Koetteko ns. vahvat naiset että olette joutuneet "heikentämään" itseänne että kelpaatte miehelle
Vahvalla tarkoitan sellaista että olette oikeasti joutuneet selviämään yksin, en esim. toisten jyräämistä tms.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvuutta että sanoo rauhallisesti omat mielipiteet ja sitten kuuntelee toisen mielipiteet ja yrittää ymmärtää niitäkin. Se on kypsyyttä.
Olen samaa mieltä, mutta naisena tuo ei aina toimi. Ei ole helppoa jos huone täynnä miehiä ei edes ota sinua tosissaan vain sukupuolesi takia; eivät he silloin edes kuuntele sinua. Ihan sama miten sen sanot.
Mitä tarkoitat etteivät ota tosissaan? Olen mies ja jos kerron mielipiteeni toisille tuntemattomille miehille en odota mitään. Tiedän että suurinta osaa heistä ei kiinnosta, osa pilkkaa ja osa kunnioittaa mielipidettäni. Jos kaikki eivät kunnioita mielipidettäsi ehkä se ei ole automaattisesti sukupuolestasi johtuvaa.
En väittänyt, että kaikkien pitäisi kunniottaa mielipidettäni, tai että se johtuisi automaattisesti sukupuolesta. Sanoin viestissäni, että jos tilanne on sellainen.
Itse olen ainakin kokenut tuota tekniikan alalla. Meillä oli jopa työkaverin kanssa sellainen peli, että hän toisti minun sanomani ehdotuksen jos kukaan ei kiinnittänyt siihen huomiota. Yhtäkkiä idea olikin hänen esittämänään kaikkien mielestä kiinnostava. Tai työkaverit yrittivät selvittää miten tietty ohjelmisto toimii. Sanoin monta kertaa, että minä olen työskennellyt sen parissa usein ja voin auttaa. Ei mitään reaktiota. Mies ehdotti samaa, ja heti toiset miehet ottivat avun vastaan.
Saatiin monet naurut tuosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvuutta että sanoo rauhallisesti omat mielipiteet ja sitten kuuntelee toisen mielipiteet ja yrittää ymmärtää niitäkin. Se on kypsyyttä.
Olen samaa mieltä, mutta naisena tuo ei aina toimi. Ei ole helppoa jos huone täynnä miehiä ei edes ota sinua tosissaan vain sukupuolesi takia; eivät he silloin edes kuuntele sinua. Ihan sama miten sen sanot.
Meinaat että JOKAINEN mies saisi tuossa huoneessa suunvuoron ja hänet otettaisiin tosissaan? Ihan vain koska hän on mies. Ei se niin mene. Naiset vain luulevat (ja heille on naistenlehtien, median yms. kautta) uskoteltu, että jos he eivät jossain onnistu, heitä ei kuunnella tai he eivät menesty, niin se johtuu VAIN heidän sukupuolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on vahva nainen? :D Kuulostaa joltain termiä mitä joku käyttäisi oman kurssinsa myytiin netissä. Näin sinusta tulee vahva nainen! Minä kerron miten sinusta tulee vahva, vain 300 euroa kuukaudessa!
Vähän samaa sarjaa kuin "voimaantunut nainen" tai "itsenäinen mies". Sellaista naisten verbaalihömppää, millä ne haluaa uskoa pystyvänsä sama akuin miehet.
Pletteko muuten koskaan kuulleet miehen tehneen jotain "voimaannuttavaa"? Tai sanovan, että hän on miehenä "itsenäinen"? Niinpä.
Tästä tulee lähinnä mieleen ne miehille suunnatut näin olet maskuliininen mies-kurssit, tai miten pärjätä ilman naista (MGTOW). Ei kai sen pitäisi olla niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että JOKAINEN mies saisi tuossa huoneessa suunvuoron ja hänet otettaisiin tosissaan? Ihan vain koska hän on mies. Ei se niin mene. Naiset vain luulevat (ja heille on naistenlehtien, median yms. kautta) uskoteltu, että jos he eivät jossain onnistu, heitä ei kuunnella tai he eivät menesty, niin se johtuu VAIN heidän sukupuolestaan.
En väittänyt niin viestissäni. Missä sanoin, että miesten pitäisi ottaa minut automaattisesti tosissaan sukupuolen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt sinkkunaiset leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Kukas se sinua puolustaa, jos ei voimat riitä?
