeasti kiinnostaa länsimaalainen nainen. Muut hiihtävät muualle.

Vierailija
244/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea rakkaus on tasa-arvoista, muuten kyseessä on hyötysuhde. 

Vierailija
245/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille jää ne joita oikeasti kiinnostaa länsimaalainen nainen. Muut hiihtävät muualle.

Miksi et ole jo lähtenyt? Hyvää matkaa vain!

Vierailija
246/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-länsimaisille kelpaa vaaleampikin kulli.

Vierailija
247/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-länsimaisille kelpaa vaaleampikin kulli.

Köyhälle ja sorretulle kelpaa rahasta mikä vaan. Samoin kaikille miehille minkävärinen alapää vaan, jopa on valmis maksamaan.

Vierailija
248/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies, joka hakee naisen Aasiasta, on vähän hiljaisempi tyyppi. Yrittänyt 2 kertaa suomalaisen kanssa, kuten minä. Hiljainen mies jää heti tossun alle suomalaisen naisen kanssa ja se ei käy minulle, eikä muillekaan arvonsa tunteville miehille, ei tarvitse tulle silmille hyppeleen. Nyt olen ollut 15 vuotta filippiiniläisen naisen kanssa.

Niin että avuttoman nössön rohkaisuus tarvittiin vain toinen vielä huonommassa jamassa oleva. On siinä miehellä itsetunnon rakennuspalikat.

Vierailija
249/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on luonnollista. 

Länsimaisten naisten kannalta:

- ei ole kovin isoja markkinoita, jos tavoitteena on löytää tasa-arvoinen mieskumppani. Sellaisia ei ole kuin länsimaissa ja nekin on näköjään out

- eivät välttämättä kaipaa miestä lainkaan ja perhettä. Nämä naiset kuolee sukupuuttoon 50 vuoden aikana, joten ongelma katoaa

Länsimaisen miehen kannalta:

- naisia on pitkin maailmaa paljon, joille länkkärimies on löytö ja saavat perinteisen naisen.

- näiden naisten kanssa perheet ja lapset -> kaikki hyvin

Ts. tässä pelissä jatkuvuuden kannalta miehet on voittajia. 

Kyyllä, kyyllä, länsimainen mies on voittaja, on on. Nooh, kuivaas nyt kyyneleet ja äiti antaa sulle maitoa ja pullaa. Kyllä se siitä. Joko tuli parempi olo?

Vierailija
250/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, koska suomalainen feministinorsun "naisellisuus" ei houkuta ketään paitsi oleskeluluvan hankinnassa.

Kuinka monet pakit tarvitaan tuon tason katkeruuteen?

251/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions

Tuon mukaan viime vuonna esimerkiksi Thaimaasta tullut noin 2800 ihmistä miehet ja naiset mukaanlukien. Edellisvuonna määrä oli 4500 eli Thaimaasta tulijoiden määrä on nyt vähentynyt, ei lisääntynyt.

M60

Vierailija
252/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun näen aasialaisen naisen suomalaisen miehensä kanssa,  mies on niin vastenmielisen  näköinen möhömaha, etten huolisi. Suomalaisena/länsimaisena naisena saan itse valita miehen tai valita olla yksin. 

Vierailija
253/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, koska suomalainen feministinorsun "naisellisuus" ei houkuta ketään paitsi oleskeluluvan hankinnassa.

Kuinka monet pakit tarvitaan tuon tason katkeruuteen?

Ei tarvita edes yksiä, kun p*rno ja some on tuhonnut aivot.

Vierailija
254/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miehet haluavat hyvän, tasapainoisen ja toimivan parisuhteen, joka perustuu toisen kunnioittamiseen, aitoon ystävällisyyteen, sekä siihen ettei naisen tarvitse olla suhteen toinen mies. Suomalaiset naiset ovat muuttumassa miehiksi, vain munat puuttuu jalkovalistä. Puuttuu siis ihan konkreettisesti, koska niin moni on sinkku. Miksi valitatte, koska eikö se ole mennyt juuri kuten on asiaa ajettu kuin käärmettä pyssyyn, että täällä ei naiset miestä tarvitse? Omin käsin onneen siis siskot! 

Kyylllä...Aasian maista haetaan juurikin tasapainoisia ja toimivia parisuhteita :D Samaan aikaan thaikkuemäntä pesee ensin kämpän lattiat ja sitten pesee nyrkkipyykillä herran paskaiset Tokmannin kalsarit. Herra itse istuu keittiön pöydällä ja lukee päivän lehteä ja odottaa, koska ruoka tulee pöytään. Niin on tasapainoista, että...:D

Olipa typerää ja väsynyttä yleistystä. On kai sulla melko köykäinen lähipiiri?  Jos sinulla on em kaltainen mies, niin ei kai se tarkoita että aivan kaikki, siis kaikki suomalaiset miehet on tuommoisia kun sinun miehesi? Minulla ainakin on oikein hyviä ja ihania miehiä ystävinä, työkavereina, kumppaneina. Taidan epäillä ettei sinulla ole miestä, ei parisuhdetta, ei lapsia? Katkera ainakin olet, olipa vastenmielinen kirjoitus. 

