Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhojen tanssit perjantaina. Siis millainen lukiolainen ei tanssi vanhoja siitä syystä, koska ei halua?

Vierailija
04.02.2026 |

Eli olisi kyllä parin löytänyt ja saanut tansseihin, muttei siksi tanssi, koska ei itse halua tanssia. Mikä tuohon on syynä? Jonkinlainen itsekkyys vai kapinahenkisyys?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei halua.

Vierailija
2/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haluta? Ei kaikki tykkää tanssia, täs ysin vapaaehtoistahan tuo on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia

Vierailija
4/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tanssinut, en vaan halunnut :D kyselyitä tuli pariksi, mutta oli kieltäydyttävä.

Vierailija
5/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tanssinut koska oli sen verran omia menoja (treenit, kaverit, osa-aikainen työ, +tietysti opinnot), että ei huvittanut käyttää aikaa tansseihin kun itselleni oli tärkeämpää edellämainitut asiat. Lisäksi vuosikurssillani oli paljon melko ilkeitä ja/tai rasittavia pissistyttöjä, joten en ollut heidän kanssaan enempää tekemisissä kuin oli pakko

Vierailija
6/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin mielikuvitus keksinyt tänään tällaista.

Vierailija
7/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt liikaa amerikkalaisen prom-juhlinnan tyyliseksi kulutusjuhlaksi.

Vierailija
8/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani totesi, että aivan rahanhukkaa. Arveli, että ne eurot voisi käyttää paremmin. Ahatuskin kuulemma on painajaismainen. Ei pidä tanssimisesta eikä ole yhtään rytmitajua..

Muuten 'normaali" nuori. Pärjää koulussa, kavereita on. Osa kavereista ei tanssi, osa tanssii. 

Vierailija
9/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tanssinut, koska en halunnut. En tykkää mekoista enkä pukeutumisesta.

Vierailija
10/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse olisi halunnut, mutta tanssin kuitenkin.

Syy tosin oli se, että juuri ennen vanhojen tansseja, kaksi kolmasluokkalaista naista, jotka luokkani poikien? miesten? kanssa harjoittelivat tansseja kohtasivat minut kotikaupunkini yöelämässä ja kertoivat kaivanneensa minua yksissä tanssiharjoituksissa, joista pääsin luistamaan hammaslääkärikäynnin varjolla.

Hemmetti, joku kaipasi minua? Ei sellaista ole juurikaan tapahtunut ennen tuota, ja aivan liian vähän tuon jälkeenkään.

Elämäni tarina kerrottuna lyhyesti.

Vierailija
11/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse olisi halunnut, mutta tanssin kuitenkin.

Syy tosin oli se, että juuri ennen vanhojen tansseja, kaksi kolmasluokkalaista naista, jotka luokkani poikien? miesten? kanssa harjoittelivat tansseja kohtasivat minut kotikaupunkini yöelämässä ja kertoivat kaivanneensa minua yksissä tanssiharjoituksissa, joista pääsin luistamaan hammaslääkärikäynnin varjolla.

Hemmetti, joku kaipasi minua? Ei sellaista ole juurikaan tapahtunut ennen tuota, ja aivan liian vähän tuon jälkeenkään.

Elämäni tarina kerrottuna lyhyesti.

Onko pippeli käynyt pimpissä?

Asiaton kysymys, mutta muutama lyhytaikainen tyttöystävä on ollut. Elävää todistetta siitä ei ole syntynyt.

Eli ilmeisesti minulla on ollut kuitenkin enemmän vipinää kuin kysyjällä?

Vierailija
12/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jona tekee mitä haluaa, eikä mitä muut odottavat.

Vierailija
13/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010 juonsin vanhojentanssit kaverin kanssa, tanssiminen ei kiinnostanut yhtään. En koe menettäneeni yhtään mitään näin 16 vuoden jälkeenkään.

Vierailija
14/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelletouhua koko tanssiminen.

Vierailija
15/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tanssinut, koska olin niin ujo. En uskaltanut pyytää ketään tyttöä parikseni enkä olisi uskaltanut puhua sille tytölle, jos minulle olisi osoitettu koulun puolesta joku pari.

Vierailija
16/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, itsekin tuli ryhmäpaineessa mentyä vaikka typerä tilaisuus oli, mutta omille lapsille sanon että pakko ei ole. 

Vierailija
17/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei haluaisi kosketella tytön vyötäröä ja hartioita luvan kanssa. Lukiopojat nyt ryhtiä ja tanssimaan

Vierailija
18/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin suosiolla väliin ja lähdimme Marokkoon lomalle kolme tyttöä samalta luokalta ..kiva reissu oli 🌴🏝

Vierailija
19/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut vuonna 2001, koska ei kiinnostanut pätkääkään.

Ei myöskään ole koskaan kaduttanut, harmittanut eikä muutakaan. EI olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Miten se muuten on itsekästä, jos jättää tanssit väliin? Kun jäin pois, niin joku tyttö sai pojan parikseen ja pojista oli silloinkin pulaa. Mielestäni erittäin epäitsekästä.

Vierailija
20/46 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on havaittavissa sama ilmiö kuin parisuhdemarkkinoilla eli kaikki tytöt haluaisi parikseen jonkun niistä suosituimmista (top 10 %) pojista. Loput pojista jää ilman paria.