No tutkitusti ihmisen terveyteen ja henkeen kohdistuvassa uhassa yleisin puolustaja on keski-ikäinen nainen.
Ai niin kuin Ukrainassa, missä naiset ovat eturintamalla puolustamassa ja miehet luikkineet Kreikkaan tinderöimään?
Miten voi (tai no kyseessä on nainen, niin mikäs ylläri se on) ihminen noin pahasti jauhottaa itse itsensä?
Luin kerran jostain, että mies halveksii rakastamaansa ("rakastamaansa") naista ja saattaa jopa kunnioittaa tai ihailla muita naisia.
Eikö vaikutakin oudolta? Eikö juuri rakastettua ihailla kaikilla tasoilla. Ulkonäkö, kiva luonne, tiedot ja taidot, huumorintaju ja yksinkertaisesti yhdessäolon helppous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvuus on sitä että ei jyrää. Parhaat johtajat ovat siten vahvoja että ovat epäonnistuneet paljon mutta ovat vain ottaneet siitä NÖYRÄSTI oppia. Naisten ns. vahvuus sellaisena kuin siitä aina puhutaan ei ole nöyryyttä nähnytkään. Se on puhdasta narsismia jossa vain lytätään muita kun olivat mukamas niin heikkoja että oma säihkyvä vahvuus oli liikaa.
Ei, miehet pitävät vahvuudesta. Vahvuuksia on se että on jalat maassa, myöntää inhimillisyytensä ja puutteensa ja kyllä, vahvuuksiakin on jos niiden eteen on tehty töitä tai saanut lahjana.
Anna muutama esimerkki tästä naisten harrastamasta muiden lyttäämisestä?
Tytti Tuppurainen ja Sanna Marin. Need I say more?
En pienennä enkä heikennä itseäni kenenkään takia, enkä huoli miestä joka kokee naisen vahvuuden uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvuus on sitä että ei jyrää. Parhaat johtajat ovat siten vahvoja että ovat epäonnistuneet paljon mutta ovat vain ottaneet siitä NÖYRÄSTI oppia. Naisten ns. vahvuus sellaisena kuin siitä aina puhutaan ei ole nöyryyttä nähnytkään. Se on puhdasta narsismia jossa vain lytätään muita kun olivat mukamas niin heikkoja että oma säihkyvä vahvuus oli liikaa.
Ei, miehet pitävät vahvuudesta. Vahvuuksia on se että on jalat maassa, myöntää inhimillisyytensä ja puutteensa ja kyllä, vahvuuksiakin on jos niiden eteen on tehty töitä tai saanut lahjana.
No oletpa fiksu.... Pyysin esimerkkejä ja sä annoit henkilöitä.
Ps. Miespoliitikothan ovat aina nöyriä ja asiallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat etteivät ota tosissaan? Olen mies ja jos kerron mielipiteeni toisille tuntemattomille miehille en odota mitään. Tiedän että suurinta osaa heistä ei kiinnosta, osa pilkkaa ja osa kunnioittaa mielipidettäni. Jos kaikki eivät kunnioita mielipidettäsi ehkä se ei ole automaattisesti sukupuolestasi johtuvaa.
En väittänyt, että kaikkien pitäisi kunniottaa
Jos lehmällä olisi renkaat, niin se olisi maitoauto.
Ihan kiva tarina, sisko. Feel U.
Oma puoliso osaa laittaa sipivasti kamppihin, vässykkää en olisi halunnutkaan.
Mutta mies-esihenkilön on vaikea kestää, että sanon mielipiteeni. On käskenyt usein olla hiljaa, suu kiinni nyt.
Olen aina valinnut ne miehet, jotka olen kelpuuttanut. Olen ollut vahva vauvasta asti ja tiennyt ihan aina, mitä haluan.
Minut hyväksytään minuna - muuta vaihtoehtoa ei ole. Nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä 21 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpa fiksu.... Pyysin esimerkkejä ja sä annoit henkilöitä.
Ps. Miespoliitikothan ovat aina nöyriä ja asiallisia
Olen eri, mutta tässä on kyseessä aika yleinen ilmiö: naisten tekemät asiat johtuvat siitä, että he ovat naisia. Miesten tekemät asiat johtuvat heidän persoonallisuudestaan. Miehet nähdään yksilöinä, naiset ryhmänä. Nainen ei osaa matikkaa? Se johtuu siitä, että naiset eivät ryhmänä osaa matikkaa. Nainen ajaa auton paaluun? Se johtuu siitä, että naiset eivät osaa ajaa. Lista jatkuu loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso osaa laittaa sipivasti kamppihin, vässykkää en olisi halunnutkaan.