Vierailija
255/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on olevinaan jännittävää ja erilaista. 

Vierailija
256/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kokeillut tinderiä ja suurin osa siellä on suomalaisia naisia. Mutta ei tule juuri mätsejä heidän kanssaan. Pari täällä Suomessa asuvaa ja töissäkäyvää nättiä aasialaista on tullut mätsinä ja he ovat olleet tosi mukavia. Vastaavat viesteihin, toisin kuin suomalaiset jotka eivät juuri edes vastaa mihinkään. Arvot heillä tuntuvat olevan perinteisempiä. Eivät paasaa mitään feminististä sanomaa tai ylpeile sillä etteivät tarvitse minua mihinkään elämässään. Miksi haluaisin naisen joka ylpeilee sillä että olen turha hänelle? Ei kiitos, pärjäilköön sitten yksinään kun on niin hyvä siinä.

Vierailija
257/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää naisilla tuo lukutaito tai sen luetun ymmärtäminen olevan vähän mitä on mutta tämä heille suotakoon. Miksi te koko ajan oletatte kaikkien meidän Suomi miesten tai ulkomaalaisten naisten olevan jotain alempaa kastia tai keskiluokkaa? Tietysti jokainen ihminen vertaa aina asioita siihen missä tilanteessa itse on. 

Ulkomaalaiset naiset eivät ole alinta kastia. He tekevät sen selvityäkseen tai auttaakseen perhettään selviytymään. Emme oleta teidän vaimoshoppaavien suomimiestenkään olevan alinta kastia. Te olette pelkästään säälittäviä. 

Vierailija
258/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun näen aasialaisen naisen suomalaisen miehensä kanssa,  mies on niin vastenmielisen  näköinen möhömaha, etten huolisi. Suomalaisena/länsimaisena naisena saan itse valita miehen tai valita olla yksin. 

Möhömahainen mies sopisi sinulle, kun olet itsekin möhömahainen.

Vierailija
259/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kokeillut tinderiä ja suurin osa siellä on suomalaisia naisia. Mutta ei tule juuri mätsejä heidän kanssaan. Pari täällä Suomessa asuvaa ja töissäkäyvää nättiä aasialaista on tullut mätsinä ja he ovat olleet tosi mukavia. Vastaavat viesteihin, toisin kuin suomalaiset jotka eivät juuri edes vastaa mihinkään. Arvot heillä tuntuvat olevan perinteisempiä. Eivät paasaa mitään feminististä sanomaa tai ylpeile sillä etteivät tarvitse minua mihinkään elämässään. Miksi haluaisin naisen joka ylpeilee sillä että olen turha hänelle? Ei kiitos, pärjäilköön sitten yksinään kun on niin hyvä siinä.

Siis, koska suomalaiset naiset ei vastaa tinderissä sulle, kun niillä on muutakin kysyntää, ne jää yksin :D

Vierailija
260/374 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaissa monet naiset pilaavat ulkonäkönsä tuhrimalla musteella ihoaan rumaksi. 

Länsimaiden ulkopuolella on puhdas-ihoisia naisia tarjolla, valkoisen miehen eksotiikka ja status on myös huomattava etu pariutumismarkkinoilla. Japanissa on kivaa viettää lomaa koulutettujen puhdasihoisten kaunottarien kanssa.

m.44 

Jep, musteella ihon tuhrimisen lisäksi monet ottavat niitä sonnirenkaita nenäänsä, tehden itsestään vielä rumemman ja epäviehättävämmän miehille. Samaa itsensä rumentamis ilmiötä ei ole länsimaiden ulkopuolella havaittavissa. Aika jännä 

Musliminaissa naiset pukeutuvat kaapuun jotta saavat olla rauhassa miehiltä. Ylivoimainen valtaosa osa naisista himmentää, peittää ja pienentää itseään että saa elää rauhassa. Ne jotka toimivat päin vastoin sitten yleensä myyvät seksualaisuuttaan ja elävät sillä. Ei tavisnaisella ole yhtään mitään intressiä miellyttää kusipäistä nylkyttäjää joka ei omaa edes alkeellisinta aviomoraalia

Naiset pukeutuvat siellä kaapuun koska se on miesten tahto. Nainen on miehen omaisuutta ja se ei ole tarkoitettu muiden miesten silmille. M.usliminaisilla musteella tuhrittua ihoa, ei sonninrenkaita nenässään, ei huomiovärikampauksia jne. M.usliminaiset kunniottavat miehiä kuten koraanissakin sanotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi