Eläkkeistä leikattava rajusti lasten hyväksi
Kuuntelin kaupassa kun mummot leuhki toisillensa Espanjan asunnoillaan ja kuinka on niin ikävää näillä pakkasilla jäädä huolehtimaan omakotitaloista tänne. Tommosilta vois pakkolunastaa ylimääräiset omaisuudet pois vaivaamasta. Suomen tulevaisuus on vain ja ainoastaan lapsissa. Tuollaiset mummot imevät viimeisetkin veret persujen kurjistamasta kotomaasta. Kaikki paukut nyt lasten ja nuorten tilanteen parantamiseen!
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Työeläkkeeni on 1.500e brutto ja siitä pidätetään veroa 25 %.
Joku tuossa mättää. Itse maksan 2000 euron bruttoeläkkeestä 15% veroa.
Eläkeläiset pitäköön rahansa.
Katkerat apt vaikka tukehtukoot katkeruuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eläkeläisistä on köyhiä, kuten myös työttömistäkin. Siinä olet oikeassa että näiltä kermaperseiltä sais kyllä ottaa omaisuutta yhteiskunnalle.
Vtut ole. Eläkeläiset on varakkain ikäryhmä suomessa. Siitä pitää huolen eläkekusetus. Pieni työllisten joukko ylläpitää valtavan eläkeläisjoukon korkeaa elintasoa. Samalla pitäisi kustantaa kaikki muukin. Ei siinä lapsille paljoa jää. Eläkeläiset näivettivät suomen.
Haista paska.
Turhan nätisti kirjoitat tuolle toopelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eläkeläisistä on köyhiä, kuten myös työttömistäkin. Siinä olet oikeassa että näiltä kermaperseiltä sais kyllä ottaa omaisuutta yhteiskunnalle.
Silti kaikista Suomen ikäryhmistä nimenomaan eläkeläisillä on vähiten talousongelmia, tästä oli ihan tutkimus viime vuonna. Suomen eläkeläisillä meni hyvin koko Euroopan tasolla. Vain Norjassa ja Sveitsissä oli eläkeläisillä parempi tyytyväisyys omaan talouteen.
Arvaa miksi? Me olemme tottuneet elämään suu säkkiä myöten, emme ottaneet kymppitonnin lainoja häitä varten, jos rahaa ei kerran ollut, emme syydä rahaa tekokynsiin, tekoripsiin, tekotisseihin, baareihin jne.
Kun minä opiskelin, ei todellakaan ollut varaa juosta baareissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö! 10%:ia menee veroa tuosta eläkkeestä.
Eläkkeet ovat ansaittuja. Olen säästänyt vapaaehtoista eläkettä ja maksanut saatanallisia YEL-maksuja työeläkeyhtiölleni vuosikymmenet.
Eivät lapset mitään eäkkeitä tarvitse. Ovat eläneet koko elämänä yltäkylläisyydessä toisin kuin vaikka suurten ikäluokkien edustajat. Hyvin voidaan palata vanhaan järjestelmään missä eläkettä ei kertynyt työttömyydestä, opiskelusta, vanhempainvapaista vaan ainoastaan työstä ja siitäkin vasta kun oli täyttänyt 23 vuotta.
On aivan käsittämätöntä miten nykynuorisoa hellitään monin eri tavoin mutta työnteko ei tunnu heitä kiinnostavan. Voisivat alkuun tehdä töitä 40 vuotta ja alkaa vasta sitten ulisemaan. Työntekoa pitäisi arvostaa enemmän sen sijaan että nostetaan sossutukia kolmikymppiseksi ja viisikymppisenä ollaan jo hakeutumassa eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtut ole. Eläkeläiset on varakkain ikäryhmä suomessa. Siitä pitää huolen eläkekusetus. Pieni työllisten joukko ylläpitää valtavan eläkeläisjoukon korkeaa elintasoa. Samalla pitäisi kustantaa kaikki muukin. Ei siinä lapsille paljoa jää. Eläkeläiset näivettivät suomen.
Oletkohan sinä ressukka itse edes töissä, työntekoa on se kun menet vieraan palvelukseen ja sinulle annetaan työtehtäviä ja sinä saat siitä palkkatuloa jolla maksat ihan itse elämisesi, kokeile joskus tai kysy kavereilta jos ne tuntis jonkun joka on ollut joskus töissä. t. TK-eläkelläinen yli 40 vuotta työelämässä joka alkoi 17v. Juu on kivitalo ja auto eikä euroakaan velkaa, kotoa sain vain sata metriä etumatkaa eli ihan omin pikkukätösin piti kaikki tehdä.
Jokainen elättää ja kasvattaa omat kakaransa jos niitä kerran haluaa tehdä.
Älä huoli, ap! Sinun tulevasta eläkkeestäsi kyllä leikataan ihan enempiä vaatimattakaan. Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa mättää. Itse maksan 2000 euron bruttoeläkkeestä 15% veroa.
Mulla 20% samasta summasta (2000e).
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Omalla kotipaikkakunnallani (keskitason verottaja) 1500 €/brutto/kk ennakonpidätysprosentti on 10%.
Tarkoitat ettet halua omaa eläkettäsi ??? Että Suomessa työtä tehneiltä otetaan pois että ulkomaalaiset saa ne rahat. Sehän on varastamista. Älä varasta Mooses käsky. Menette omiin maihinne siellä varastatte .
Niin ketä se auttaisi, jos eläkkeistä leikattaisiin? Millä lailla auttaisi? Eläkevakuutusmaksutkin ovat verovähennyskelpoisia.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvaukseni on noin 800 euroa brutto ja siitä menee veroa 20 %. Ei muita tuloja tai tukiaisia.
Turkissa on Sosyal Kurumu sosiaalivirasto mistä voit nostaa tukirahat .
Jokainenhan voi aloittaa omista vanhemmistaan ja vaatia osaa heidän eläkkeestä itselleen. Silleen se näppärästi toimii. Vanhemmat varmasti kiitollisia siitä, että joku ajattelee lasten tulevaisuutta. Kysyvät vielä, että varmastiko tuo kolmannes eläkkeestämme riittää, vai laitetaanko vähän vielä "hyvänmiehen" lisää päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadehditko mun 1200 e eläkettä????
Ap nyt kadehtii ihan mitä vain.
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kadehditko mun 1200 e eläkettä????
En kadehdi, mutta et kyllä juuri töitäkään ole tehnyt jos eläkkeesi on noin pieneksi jäänyt.
Eri
Mitä ap tekee lastensa ja nuortensa hyväksi?