Mikä sairaus on iskenyt minuun? Lääkäri kerrotko
Olo on nyt kohta 2 viikkoa ollut ikäänkuin olisin tulossa kipeeksi, mutten ole "kipee", ei mielestäni kuumetta ole , vähän kylmänväreitä oli jossain vaiheessa alussa. Olen TOSI KALPEA, oikeassa korvan alapuolella, leukakuopassa on yksi imusolmuke outo/turvonnu hieman, kipeähkö, ollu jo jonkn aikaa. Mielestäni nämä liittyy toisiinsa. Olen saattanut pikkuisen vilustuttaa itseni, mutta en pahasti.
Ei flunssaa, ei nuhaa, ei yskää, ei mitään. No ehkä alussa oli ihan vähän nuhaa (?). Koko vartalo on tosi kylmä!!
Onko tää joku virus, hepatiitti, sepsis, vai lymfooma.....?
Kommentit (102)
Häpykummuntulehdus tuo kyllä on.
Oletko yksinäinen? Onko sinulla työpaikka?
Oireesi eivät sovi mihinkään sairauteen.
Angiina Pectukselta vaikuttaa. Siihen auttaa vain Pectus pastillit.
Ebola-viruksen ensioireet. Karanteeniin. Malariaa ei voi olla kun se on oireeton aluksi.
JOS on mikä tahansa sairaus sen aiheuttaa demonit koska synnit. Mieti mikä on pahin syntisi koska kuulostaa kuoleman hengeltä, joka tuo kylmyyden. Katumus suunnataan Jumalalle Jeesuksen nimissä ja veressä, aito katumus tulee rikkinäisestä, katuvasta sielusta ja sydämestä, siitä ymmärryksestä että Jeesus kuoli, MURHATTIIN brutaalisti MEIDÄN syntiemme vuoksi ja jokinen meistä olisi anasainnut sen ristinkuoleman, koska synnit on vakava rikkomus Luojaamme, Pyhää Jumalaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
JOS on mikä tahansa sairaus sen aiheuttaa demonit koska synnit. Mieti mikä on pahin syntisi koska kuulostaa kuoleman hengeltä, joka tuo kylmyyden. Katumus suunnataan Jumalalle Jeesuksen nimissä ja veressä, aito katumus tulee rikkinäisestä, katuvasta sielusta ja sydämestä, siitä ymmärryksestä että Jeesus kuoli, MURHATTIIN brutaalisti MEIDÄN syntiemme vuoksi ja jokinen meistä olisi anasainnut sen ristinkuoleman, koska synnit on vakava rikkomus Luojaamme, Pyhää Jumalaa vastaan.
Höpsistä demonit osuus. Nyt kyllä sinuna vakavasti tutkiskelisin omaa sydäntäsi.
Vois vaikka olla tuo neekerisankkeri🤔
TBE-virukset oireita ovat, onko syksyllä ollut puutiais havaintoja?
Levinnyt pershome jatkuvasta istumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä demonit osuus. Nyt kyllä sinuna vakavasti tutkiskelisin omaa sydäntäsi.
Minun sydämen nimen omaan Jeesus on jo kun olin 6v tutkinut ja korjannut, koska tuli parantamaan ne joilla on särkynyt sydän. Synnyin sydänvikaisena. Jeesus teki tuolloin suuren ihmeen. Mutta synnyin uudestaan nelikymppisenä, olen Herran oma täysin. Tiedän totuuden demoneista, Jeesus käski seurajiaan ajamaan demoneita, mitä olen jo vuosia tehnyt ja sinä tulet viisastelmaan kieltämällä Jeesuksen käskyn ja sanat Raamatussa, missä on totuus, aikamoista. Tutkiskele omaa Raamattuasi ja sydäntäsi, koska vaikutat kovin malliselta, eli lihalliselta sekä kerettiläiseltä kun et ollenkaan tunnista sitä pahaa mikä aiheuttaa kaiken pahan maailmassa, eli Saatana ja demonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sydämen nimen omaan Jeesus on jo kun olin 6v tutkinut ja korjannut, koska tuli parantamaan ne joilla on särkynyt sydän. Synnyin sydänvikaisena. Jeesus teki tuolloin suuren ihmeen. Mutta synnyin uudestaan nelikymppisenä, olen Herran oma täysin. Ti
Uskonnon henki on sinussa voimakas.
Käy hoitajalla eiköhän se selviä, ohjaa lääkäriin tarvittaessa. Ei tarvitse huolehtia.