Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta
Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä asia,ei kristittyja saa vainota. sananvapautta päivi puolustaa. megajulkkis? on jo merikassa kohta tulossa.
Räsänen se tässä vainoaa seksuaalivähemmistöjä. Räsänen on ihmiseen pukeutunut hirviö.
Tämä! Ihminen, joka vainoaa muita kuin valkoisia heteroita. Paraskin puhumaan sananvapaudesta ja vainosta.
Päivi on todella kaunis ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kansanlähetysopisto tarvitsee rahoitusta kun tällä kertaa jäi 200 000€ joululahjarahat saamatta.
Huomenna Päivi pääseekin rahamiesten seuraan rukousaamiaiselle. Ottaakohan asian puheeksi,onkohan Niilo mukana.
Vierailija kirjoitti:
Päivi on todella kaunis ja älykäs nainen.
Ryppyinen, kävelevä ruumis. Yhtä myrkyllisen näköinen ulkoa kuin on sisältä.
Idioottimaista toimintaa. Päivistä tulisi kyllä mainio republikaani. Tekopyhyys loistaa ja kukoistaa USA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sama, kuin menisi Moskovaan puhumaan Suomen russofobiasta tilaisuuteen, joka on tarkoitettu Eurooppaa ja länsimaisia arvoja vastaan.
Juuri näin. Päivi antaa aseita konservatiiveille asettaa sanktioita ja tariffeja Euroopalle sananvapauden varjolla.
Eikö hörhö tajua komitean tarkoitusta?
Menee Suomen maine kun maailma kuulee kuinka Kristityssä maassa ei saa puhua Raamatusta eikä ainakaan elää sen mukaan. Pitää olla tekopyhä tai elää valheessa.
KIINTIÖ ei ole vielä täysi Räsänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä asia,ei kristittyja saa vainota. sananvapautta päivi puolustaa. megajulkkis? on jo merikassa kohta tulossa.
Räsänen se tässä vainoaa seksuaalivähemmistöjä. Räsänen on ihmiseen pukeutunut hirviö.Tämä! Ihminen, joka vainoaa muita kuin valkoisia heteroita. Paraskin puhumaan sananvapaudesta ja vainosta.
Miten tämä vaino näkyy ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen taitaa olla politiikko, jota olen arvostanut eniten. 👍
Miksi ihmeessä?
Selkärankaa. Aivan uskomaton. Arvostan hänen rehellistä kristillisyyttään. Uskaltaa puolustaa kristinuskoa tässä ajassa.
Ei tällä komitealla ole tarkoituksena puolustaa uskontoa eikä sananvapautta.
Tässä etsitään tekosyitä sanktioihin kauppapoliittisista syistä.
Ja Päivi on juuri sitä mitä he hakevat. Eurooppalainen hörhö lammas, joka ei tajua mitä on tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sama, kuin menisi Moskovaan puhumaan Suomen russofobiasta tilaisuuteen, joka on tarkoitettu Eurooppaa ja länsimaisia arvoja vastaan.
Juuri näin. Päivi antaa aseita konservatiiveille asettaa sanktioita ja tariffeja Euroopalle sananvapauden varjolla.
Eikö hörhö tajua komitean tarkoitusta?
Ei tajua. Hörhön mielestä kellään eri mieltä olevalla tai kristityllä ei saa olla sananvapautta. Vassu määrää mitä ja kuka saa puhua
Eikö ole leuat kipeät neljän tunnin räksytyksestä
Vierailija kirjoitti:
Suomen maine ei mennyt silmien venyttelykuvissa vaan jossakin paljon pahemmassa. Siinä että valtakunnansyyttäjä on vihvas-aktivisti joka vainoaa täällä kristittyjä. Jos oikeislaitos toimisi meillä, syyttäjä olisi tuomittu virka-asemansa väärinkäytöstä.
Mahtaa olla vaikeaa kun valtakunnansyyttäjä on vaihtunut.
Ilmeisesti tarkoitat Toiviaista, jonka Niinistö nimitti 2018 valtioneuvoston, eli silloin Sipilän hallituksen aloitteesta. Oikeusministeri Häkkänen valmisteli.
Vierailija kirjoitti:
Menee Suomen maine kun maailma kuulee kuinka Kristityssä maassa ei saa puhua Raamatusta eikä ainakaan elää sen mukaan. Pitää olla tekopyhä tai elää valheessa.
Ja täällä pitää hyväksyä Raamatun vastainen ihmisarvoa alentava vetelyysajattelu joka lopulta mädättää koko maan ja maailman.
Miksi Suomi kiintiöittää afrikkalaisia
Ranskassa joku ministeri tason tyyppi aikoo ehdottaa VPN kieltoa (alle 16v some kiellon lisäksi)
Itse olen Kristitty ja saanut sen mukaan hyvän kasvatuksen ja olen siitä loppu elämän kiitollinen vanhemmilleni. Ilman sitä en tiedä missä ja miten alhaalla olisin.
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on tekopyhä ja elää valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Kristitty ja saanut sen mukaan hyvän kasvatuksen ja olen siitä loppu elämän kiitollinen vanhemmilleni. Ilman sitä en tiedä missä ja miten alhaalla olisin.
Amen.
Selkärankaa. Aivan uskomaton. Arvostan hänen rehellistä kristillisyyttään. Uskaltaa puolustaa kristinuskoa tässä ajassa.