Eläkkeistä leikattava rajusti lasten hyväksi
Kuuntelin kaupassa kun mummot leuhki toisillensa Espanjan asunnoillaan ja kuinka on niin ikävää näillä pakkasilla jäädä huolehtimaan omakotitaloista tänne. Tommosilta vois pakkolunastaa ylimääräiset omaisuudet pois vaivaamasta. Suomen tulevaisuus on vain ja ainoastaan lapsissa. Tuollaiset mummot imevät viimeisetkin veret persujen kurjistamasta kotomaasta. Kaikki paukut nyt lasten ja nuorten tilanteen parantamiseen!
Kommentit (63)
Suurin osa eläkeläisistä on köyhiä, kuten myös työttömistäkin. Siinä olet oikeassa että näiltä kermaperseiltä sais kyllä ottaa omaisuutta yhteiskunnalle.
Paljon ap haluat leikata 1500 euron määrästä. Vuokra on yli tonnin.
Kadehditko mun 1200 e eläkettä????
Aloita omien isovanhempiesi eläkkeiden leikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän siis joutuu hakemaan asumistukea, joten jos eläkettä leikattaisiin, pitäisi maksaa lisää asumistukea. Ymmärrän kyllä usean tuhannen euron eläkkeet, jopa kymppitonnien, että niistä voisi leikata.
Siis rahat näille, jotka hakkaa asiakkaita Prismassa oikein porukalla? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eläkeläisistä on köyhiä, kuten myös työttömistäkin. Siinä olet oikeassa että näiltä kermaperseiltä sais kyllä ottaa omaisuutta yhteiskunnalle.
Silti kaikista Suomen ikäryhmistä nimenomaan eläkeläisillä on vähiten talousongelmia, tästä oli ihan tutkimus viime vuonna. Suomen eläkeläisillä meni hyvin koko Euroopan tasolla. Vain Norjassa ja Sveitsissä oli eläkeläisillä parempi tyytyväisyys omaan talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta on oikeuden mukaista ryöstää toisten omaisuutta? Erikoinen hepuli, lietkö persu.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuuden valtiollistamista kutsutaan sosialisoimiseksi. Mistä sinä olet valmis luopumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt kadehtii ihan mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vtut ole. Eläkeläiset on varakkain ikäryhmä suomessa. Siitä pitää huolen eläkekusetus. Pieni työllisten joukko ylläpitää valtavan eläkeläisjoukon korkeaa elintasoa. Samalla pitäisi kustantaa kaikki muukin. Ei siinä lapsille paljoa jää. Eläkeläiset näivettivät suomen.
Työeläkkeeni on 1.500e brutto ja siitä pidätetään veroa 25 %.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta sinulla on? Minulla on kolme ja ei ne kyllä minun eläkettä kadehdi ja varsinkaan kun autan heitä rahallisesti jos tarvetta ilmenee.
Annat vain takaisin heidän rahojaan. Mielummin pitäisivät sen rahan itse eikä kierrättäisi eläkekusettajien kautta. Sitten saat hyveposeerata kuinka autat. Voivvttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtut ole. Eläkeläiset on varakkain ikäryhmä suomessa. Siitä pitää huolen eläkekusetus. Pieni työllisten joukko ylläpitää valtavan eläkeläisjoukon korkeaa elintasoa. Samalla pitäisi kustantaa kaikki muukin. Ei siinä lapsille paljoa jää. Eläkeläiset näivettivät suomen.
Haista paska.
Tottakai pitäisi olla joku raja minkä ylimenevästä osasta vasta leikataan.
Tämä nyt tiedoksi kaikille NÄSÄVIISASTELIJOILLE jotka näistä pienistä eläkkeistä tässä puhuu.
Harvinaisen tyhmän persun tyhmä aloitus.
Millä tavalla työeläkkeestä leikkaaminenn el auttaa lapsia? Sen maksaa kuitenkin suurimmaksi osaksi työeläkeytiö.
Esim. vuonna 2024 n. miljardin eläkemenoista vain vajaa 3 miljardia koitui valtion maksettaviksi.
https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta on oikeuden mukaista ryöstää toisten omaisuutta? Erikoinen hepuli, lietkö persu.
Sitä eläkeläiset juuri tekevät.
Tuskin kukaan elämän makuun työssäkäyvä lapsi haluaa niitä homeisia ja kosteusvaurioisia 60-80-luvun taloja riesakseen ja kun vielä haaveilet niissä asuvasi.
Jossakin maaseudulla ja pikku kaupungeissa jopa maksavat siitä, jos joku ottaisi ne itselleen ja maksaisi kiinreistöverot, vakuutukset, jätemaksut, katumaksut jne.
Montako lasta sinulla on? Minulla on kolme ja ei ne kyllä minun eläkettä kadehdi ja varsinkaan kun autan heitä rahallisesti jos tarvetta ilmenee.