Lue keskustelun säännöt.
Oletko hyötynyt ohjatusta omahoidosta tai nettitaterapiasta / terapiat etulinjaan
04.02.2026 |
Onko joku hyötynyt terapiat etulinjaan-mallin ohjatusta omahoidosta (Mielenterveystalo) tai nettiterapiasta (Hus)?
Kiinnostaa.
Meillä ei terveyskeskus tarjoa muuta apua ja tuntuvat niin heppoisilla ettei kiinnostaisi edes kokeilla.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
https://terapiatetulinjaan.fi/usein-kysytyt-kysymykset/selvennysta-ja-n…
Oiotaan väärinkäsityksiä mallista.
Ihan kun tässä ohitettaisiin nuo ohjeet siitä että manuaalin mukaan mentävä 🤔