Sinä joka mietit että pitäisikö lähteä kaljakauppaan niin älä lähde
Kommentit (23)
Ruokakaupasta mie käyn, erillistä kaljakauppaa en oo nähnytkään.
Mistä kiitän itseäni aamulla?
Etten kokenut mukavaa, rentouttavaa humalaa?
Viimeksi kävin vuonna 2019 kaljakuppilassa. Siitä on aikaa noin neljä vuotta, vähän päälle. Sen jälkeen olen kyllä muutaman kerran puistokaljoja juonut.
Älä lähde - Tilaa netistä
Säästät rahaa ja voit kiittää itseäsi alkaen heti nykyhetkestä.
Kuka nyt mitään pelkkää kaljaa lipittää, eihän siitä tule miehen kokoinen mies kuin korkeintaan pöhnään. Alkosta saa samalla käynnillä kaljat ja kunnon väkevät viinat.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin vuonna 2019 kaljakuppilassa. Siitä on aikaa noin neljä vuotta, vähän päälle. Sen jälkeen olen kyllä muutaman kerran puistokaljoja juonut.
> Luin väärin.
Kaljakaupassa olen kyllä käynyt, mutta on siitäkin aikaa muutama vuosi :D
Kävin äsken, aion juoda neljä, jää aamuksi kaksi.
Huomenna ostan 18 päkin heh.
kaljat haetaan ulkomailta.aina 2 kuorma lavallista kerrallaan.
Minä hain jo huomiseksi laatikollisen Sandellsia. Ihan hyvä olo on lauantai-aamuisin ja jaksan touhuta lasten kanssa.
En ajatellut asiaa, mutta otsikon luettuani alkoi tekemään kylmää olutta mieli. Taidanpa poiketa lähikaupassa!
Kaikilla itseään kunnioittavilla kaljankittaajilla on kaljakellari
En minä nyt toista kertaa enää tälle päivää käy.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut asiaa, mutta otsikon luettuani alkoi tekemään kylmää olutta mieli. Taidanpa poiketa lähikaupassa!
:( ap
vain amatöörit ja typerykset joutuvat hakemaan aamulla lisää kaupasta.
fiksu varautuu kunnolla.
Alkoi suuta kuivamaan. Pitänee huomenna lähettää tekstari pomolle että en pääse töihin.
Vierailija kirjoitti:
fiksu varautuu kunnolla.
Ei jaksa antaa kotiin kerralla niin paljon kuin tarvii. Kävin aamulla hakemassa lastin ja nyt illalla vielä toisen saman verran.
Vierailija kirjoitti:
fiksu varautuu kunnolla.
Näin on kun aletaan ryyppäämään niin kerralla kunnon satsi. Sitä joutuu juomaan heti aamulla lisää tai tulee huono olo. Tätä jatketaan kunnes on niin paha olo ettei saata juoda enempää.
Kalja kannattaa joko valmistaa itse tai sitten ostaa sitä isommissa erissä ulkomailta.
Kotimaisissa kaljakaupoissa käynti on järkyttävän kallis harrastus.