Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyötynyt ohjatusta omahoidosta tai nettitaterapiasta / terapiat etulinjaan

Vierailija
04.02.2026 |

Onko joku hyötynyt terapiat etulinjaan-mallin ohjatusta omahoidosta (Mielenterveystalo) tai nettiterapiasta (Hus)?

 

Kiinnostaa. 

 

Meillä ei terveyskeskus tarjoa muuta apua ja tuntuvat niin heppoisilla ettei kiinnostaisi edes kokeilla. 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://terapiatetulinjaan.fi/usein-kysytyt-kysymykset/selvennysta-ja-n…

 

Oiotaan väärinkäsityksiä mallista.

 

Ihan kun tässä ohitettaisiin nuo ohjeet siitä että manuaalin mukaan mentävä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä