Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetteko ns. vahvat naiset että olette joutuneet "heikentämään" itseänne että kelpaatte miehelle

Vierailija
04.02.2026 |

Vahvalla tarkoitan sellaista että olette oikeasti joutuneet selviämään yksin, en esim.  toisten jyräämistä tms.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki päivät ryömin avuttomana maassa ja anelen itkuisena että miehet olkaa kilttejä ja kelpuuttakaa minut. 

😭🤣😂😅😆

Vierailija
22/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei kestä vahvaa naista, ei ole minkään arvoinen.

Vahva nainen = toisia haukkuva ja lyttäävä räpätäti, jolla ei ole mitään ymmärrystä itsesensuurista tai tilannetajusta.

Mutta kokee olevansa vahva. Tuo kokeminen on avainsana naisten kohdalla.

Noinhan te hauraat sovinistit vahvat naiset koette. Ette kestä jos nainen ei ole varpaitanne suuteleva palvelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa deittaillessa deittimies on jotenkin kavahtanut kuullessaan että teen teknistä johtotason työtä. Ja sitten alkanut joku outo jahkailu että en oo varma oonko tarpeeksi hyvä sinulle, etsit varmaan parempaa kuin minä, aijaa mä oon vaan tämmönen duunari jne jne jne.

Olen miettinyt että ensi deittimiehen kanssa sanon vain olevani toimistotöissä alalla x enkä kertoa oikeaa ammattiani. Typerää kun tällaisestakin tekee miehet ongelman.

Vierailija
24/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä leijona lapasella tekee. Oon vahva nainen ja mulla on ollut vahvoja - itteäni vahvempia, koska tahdon niin - miehiä aina. Ei kiinnosta joojoomies, ei sellanen kiihota seksuaalisesti mitenkään. Tykkään että miehellä on mielipiteitä, älliä ja lihaksia kaataa mut kumoon tarvittaessa. Tahdon vastustusta, sekä fyysistä että henkistä, että voin kiinnostua. 

Vastaukseksi kysymykseen; niinä aikoina kun vahvoja ei kävele vastaan, olen mielummin yksin,

Mietitkö koskaan, että mitä vahva mies tekee heikolla naisella? Sun miehet on olleet niitä heikkoja miehiä, jotka haluaa vielä heikomman naisen - eli sinut. 

Vituttaako heikkoa naista?

Oikeasti vahvat miehet haluaa yhtä vahvan naisen tasaveroiseen kumppanuuteen.

Vierailija
25/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva nainen = toisia haukkuva ja lyttäävä räpätäti, jolla ei ole mitään ymmärrystä itsesensuurista tai tilannetajusta.

Sinähän tässä muita lyttäät.

Puhun kokemuksista. Tilastoista ja teorioista. Sitä paitsi aikaisempi kommentoija kutsui miehiä arvottomiksi.

Omat kokemuksesi eivät ole koko totuus, eikä tuollaisia väittämiäsi tilastoja ole muualla kuin omassa pienessä päässäsi. Ja luepas uudestaan: en kutsunut miehiä arvottomiksi, vaan niitä miehiä, jotka eivät kestä vahvoja naisia. Mies, jolle on liian vaikea kestää ajatus että nainen on samanveroinen ihminen hänen kanssaan eikä kuuliainen palvelija, ei ole minkään arvoinen. Sellainen mies on pelkkä mulkero.

Vierailija
26/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heikko jo valmiiksi,a

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt mikä tuo ,a-juttu oikein on? Ei täällä kukaan oikeasti käytä nimimerkkiä. Yritätkö tekeytyä joksikin toiseksi kiusaamistarkoituksessa? Aika oudoissa yhteyksissi ,a-viestejä on.

