Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta

Vierailija
04.02.2026 |

Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Änkyrät yritti tehdä Päivistä suvaitsemattoman. Nyt heistä itsestään puhutaan sellaisina pitkin maailmaa 😋

Päivi se tekee toistuvasti itsestään naurettavan. 

Ei minusta. Arvostan ihmistä jolla on selkärankaa.

Vierailija
142/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsäsessä ja Tuppuraisessa on paljon samaa. Kylmyyttä ja vihaa. Lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Itseasiassa olen tavannut Räsäsen ja hänestä jäi kyllä oikein positiivinen ja lämmin kuva.

Niin varmaan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Päivi 👍

Vierailija
144/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Änkyrät yritti tehdä Päivistä suvaitsemattoman. Nyt heistä itsestään puhutaan sellaisina pitkin maailmaa 😋

Päivi se tekee toistuvasti itsestään naurettavan. 

Ei minusta. Arvostan ihmistä jolla on selkärankaa.

Paholaisen selkärankaa? :)

Vierailija
145/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsäsessä ja Tuppuraisessa on paljon samaa. Kylmyyttä ja vihaa. Lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Itseasiassa olen tavannut Räsäsen ja hänestä jäi kyllä oikein positiivinen ja lämmin kuva.

Niin varmaan! :D

No ihan kuule olen. Oli vierailemassa työpaikallamme.

Vierailija
146/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tämäkin häpeä vielä :( Vieläkun lähettävät sinne vesipään...

Vierailija
147/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut Päivin myös ja minustakin hän oli oikein miellyttävä.

Vierailija
148/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on ihana! 🥰

Vierailija
149/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kivaa vastailla itselleen? :)

Vierailija
150/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen taitaa olla politiikko, jota olen arvostanut eniten. 👍

Miksi ihmeessä?

Vierailija
151/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Päivi Räsäselle erittäin tuskaista syöpään kuolemista 😘

Vierailija
152/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen tästä poikkiksen kanssa peiton alle. Jääkää te tänne omahyväiseen farisealaiseen erinomaisuuteenne.

M27

Vierailija
153/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit taas muita haukkumassa kunnei muutakaan osata.

Vierailija
154/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä asia,ei kristittyja saa vainota. sananvapautta päivi puolustaa. megajulkkis? on jo merikassa kohta tulossa.

Ei tietenkään. Mutta onko tässä kyse vainosta?

Enpä ole huomannut itsekään Suomessa mitään kristittyjen vainoa.

Alanuolittaja kertoo missä päin Suomessa kristittyjä tapetaan, suljetaan vankiloihin jne.

Päivi on syytettynä sotarikoksesta, (kyllä tuo väitetty kiihotus kansanryhmää vastaan kuuluu sotarikosten kategoriaan) ja siitä rangaistus voi olla 2 vuotta vankeutta.

Ei kuulu. Siitä säädetään rikoslain luvussa Sotarikokset ja rikokset ihmisyyttä vastaan. Mitään kategoriaa ei ole, on lakiteksti.

Vierailija
155/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän saanut reilun oikeudenkäynnin?

Jotenkin tuntuu, että nykyinen hallitus haluaa mustamaalata Suomea. Haluavat köyhyyttä ja kaaosta? Äärioikeiston agenda on kaaos. Mikä yämän hallituksen agenda on? Robin Hood? Mutta toisinpäin. 

Voit syyttää ihan syyttäjää yksin siitä maineen pilaamisesta. 

Vierailija
156/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räsänen avautui edustajainhuoneen kuulemisessa siitä, että häntä kuulusteltiin 13 tuntia tapauksen vuoksi. Räsänen vetosi puheenvuorossaan käräjäoikeuden ja hovioikeuden vapauttaviin tuomioihin."

13 tuntia !!

" Tällä on pelotevaikutus kaikille, jotka ovat eri mieltä kuin valtion kapeasti määrittelemä konsensus. Kun valtio määrittää, mitä saa sanoa, demokratiasta tulee haavoittuvainen."

Tähän maamme on menossa ... nythän on mm. valmisteilla uusia lakeja: poliisi voisi käyttää salaisia pakkokeinoja ilman yksilöityä rikosepäilyä, lääkäreille velvollisuus antaa potilastiedot viranomaisille jne ....

Vierailija
157/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kivaa vastailla itselleen? :)

Meitä on ainakin 2 Päivin tavannutta :)

Vierailija
158/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kansan herkkä mieli kestä enää mitään. Kun olin nuori niin telkkarissa pauhasi mm. kommunisteja, valtakunnankansleri siitoin julisti mm jossain hymyssä ja miestenlehdissä mielipiteitään

Vierailija
159/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanlähetysopisto tarvitsee rahoitusta kun tällä kertaa jäi 200 000€ joululahjarahat saamatta.

Vierailija
160/258 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Räsänen avautui edustajainhuoneen kuulemisessa siitä, että häntä kuulusteltiin 13 tuntia tapauksen vuoksi. Räsänen vetosi puheenvuorossaan käräjäoikeuden ja hovioikeuden vapauttaviin tuomioihin."

13 tuntia !!

" Tällä on pelotevaikutus kaikille, jotka ovat eri mieltä kuin valtion kapeasti määrittelemä konsensus. Kun valtio määrittää, mitä saa sanoa, demokratiasta tulee haavoittuvainen."

Tähän maamme on menossa ... nythän on mm. valmisteilla uusia lakeja: poliisi voisi käyttää salaisia pakkokeinoja ilman yksilöityä rikosepäilyä, lääkäreille velvollisuus antaa potilastiedot viranomaisille jne ....

Tuolla käsitellään sananvapautta ja se ei toellakaan ole pitkään aikaan ollut kovinkaan hyvällä tolalla koko Euroopassa ja siitä saamme kiittää ennen kaikkea vasemmistoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi