Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta
Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?
Kommentit (212)
Suomen maine ei mennyt silmien venyttelykuvissa vaan jossakin paljon pahemmassa. Siinä että valtakunnansyyttäjä on vihvas-aktivisti joka vainoaa täällä kristittyjä. Jos oikeislaitos toimisi meillä, syyttäjä olisi tuomittu virka-asemansa väärinkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sama, kuin menisi Moskovaan puhumaan Suomen russofobiasta tilaisuuteen, joka on tarkoitettu Eurooppaa ja länsimaisia arvoja vastaan.
Esim. mitä länsimaisia arvoja Päivi Räsänen mielestäsi vastustaa?
Sananvapaus on keskeisimpiä länsimaisia arvoja.
Jonkun alapeukuttajan mielestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ PÄKÄ! Älä luovuta! Vainoajasi tulevat kohtaamaan vielä julman kohtalon kun tuomiopäivä koittaa.
Näin käy viimeisellä tuomiolla:
41Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.
44Silloin nämäkin kysyvät: Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua? 45Silloin hän vastaa heille: Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.
46Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuslaitoksen kateus uhkeista muodoista ja viidestä valkoihoisesta lapsesta.
Uhkeista muodoista? Kuka kadehtisi realiteeteista ulkona olevaa mummoa?
Esim. mistä realiteeteista?
Käytännössä Päivi hakkaa vain lisää nauloja kirkon (ja muiden kristillisten toimijoiden) arkkuun.
Dosentti Backman varmaan vinkannut Päiville, että keikkaa pukkaa.
Vieläkään ei ole tullut vastausta siihen, mitä länsimaalaisia arvoja Päivi vastustaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ PÄKÄ! Älä luovuta! Vainoajasi tulevat kohtaamaan vielä julman kohtalon kun tuomiopäivä koittaa.
Älä tuomitse, jottei sinua tuomittaisi. Olet näköjään korottanut itsesi jumalaksi.
Mutta tuomion perusteet on syytä kertoa. Eli kaiken mitä teette Räsäselle, tai kenellekään muulle uskovalle, teette Jeesukselle ja tulette siitä vastaamaan. Tämä ihan vain siksi ettei tule sitten yllätyksenä, että miksi kukaan ei kertonut.
Nyt on kerrottu, mutta kukin saa toki jatkaa valitsemallaan tiellä kuten tähänkin asti, sehän on jokaisen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä Päivi hakkaa vain lisää nauloja kirkon (ja muiden kristillisten toimijoiden) arkkuun.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Erosin Kirkosta vuodenvaihteessa, syynä Kirkon woketus, Turun joogapiispa ja Päivi Räsäsen kohtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Erosin Kirkosta vuodenvaihteessa, syynä Kirkon woketus, Turun joogapiispa ja Päivi Räsäsen kohtelu.
Niin, eipä ole valtionkirkko juuri uskonsisartaan tukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Päivin edustama fundamentalismi assosioituu maallisen normikansalaisen mielessä kaikkeen kristillisyyteen, ja vahvistaa halua olla olematta missään tekemisissä kyseisten organisaatioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse, jottei sinua tuomittaisi. Olet näköjään korottanut itsesi jumalaksi.
Mitä hourit? Minähän en tuomitse. Kerron vaan totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa se on siellä kerjäämässä.
Olihan sannakin siellä uhriutumassa, säälipisteitä kerjäämässä ja haukkumassa suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Päivin edustama fundamentalismi assosioituu maallisen normikansalaisen mielessä kaikkeen kristillisyyteen, ja vahvistaa halua olla olematta missään tekemisissä kyseisten organisaatioiden kanssa.
Mitä "maallinen normikansalainen" ylipäätään kirkossa tekee? Kirkkohan on juurikin kristittyjen paikka, siis heidän jotka lukevat ohjeensa Raamatusta, kuten Räsänenkin teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Päivin edustama fundamentalismi assosioituu maallisen normikansalaisen mielessä kaikkeen kristillisyyteen, ja vahvistaa halua olla olematta missään tekemisissä kyseisten organisaatioiden kanssa.Mitä "maallinen normikansalainen" ylipäätään kirkossa tekee? Kirkkohan on juurikin kristittyjen paikka, siis heidän jotka lukevat ohjeensa Raamatusta, kuten Räsänenkin teki.
Juuri niin. Päivin toiminta kiihdyttää kehitystä, jossa kristillisyydestä tulee suomessa vain yksi pieni lahko muiden joukossa. Voi olla että ymmärsin väärin, ehkä se on hänen tarkoituksensakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on sama, kuin menisi Moskovaan puhumaan Suomen russofobiasta tilaisuuteen, joka on tarkoitettu Eurooppaa ja länsimaisia arvoja vastaan.
Sama?? Selittäisitko tarkemmin että mitä samaa tässä nyt on? (ei kuitenkaan pidätetä henkeämme, perusvassari huutaa puskista, mutta ei koskaan perustele)
Siellä siis käsitellään Euroopan uhkaa Usan sananvapaudelle ja innovaatioille - mikä on tietenkin absurdia. Tarkoituksena on vaikuttaa EU:n digitaaliseen lainsäätelyyn ja vaikuttaa Euroopan sisäpolitiikkaan. Osallistuessaan tapahtumaan hallituspuolueen edustajana ja ex-ministerinä hän osallistuu Usan hybridivaikuttamiseen ja on ns. hyödyllinen id#iootti - syynä oma sokea ideologinen uskontonsa.
Napakymppi kommentti. M52
Vierailija kirjoitti:
Suomen maine ei mennyt silmien venyttelykuvissa vaan jossakin paljon pahemmassa. Siinä että valtakunnansyyttäjä on vihvas-aktivisti joka vainoaa täällä kristittyjä. Jos oikeislaitos toimisi meillä, syyttäjä olisi tuomittu virka-asemansa väärinkäytöstä.
Tämä. Ehdottomasti.
No mutta tottahan Räsäsellä on läpivalaisutaitoa nähdä vaikuttamisyritysten taa. Hän on luja nainen ja pitää ehdottomasti oman kansansa edun ykkössijalla.
Harmi. Se menisi Suomen valtionsyyttäjälle. Sille nykyistä edeltävälle mummolle.