Vierailija
27/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. "Vahvaksi naiseksi" itseään sanoittava nainen on juuri tuollainen. Karkoittaa miehet (niin hyvät kuin huonotkin) aika tehokkaasti, sillä kukapa sellaista kumppania elämäänsä haluaa. Hetken sänkyseuraksi kenties kelpaavat. Vähän samaa sarjaa kuin nämä "räväkät naiset", hyi hitto.

Vierailija
28/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä leijona lapasella tekee. Oon vahva nainen ja mulla on ollut vahvoja - itteäni vahvempia, koska tahdon niin - miehiä aina. Ei kiinnosta joojoomies, ei sellanen kiihota seksuaalisesti mitenkään. Tykkään että miehellä on mielipiteitä, älliä ja lihaksia kaataa mut kumoon tarvittaessa. Tahdon vastustusta, sekä fyysistä että henkistä, että voin kiinnostua. 

Vastaukseksi kysymykseen; niinä aikoina kun vahvoja ei kävele vastaan, olen mielummin yksin,

Satuilee luuserimies 50 v.

Vierailija
29/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. "Vahvaksi naiseksi" itseään sanoittava nainen on juuri tuollainen. Karkoittaa miehet (niin hyvät kuin huonotkin) aika tehokkaasti, sillä kukapa sellaista kumppania elämäänsä haluaa. Hetken sänkyseuraksi kenties kelpaavat. Vähän samaa sarjaa kuin nämä "räväkät naiset", hyi hitto.

Sekoitat nyt "itsekkään" ja "vahvan". Onko joku syy siihen, että nainen on mielestäsi vaikea, jos hänellä on oma tahto, mutta mies ihan normaali?

Vierailija
30/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mies oli iso ja vahva, mutta henkisesti niin hauras, ettei mitään saanut sanoa. Kaikesta vedettiin herne nenään ja lähdettiin ovet paukkuen. Jopa se oli mun syyni, että hän jätti pakastimen auki ja sulatti kaiken. 

Lopulta laitoin hänet lähtemään pysyvästi, koska hän oli i d i o o t t i ja tajusin, että mun on paljon parempi ilman i d i o o t t i a.

Sama möyhäämistaipumus näkyi hänen isässään ja sedissään, joille myös viina ja tupakka maistui. Näin, miten heidän vaimonsa hyssyttelivät miehiään ja lepyttelivät kiukkukohtauksia. En halunnut samaan asemaan joten: bye bye, mörökölli.

Vierailija
31/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tein sen virheen kerran ja sitten kärsin seuraukset. Eihän siitä parisuhteesta ollut tulla mitään, kun en ollut oma itseni. Opin kuitenkin paljon ja kerron sen nyt potentiaaliselle kumppanille alussa.

Mä olen itsenäinen nainen ja hoidan itse omat juttuni. En tarvitse miestä pitämään kädestä kiinni jatkuvasti. Mä klaaraan omat asiani kyllä.

Se vaan on nykymiehissä "vikana", kun heidät on opetettu pitämään naisista ja lapsista huolta. Mä en vaan jaksa, että aina odotetaan, että mies sanoo vikan sanan.

Silti sinä ja muut naiset haluatte OIKEASTI leikkiä heikkoa ja odotatte mieheltä vetovastuuta ja päätöksiä -  vaikka kuinka muuta puhuisitte juhlapuheissa mm. Vauvalla. Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite treffeille lähtemisestä. Mies valitsee treffipaikan. Tietysti mies myös maksaa treffit. Treffien jälkeen miehen täytyy tehdä aloite tai laittaa viesti, jos haluaa jatkoa. Miehen tehtävä on myös viedä tilanne fyysiseen kosketukseen ja tehdä se aloite ensisuudelmasta. Samoin seksin osalta on miehellä aloitevastuu. Kaiken päätepisteenä on tietysti miehen velvollisuus kosia. 

Jep, jep, vahvoja naisia...

Vierailija
32/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on halunnut vahvan naisen ja sitä olen. En ole tarvinnut pienentää itseäni. Hyvin pyyhkinyt yhteiselämä yli 30 vuotta.   

Sama mutta yhteisvuosia vasta neljännesvuosisata, en ole ikinä esittänyt mitään kenellekään. Vasta nyt 5-kymppisenä se alkaa olemaan ongelma, ei nuorena, ja on sosiaalisesti toisinaan haastavaa elää työyhteisöjen ja kaveriporukoiden kanssa, puolison kanssa ihan sujuu kuin ennenkin. Varmaan sitä itsekin muuttunut estrogeenien laskiessa mutta ihmiset ympärillä muuttuneet vittuileviksi, ilkeiksi ja asiattomiksi olennoiksi. Onneksi mies on edelleen ihana sama oma itsensä kuin 25 vuotta sitten. Viiskymppiset naiset ovat ihan kamalia oikeesti. Olen itse kohta viiskyt myös ja en halua olla enää sosiaalinen yhtään muuten kuin kotona.

Vierailija
33/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuilee luuserimies 50 v.

ei vaan N56 

Miksi luulit mua mieheksi - siksikö, että "seksuaalisuus" mainittu? On meitä seksuaalisiakin naisia maailmassa. Siis vahvoja naisia, jotka tietävät, mitä tahtovat niin kotona, töissä, vapaa-ajalla kuin sängyssä. Kivaa iltaa sulle. :D

Vierailija
34/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tein sen virheen kerran ja sitten kärsin seuraukset. Eihän siitä parisuhteesta ollut tulla mitään, kun en ollut oma itseni. Opin kuitenkin paljon ja kerron sen nyt potentiaaliselle kumppanille alussa.

Mä olen itsenäinen nainen ja hoidan itse omat juttuni. En tarvitse miestä pitämään kädestä kiinni jatkuvasti. Mä klaaraan omat asiani kyllä.

Se vaan on nykymiehissä "vikana", kun heidät on opetettu pitämään naisista ja lapsista huolta. Mä en vaan jaksa, että aina odotetaan, että mies sanoo vikan sanan.

Silti sinä ja muut naiset haluatte OIKEASTI leikkiä heikkoa ja odotatte mieheltä vetovastuuta ja päätöksiä -  vaikka kuinka muuta puhuisitte juhlapuheissa mm. Vauvalla. Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite tre

Uli uli uli

Vierailija
35/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan te hauraat sovinistit vahvat naiset koette. Ette kestä jos nainen ei ole varpaitanne suuteleva palvelija.

Sinä siis koet normaalit naiset tuollaisiksi.

Vierailija
36/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin kuulimme kitkerän palautteen paskapäiseltä luuserimieheltä, joka väittää vahvoista naisista höpöjuttuja, koska ei herkkä egonsa kestä näitä. Pitäähän se oma surkeus peittää mustamaalamalla toista.

Ja sieltä hiivavitun annos copiumia.

Yllättyneitä olivat:

-

-

-

ja

-

-

-

sekä

-

-

-

Juha Mieto

Vierailija
37/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekeytynyt keneksikään, olen se oikea a-tyyppi. Tunnistamisen takia,a

Vierailija
38/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan että jo nuorena huomasin ettei poikien kanssa parane liikaa näyttää älyään tai kertoa mielipiteitään, suuttuvat siitä. Olinkin enimmäkseen hiljaa ja tein niille vähän ilkikurisia jekkuja.  Mutta silti vaikk olin hiljainen ja pidin voimani vakan alla, ensimmäinen "poikaystävä" pääsi toteamaan että "sä et oo nainen!".

Vierailija
39/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yksi tyyppi alkoi kommentoimaan oudosti kuten: Voit lihoa vähän lisää, ei jaittaa ja laita rillit. Mun mielestä parempi ilman rillejä ja yleensä  kaikille lihominen ei kaunista 

Vierailija
40/117 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis koet normaalit naiset tuollaisiksi.

Millaisiksi? Siis sinustako nainen on normaali, jos hän on miehelle alistuva kotieläin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi