Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi. Vertaistukea sydänsuruihin?

Vierailija
04.02.2026 |

Olen 42-vuotias nainen. Rakastuin parisen vuotta sitten syvästi mieheen, vaikka en olisi halunnut rakastua keneenkään. Hän tavoitteli minua ja lopulta antauduin. Melko pian sen jälkeen hän vetäytyikin. Emme ole puhuneet sen jälkeen.

Jäin ghostattuna ihmettelemään mitä tapahtui. Pikkulintu puskaradiosta osasi kertoa, että kyseinen mies viettää mielellään aikaa toisen naisen kanssa. Tämä nainen on nuori, kaunis, älykäs, menestynyt, kunnianhimoinen, iloinen. He ovat samalla alalla ja molemmat hyvin omistautuneita työlleen. He näyttävät samalta ja ulkoisesti näyttävät aivan täydelliseltä parilta. Miehen iästä en ole varma mutta luultavasti lähempänä tämän toisen naisen ikää kuin minun. 

Mies on alunperin herättänyt minussa myötätuntoa ja kunnioitusta. Hän ei ole käyttäytynyt minua kohtaan huonosti vaan päin vastoin hyvin huomioonottavasti ja kauniisti. (Lukuun ottamatta ghostausta.) Sen takia antauduin hänelle. Tämä kyseinen nainen oli kuitenkin koko tämän ajan hänen elämässään. Tietääkseni he ovat hyvin läheisiä, mutta eivät yhdessä.

Vaikka emme virallisesti koskaan edes olleet yhdessä, tämä mies jäi minun sydämeen asumaan ja aiheuttaa siellä nyt paljon kipua. Ihmettelen miksi ikinä hän tavoitteli minua jos elämässään oli jo toinen nainen, ja jos hänellä ei ollut mitään aikomusta jäädä minun luo. Olen kehittänyt tästä itselleni jonkun sielunkumppani/twin flame-tarinan, jossa minun tehtävänä on päästää irti. Se vaan on täysin mahdotonta jollei ole konreettisia keinoja siihen. Yhteyttä me emme pidä. En myöskään enää ikinä halua nähdä tätä miestä. En vain pysty päästämään irti, vaan tunnen syvää kipua ja myös kateutta heidän siunaukselta näyttävästä jutustaan. Tuntuu niin epäreilulta, että minä olin alunperin valmis ohittamaan hänet, mutta HÄN halusi että avauduin ja antaudun ja sitten HÄN lähti. Ja minä jäin sormi suussa sydänsärkyineni ihmettelemään että mitä juuri tapahtui ja miksi. Minä antauduin hänelle, annoin itseni hänelle.

Haluaako joku nyt tölväistä, että mitäs jäit, ei voi käsittää..?

Tai kenties vertaistukea? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tasapainoinen pullukka vuodatus

Vierailija
2/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aivan liian pitkään vellonut tuollaisen tyypin perään. Mitä nopeammin ymmärrät että et menettänyt tässä tyypissä mitään vaan päinvastoin, pääsit kelvottomasta yksilöstä noinkin helposti eroon, sitä nopeammin pääset elämässäsi eteenpäin. Tuo mies ei suo sinulle ajatustakaan, miksi ihmeessä sinä ajattelet häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen häntä siksi, että rakastuin häneen ja annoin itseni hänelle. Sellaisesta ei hetkessä toivu. Eri asia jos olisi ollut joku seku vain tapailukumppani. Minulla ei myöskään ole kunnollisia keinoja päästää irti, lukuun ottamatta irtisanoitumista harrastuksesta jonka kautta häneen tutustuin. Se on kuitenkin melko radikaali keino ja toivon että kipu laantuisi muuten. Tietenkin jätän sen harrastuksen jos muuta keinoa ei vaikuta olevan.

Mutta eikö muilla ole tällaista tilannetta? Vertaistuki helpottaisi.

-ap

Vierailija
4/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet jättää naisen noin vaan koska saavat heti uuden naisen joten ei tarvii yhteen sitoutua.

Vierailija
5/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihminen on oikeasti tarkoitettu sinulle niin hän ei ghostaa sua.

Vierailija
6/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on ihan komea. Tuntuu silti ihan käsittämättömältä, että mies jota kunnioitin ja ihailin toimi tuolla tavalla. Olisi jättänyt tavoittelematta minua! Tai sanonut edes jotain ennen kuin häipyi. Mitä hän oikein ajatteli? Ja minä en siis ole mikään naiivi nuori, joka lankeaa joka lirkutukseen vaan nelikymppinen aikuinen nainen. Vaikea hyväksyä sekin etten tässä iässä tiennyt tämän paremmin.

ap

Vierailija
7/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ihminen on oikeasti tarkoitettu sinulle niin hän ei ghostaa sua.

Ymmärrän ja olen samaa mieltä. Mutta tällä hetkellä sellaista ihmistä ei ole, vain hän joka ghostasi ja minä kipuineni.

Vierailija
8/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet jättää naisen noin vaan koska saavat heti uuden naisen joten ei tarvii yhteen sitoutua.

Niin ne tekee rumemmatkin.

Vierailija
9/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha

Vierailija
10/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis panitteko vai ette?

Vierailija
11/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko varma ettei mies ole naistennaurattaja? Mies, joka pyörittää monia naisia? 

Vierailija
12/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = täyttä saastaa.

Vierailija
13/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Kulman takana on aina jotain parempaa.

Vierailija
14/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustbasters tititi tiii tiii🤪🤪🤪

Vierailija
15/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö häntä kuitenkin vielä harrastuksessa?

Vierailija
16/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne tekee rumemmatkin.

Ei ne rumemmat heti uutta naista löydä. Jos nekin jättää, niin se vika on kyllä ihan vaan sussa.

Vierailija
17/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit mieheen jonka ikää et tiedä?

Vierailija
18/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän vaikuta naistennaurattajalta, vaan on ihan yleisesti ottaen varsin kunnioitusta herättävä ihminen. Siksi tämä tuntuu niin käsittämättömältä. Tuntui siltä, että hän todella näki minut ja halusi minut. Sitten vain lähti. Harmittaa kun vieläkin tekee kipeää ja pyörii mokoma mielessä. Kuitenkin yli vuosi jo siitä kun ghostasi. Uskon ettei meistä tule koskaan mitään, minä en halua sitä. Jättäisi jo rauhaan, ei ole mitään syytä pyöritellä asiaa.

ap

Vierailija
19/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälytörinää

Vierailija
20/44 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen olisi ihan hirveä tilanne. En tiedä miten siihen päätyisin kun olen ollut hyvin tarkka ja epäluuloinen, että harrastan seksiä vasta suhteessa, mutta kai tietynlainen ihminen voi vain kadota ihan vaikka avioliitostakin, on näitä nähty tai luettu aina välillä.

Tosi kurja tilanne, mutta ylihän siitä on päästävä. Mies oli ja meni, ei osaa hoitaa asioitaan nätisti ja selkeästi, suoraselkäisesti kun tuolla tavalla ghostaa. :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän