Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko myös jo optikkoliikkeet vedättäjiä ?

Vierailija
04.02.2026 |

Vanha äitini halusi uudet lasit. Hänelle myytiin yli 1000 euron silmälasit, jotkin erikoishiotut ja ihmeelliset. Hän olisi mielestäni selvinnyt edullisimmilla laseilla, eikä mitään erikoishiottua lasia. Kukaan ei varmaan auttanut tai opastanut häntä lasien hankinnassa. Todella erikoinen tapahtuma.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, SINUN MIELESTÄSI, ap. Mikäli oletettu äitisi on tyytyväinen, niin miksi mariset palstalla?

Vierailija
82/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, jääkö ap:lle nyt vähemmän perittävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kaksiteholaseista, ohennetut linssit, tummenevat, noin 1500 euroa, tänään. Mitä ajattelet ap?

Vierailija
84/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi halusi moniteholasit, niin tuo on ihan OK-hinta kunnollisista. Halvat lasit on harvoin toimivia yli 60v ikäisillä, jos ihan oikeasti haluaa nähdä ajaa autoa tai lukea katukylttejä.

Minun monitehot maksoivat vajaa kaksi vuotta sitten noin 500 € ja hyvin olen pärjännyt ilman ylimääräisiä lisä juttuja. Aja paljon autoa eri vuorokauden aikoihin ja niin olen vähän yli 60 v

Vierailija
85/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin kaksiteholaseista, ohennetut linssit, tummenevat, noin 1500 euroa, tänään. Mitä ajattelet ap?

Maksoit tuplahinnan. Sellainen vinkki kaikille, että käykää nyt hyvänen aika kilpailuttamassa ne rillit. Pienissäkin kaupungeissa on se 2-3 optikkoliikettä ja kun kolmesta pyytää tarjouksen samoilla spekseillä niin halvimman ja kalleimman välillä 200-500€ hintaero! 

Vierailija
86/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoit tuplahinnan. Sellainen vinkki kaikille, että käykää nyt hyvänen aika kilpailuttamassa ne rillit. Pienissäkin kaupungeissa on se 2-3 optikkoliikettä ja kun kolmesta pyytää tarjouksen samoilla spekseillä niin halvimman ja kalleimman välillä 200-500€ hintaero! 

En maksanut. Maksoin juuri sen mitä pitikin saadakseni tasan tarkkaan haluamani silmälasit.

Vierailija
87/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksanut. Maksoin juuri sen mitä pitikin saadakseni tasan tarkkaan haluamani silmälasit.

Tyhmähän maksaa mitä vaan kaupittelija keksii pyytää, kun ei osaa kyseenalaistaa hintaa tai vertailla naapuriliikkeeseen. Ja lähtee tyytyväisenä kotiin.

Vierailija
88/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi all inclusive vasta huono diili onkin. Joka kerta sitäkin aletaan tyrkyttämään, sen torppaan heti kättelyssä. Toi on oikeasti paras taktiikka, että kertoo heti asioimaan mennessään, että mulla on tämmöinen budjetti, esim. 400€ max. Ja siihen hintaan on lasien löydyttävä. Toki jokaisen budjetti määräytyy sitten sen mukaan, tarvitseeko monitehot jne. Mutta itse kun pärjään vielä yksitehoilla, niin se on noin 400€.

Vierailija
89/89 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vertailen aina hinnat useammasta paikasta, jos olen ostamassa jotain muuta kuin arkipäivän perusostoksia. Voi tosiaan olla jopa satojen eurojen erot liikkeiden välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän