Mikä sairaus on iskenyt minuun? Lääkäri kerrotko
Olo on nyt kohta 2 viikkoa ollut ikäänkuin olisin tulossa kipeeksi, mutten ole "kipee", ei mielestäni kuumetta ole , vähän kylmänväreitä oli jossain vaiheessa alussa. Olen TOSI KALPEA, oikeassa korvan alapuolella, leukakuopassa on yksi imusolmuke outo/turvonnu hieman, kipeähkö, ollu jo jonkn aikaa. Mielestäni nämä liittyy toisiinsa. Olen saattanut pikkuisen vilustuttaa itseni, mutta en pahasti.
Ei flunssaa, ei nuhaa, ei yskää, ei mitään. No ehkä alussa oli ihan vähän nuhaa (?). Koko vartalo on tosi kylmä!!
Onko tää joku virus, hepatiitti, sepsis, vai lymfooma.....?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy labroissa.
oon käyny jo, ei ainakaan anemiaa, ei munuaisissakaan tulehusta, crp normaali. Aos koholla (tosin ollu jo kauemmin)
Silti koko ajan olo kuin oisin tulossa kipeeksi. Kalpea, kylmä ruumis.
Mikä on?
Reipas hikiliikunta, sauna ja kunnon ruoka auttaa tuollaisiin vaivoihin.
Jooga auttaa, riittävä lepo ja uni, sosiaaliset suhteet kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy labroissa.
oon käyny jo, ei ainakaan anemiaa, ei munuaisissakaan tulehusta, crp normaali. Aos koholla (tosin ollu jo kauemmin)
Silti koko ajan olo kuin oisin tulossa kipeeksi. Kalpea, kylmä ruumis.
Mikä on?
Huono yleiskunto, väärät ruokailutottumukset?
Nyt on kylmä monella ja palelee. Mutta otettiinko kilpirauhaskokeet?
Tässä haiskahtaa psykogeeninen komponentti.
Onko sinulla rahahuolia, maksuvaikeuksia, velkaa?
Mulla alkoi flunssa tulleen. Helvetin kylmä eka sit kurkku kipeä ja lopulta nuha ja hirvee yskä. Mee leiriin jos turvotusta vielä ja vointi huono.
Kärkyt täältä ilmaiseksi diagnoosia?
Ei onnistu.
YT kirurgi
En oo gynegologi mutta voin vilkasta.
Vierailija kirjoitti:
Käy labroissa.
Käy ensin lääkärissä, laittaa lähetteet kokeisiin. Ilman lähetteitä ei asia etene, turha tulla laboratorioon.
Onko kirsu kylmä? Onko kaikki rokotukset otettu?
Vierailija kirjoitti:
AFOS koholla
ap
Lääkäri on katsonut tuloksen, onko niin koholla että pitää tehdä jatkotutkimuksia, varmaankin ilmoittanut. Katso mitä OmaKannassa lukee.
Jos rauta-arvot ovat alhaiset, saataa viluttaa koko ajan ja on kalpea ja väsynyt. Toivottavasti sinulta mitattiin myös hemoglobiini, ferritiini arvot ja D-vitamiini.
Tuskin mitään vakavaa, lepää, syö paljon hedelmiä ja kasviksia ja laadukasta ruokaa. Monivitamiini ja se rauta jos on alhaiset arvot, kyllä se ohi menee.
Paras ketju viikkoihin. Laittakaa lisää diagnooseja!
Vierailija kirjoitti:
Laita omasi ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita omasi ensin!
En koska en ole ap. Joka apua tauteihinsa täällä etsii.
Siansaparotauti tuo on varmasti. Onko sulla häntäluun kohdalla jo saparo kasvamassa?
Juopa kuumaa mehua ja menet nukkumaan omaan petiin lämpimään. Jos kivistää, ota Burana tai Panadol.
Syöpä. Pää täytyy amputoida.