Mikä sairaus on iskenyt minuun? Lääkäri kerrotko
Olo on nyt kohta 2 viikkoa ollut ikäänkuin olisin tulossa kipeeksi, mutten ole "kipee", ei mielestäni kuumetta ole , vähän kylmänväreitä oli jossain vaiheessa alussa. Olen TOSI KALPEA, oikeassa korvan alapuolella, leukakuopassa on yksi imusolmuke outo/turvonnu hieman, kipeähkö, ollu jo jonkn aikaa. Mielestäni nämä liittyy toisiinsa. Olen saattanut pikkuisen vilustuttaa itseni, mutta en pahasti.
Ei flunssaa, ei nuhaa, ei yskää, ei mitään. No ehkä alussa oli ihan vähän nuhaa (?). Koko vartalo on tosi kylmä!!
Onko tää joku virus, hepatiitti, sepsis, vai lymfooma.....?
Kommentit (102)
Sepelvaltimotauti. Onko suvussanne äkkikuolemia?
Joku infektio tai tulehdus. Entä miltä hampaat tuntuu?
Minulla oli lyhyt flunssa/nuha syksyllä ja sen jälkeen kaikkia pieniä tulehduksia kehossa: ikenet sattui, korvat sattui, silmät sattui, oli kylmä. Sama tauti?
Aamulla voit sitten soittaa tk-lääkäriin aikaa.
Sylettää tämän ketjun pelleilijät !
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lyhyt flunssa/nuha syksyllä ja sen jälkeen kaikkia pieniä tulehduksia kehossa: ikenet sattui, korvat sattui, silmät sattui, oli kylmä. Sama tauti?
No aivan varma voittaja, sama tauti se on.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuolta hännän alta, erittääkö? Entäs onko turkkia harjattu/pesty milloin viimeksi?
Pikkusen tiputtelee. Olisko juoksut?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sitä kirja heimoa?
Vierailija kirjoitti:
Hullun lehmän tauti.
Ei, liian yksinkertainen. Mutta voisi kryptosporidiumia jos nesteytys vähänen.
Suuja ja sorkkatauti?
Vierailija kirjoitti:
Aijai vesikauhua on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Radio-ohjelma kuuluu tuolta takaa yhdestä hampaasta. Mikä lienee vika?
Hulluus sinuun on iskenyt. Kyselet vaivoillesi nimeä / selitystä täältä Kellokosken haarakonttorista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuolta hännän alta, erittääkö? Entäs onko turkkia harjattu/pesty milloin viimeksi?
Pikkusen tiputtelee. Olisko juoksut?
Valeraskaus on suljettava pois ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lyhyt flunssa/nuha syksyllä ja sen jälkeen kaikkia pieniä tulehduksia kehossa: ikenet sattui, korvat sattui, silmät sattui, oli kylmä. Sama tauti?Radio-ohjelma kuuluu tuolta takaa yhdestä hampaasta. Mikä lienee vika?
Sehän riippuu vallan kanvasta / podcastista.
Jokaisen elämä on Herramme Jeesuksen käsissä, vasta vakava sairaus tai kuoleman kokemus yleensä herättää tähän totuuteen ja ihminen saattaa näin syntyä uudestaan jos Herramme sallii.
Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä, Amen. Ei ole ketään toista, ei ole mitään muuta.