Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta
Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ PÄKÄ! Älä luovuta! Vainoajasi tulevat kohtaamaan vielä julman kohtalon kun tuomiopäivä koittaa.
Näin käy viimeisellä tuomiolla:
41Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.
44Silloin nämäkin kysyvät: Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua? 45Silloin hän vastaa heille: Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle
Vähän epäselväksi jäi, että miten tämä Räsäseen liittyy? Onko hän ehkä koditon, nälkäinen, vankilassa vai mikä?
Jos kyse oli vain siitä että hän siteerasi uskonnollista ohjekirjaansa, jonka aseman jokainen sivistynyt ihminen käsittää oikein, ja jota jokainen voi vapaasti siteerata mielensä mukaan, niin syyttäjä EI noudattanut tasa-arvoa eikä samanarvoisuutta jotka ovat arvojamme. Viittaan muiden tahojen vastaaviin homovastaisiin lausuntoihin, oppeihin ja käytäntöihin, Suomen kansalaisten esittämänä, suomeksi julkaistuna, Suomessa noudatettuna, mutta joista EI nostettu syytettä. Eli. toisilla oli sananvapaus, toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
On kutsuttu todistamaan. Hyvä homma!
Hienoa, Päivi!
Kuinkahan moni suomalainen poliitikko on päässyt puhumaan Usan kongressille?
Vierailija kirjoitti:
Suomeenkin olisi aika saada ihmisoikeudet ja sananvapaus. Uskovaiset vastustavat molempia.
Päinvastoin! Päivihän juuri puolustaa sananvapautta! Meidän kaikkien sananvapautta, ei vain omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinne tätä tahtia vielä Ano ja Backman kutsuta.
Räsäsen elämäntehtävä on muiden tuomitseminen.
Hieno tarkoitus hänen 'elämällään'.
Täällä on imaamit kertoneet suorassa lähetyksessäkin homovastaisia mielipiteitä ja kirjoituksia löytyy myös. Valtakunnansyyttäjää ei kiinnosta, koska se ei sopinut hänen aktivismiinsa. Laki ei ole aktivismia eikä kenenkään pidä harrastaa aktivismia työssään. Ei varsinkaan journalistien, vaikka he eivät muuta teekään. Kaikista pahinta se on oikeuslaitoksessa. Häpeän että meidän oikeuslaitoksessa on mätää. Mikä meitä suojelee jos ei oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että se on jonkinlainen meriitti? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsetko hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsetko hänet?
En arvosta ihmistä, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Kaikkein surkeimpia kaikista.
Päivi oli oikeassa siinäkin että vastusti naispappeja. Naispapit ovat tuoneet kirkkoon Priden (suomeksi ylpeys), vaikka ylpeys on Raamatun mukaan suurimpia syntejä.
Siunausta ja Jumalan rauhaa, toivotan edelleenkin sinulle Päivi! Maailma ei tunne Jumalaa, mutta olet saanut Häneltä vuodesta toiseen voimaa taistella niitä maailman voimia vastaan, jotka ovat Jumalan Sanaa vastaan. He eivät ymmärrä, että tulevat jokainen vielä joku päivä polvistumaan tämän Sanan edessä.
Vierailija kirjoitti:
hyvä asia,ei kristittyja saa vainota. sananvapautta päivi puolustaa. megajulkkis? on jo merikassa kohta tulossa.
Missä kohtaa Päiviä on kielletty puhumasta tai kirjoittamasta? Ei missään, muutenhan Päivi ei olis oikeudessa kirjoittamistaan asioista. Eli Päivi on saanut käyttää sananvapauttaan kenenkään sitä estämättä. Missään laissa ei kuitenkaan ole Päiville eikä kenellekään muullekaan luvattu, etteikö puheistaan tai kirjoituksistaan voi joutua vastuuseen. Sananvapaus ei merkitse täyttä vastuuvapautta päästää suustaan tai näppäimistöltään mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsetko hänet?
En arvosta ihmistä, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Kaikkein surkeimpia kaikista.
Minä näen asian niin että vasemmistolaiset katsovat olevansa muiden yläpuolella. Niiden yläpuolella, jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan.
Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus. Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.
Mitä on Suomen lipussa? Risti, kristinuskon merkiksi. Räsänen vietiin oikeuteen, koska hän uskoo Raamattuun.
Onneksi tuo on jo vanha. Ei fariseoi enää kauaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta tästä aiheesta pitää tehdä?
Vaikka kuinka monta.. Suomessa ei saa rajoittaa sanavapautta. Suiomessa vainotaan ja vaikeutetaan kristityjä levittämästä evankeliumia kuten Jeesus on käskenyt tehdä. Millään taholla ei ole oikeutta rajoittaa kristinuskon opettamista kouluissa, työpaikoilla, kaduilla jne. Paatuneummille ateisteille voidaan antaa oikeus vähentää yhden korvatulppaparin hankintakukut vuodessa verotuksessaan.
Saattaa se julma kohtalo tulla meille ihan kaikille, kun Päkä oikein haukkuu suomalaisen oikeusjärjestelmän ja yhteiskunnan Saaatanan keksinnöiksi. Yleisö on niin tyhmää, että ottavat kirjaimellisesti. Antavat sitten Putin pelastaa meidät synneiltämme, joihin kuuluu siis seksuaalivähemmistöjen vainoamattomuus. Ollaan me pahoja.