Mutta mies-esihenkilön on vaikea kestää, että sanon mielipiteeni. On käskenyt usein olla hiljaa, suu kiinni nyt.
Tiiätkö, kun ei tarvi ees sanoa mitään ja niitä ärsyttää.
Riittää, että elät niinkuin ite tykkäät etkä katso päinkään, niin hirveä paskamyrsky bossladystä ja "miksi tavallinen mies ei kelpaa?!?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on vahva nainen? :D Kuulostaa joltain termiä mitä joku käyttäisi oman kurssinsa myytiin netissä. Näin sinusta tulee vahva nainen! Minä kerron miten sinusta tulee vahva, vain 300 euroa kuukaudessa!
Vähän samaa sarjaa kuin "voimaantunut nainen" tai "itsenäinen mies". Sellaista naisten verbaalihömppää, millä ne haluaa uskoa pystyvänsä sama akuin miehet.
Pletteko muuten koskaan kuulleet miehen tehneen jotain "voimaannuttavaa"? Tai sanovan, että hän on miehenä "itsenäinen"? Niinpä.
Tästä tulee lähinnä mieleen ne miehille suunnatut näin olet maskuliininen mies-kurssit, tai miten pärjätä ilman naista (MGTOW). Ei kai sen pitäisi olla niin vaikeaa?
Niin, nuo sun mainitsemat miesten asiat on marginaalin marginaalissa. Kun taas nämä voimaantuneet, itsenäiset ja vahvat naiset ovat Yle:n primetimessä, median keskiössä ja kaikissa marketeissa myytävissä naistenlehtien kansissa. Hieman eroa, mutta you do you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nuo sun mainitsemat miesten asiat on marginaalin marginaalissa. Kun taas nämä voimaantuneet, itsenäiset ja vahvat naiset ovat Yle:n primetimessä, median keskiössä ja kaikissa marketeissa myytävissä naistenlehtien kansissa. Hieman eroa, mutta you do you.
Eikö tuon mgtow-liikkeen koko idea ole miesten itsenäisyys? En oikein ymmärrä, miten alkuperäinen viestisi liittyy valtamediaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee lähinnä mieleen ne miehille suunnatut näin olet maskuliininen mies-kurssit, tai miten pärjätä ilman naista (MGTOW). Ei kai sen pitäisi olla niin vaikeaa?Niin, nuo sun mainitsemat miesten
Että ärsyttää, kun naiset näkyy väärällä tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt niin vies
Semantiikkaa ja älyllisesti epärehellistä vänkäämistä sanamuodoista. Sinähän valitit melko suoraan, että koet usein olevasi tilanteessa, jossa et sukupuolesi vuoksi saa puheenvuoroa ja sinua ei oteta tosissasi. Viestistäsi oli tulkittavissa hyvin selvästi, että miehenä sinut olisi otettu tosissaan.
Missä minä puolestani väitin, että sinä olisit sanonut, että miesten pitäisi ottaa sinut automaattisesti tosissaan sukupuolesi takia? Niinpä, en missään. Hutikuti.
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran jostain, että mies halveksii rakastamaansa ("rakastamaansa") naista ja saattaa jopa kunnioittaa tai ihailla muita naisia.
Eikö vaikutakin oudolta? Eikö juuri rakastettua ihailla kaikilla tasoilla. Ulkonäkö, kiva luonne, tiedot ja taidot, huumorintaju ja yksinkertaisesti yhdessäolon helppous.
Luin kerran jostain, että nainen miettii ovatko miehet edes ihmisiä ollenkaan.
Eikö vaikuta oudolta? Eikö kanssaihmisiä - sukupuolesta riippumatta - pitäisi kohdella tasaveroisina?
Kyllä, uskon kaiken mitä ihmiset anonyymillä keskustelupalstalla kirjoittavat lukeneensa jostain. Lähdeviitteet, mitä ne on?
Me varmaan näemme vahvuuden erilailla. Ymmärrän kyllä miehenkin näkökulman, että tuo alun vastuunotto on rasittavaa.