Koulutuksesi, ammattisi, kuukausipalkkasi ja mitä puoluetta
Kommentit (213)
Teatteritaiteen maisteri, näyttelijä, vuosipalkka noin 45 000 euroa, vasemmistoliitto tai vihreät.
Elämänkoulu, tk-eläke 1200, persuja.
Erityisesti hyvä kysymys näille "persut sitä ja persut tätä" jankkaajille
Tradenomi (opiskelen KTM tutkintoa), asiantuntija, 4000€/kk, kokoomus
DI, yritysjohdon konsultti, asiakaslaskutuksesta riippuen 8000-16000 brutto/kk. Ei vuosibonuksia tämän päälle. Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amk. Sosionomi. 2800 brutto. Vasemmistoliitto, aina ja forever.
Te socionomit ja muut sosiaalisella alala äänestätte aina vasemmistoa.Mistä se johtuu?
Ei pidä paikkaansa. Sosiaalityöntekijä, maisteri, palkka 5000/kk brutto, Kokoomus.
Tj, 8000 + edut ja vuosi bonukset.
Aiemmin Persut, tulevaisuudessa en äänestä lainkaan koska kaikki puolueet ovat ainoastaan maailman valtaeliitin ja EU:n marionetteja eikä yksikään näistä aja Suomen ja kansamme etuja.
Kasvatustieteen maisteri (varhaiskasvatus), 2900, keskusta.
Koulutus: FM
Ammatti: kääntäjä
Kuukausipalkka: ei ole, teen työni yrittäjänä, tulot vaihtelee paljon
Äänestän: Vasemmistoliittoa, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori, professori, 6500, perussuomalaiset
FT, professori, 7000, ei keskusta eikä perussuomalaiset
Just joo.
Miten niin just joo? Tuossa on mun puoluevalinnan raamit.
Amis, palkanlaskija, 3000 ja persut. M28
Vähän on turhan tarkasti eritelty, joten lavennan vähän. AMK tutkinto, ICT keskijohto, 8.600 e/kk, kokoomus.
Diplomi-inssi, toimitusjohtaja, 10 000 €/kk netto. Olen aina äänestänyt SMP - Perussuomalaiset puoluetta.
DI+KTM, 5600 €/kk, olen liikkuva äänestäjä. Olen äänestänyt ainakin seuraavia: SDP, RKP, Vihreät, Keskusta, Kokoomus. Viimeksi äänestin Kokoomusta, seuraavaksi ehkä SDP:tä
Kauppatieteilijä, valtiotieteiden tohtori, sijoittaja/tutkija, 100000 e/vuosi, Suomen Keskusta
Tradenomi, asiakaskoordinaattori, 3250 €, SDP
Kouluttautumaton, Työtön ja En seuraa tai äänestä mitään puoluetta en ymmärrä politiikasta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori, professori, 6500, perussuomalaiset
Miksi noin pieni palkka?
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi (opiskelen KTM tutkintoa), asiantuntija, 4000€/kk, kokoomus
Noin pieni palkka ja äänestät kok? Outoa.
Tradenomi YAMK, noin 5000 €/kk, äänestänyt monta kierrosta Perussuomalaisia, mutta nyt vähän horjuu luottamus. Ehkä PS, ehkä Keskusta.