Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (12243)

Vierailija
12121/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako provosoitua kun provosoidaan?

Täällä vastustetaan ja otetaan kantaa siihen, että yksi henkilö poistattaa täällä monien kirjoittajien tavallisia viestejä ja häiritsee päivittäin yhteistä keskustelua. Tuo viestien poistaja ei ole d vaan toinen henkilö, joka tässä ketjussa kyllä tunnistetaan.

Tavallisia viestejä ei saa poistattaa. Teet väärin.

Tästä jatketaan huomenna:

Ei turhia poistoja!

Miten saatte Doriksen uskomaan tämän? Ei onnistu huomennakaan.

Tällä menolla tulee taas bannit.

D on poistellut niin valtavasti taas tänään ja käyttänyt asiatonta kieltä ja jankannut. Ne auttaa banneihin. Ehkä jo lukitukseenkin. Hyvä me!

Tapahtuispa pian. On niin raskas ketju näin.

Sinä teet siitä raskaan kuule ihan itse poistamalla muiden viestit ja pyörittämällä samaa puhkikulunutta levyä päivästä toiseen, jonka jokainen osaa jo ulkoa. Luulisi tympivän kirjoittaa samaa joka viestissä samoin sanoin. Ehkä ymmärtäisit jos jokainen meistä ottaisi täällä jonkun jankkauksen aiheen ja kirjoittaisi siitä kymmeniä tai satoja viestejä. 

Mutta hei jos joku suuttuu, kun kirjoitettiin joulukorteista liikaa niin mieti sitten meitä jotka luetaan ne sinun samat viestisi samasta D:stä joka päivä. Mieti hetkinen meitä ja vaihda D:n tilalle ne inhoamasi joulukortit niin ehkä ymmärrät ajatuksen. Liika on liikaa tässäkin asiassa. 

Helpointa varmaan on oikeasti ohittaa, ellei kiinnosta.

Narsistin kanssa ei auta muu. Ohittaa ja olla reagoimatta mitenkään. Koska riitaahan D aina hakee, ei anneta sitä hänelle. Ei provosoiduta. Kirjoitelkoon. Aivan sama. Ei lueta. En nytkään lue kun tunnistan hänen viestinsä.

Mistä tunnistat?

Aiheista, kirjoitustyylistä ja -virheistä, asenteesta ja informaatioarvosta. Viidessä vuodessa olen oppinut ja ammattinikin puolesta tunnistan.

Onko To do-listajutut hänen?

Minä vastaan sivusta: ei ole.

Doris on niin laiska ja työtävieroksuva, ettei tee edes listoja. Ketjuissa kaiket päivät.

Valittaa pienenkin työn jälkeen kuumuutta ja hikeä ja vissyä pitää saada. Siivoaa vain pakosta eikä viitsi edes aamupuuroa keittää. Kerran viikossa pyykkää ja tekee siitäkin suuren numeron. Laiska mikä laiska.

Itse on nämä kaikki kertonut vuosien mittaan. Normaalin muistin omaavat muistavat nämä. Valitti aina kuumuutta ulkohommissa, istui varjossa vissyn kanssa. Aamupalat kertonut tipitarkkaan monesti. Ei pidä kertoa, jos se nyt risoo. Tyhmä ollut. Ja on.

Luetteli aikoinaan tarkkaan aamupalansa: kauraleipää, jugurttia, cashewpähkinöitä jne  😂  Ja valitti itse, ettei jaksa keittää kaurapuuroa, vaikka se olisi kolesterolille hyväksi.  

Ja valitti kuinka ei jaksa siivota vessan hyllyjä loppuun, vaikka mies on pian tulossa isolta kirkolta.  Sitten oli ketjussa kuitenkin koko illan. Se siitä parisuhdeajasta. Miesparka! Tuollainen laiska someriippuvainen juoppo elätettävänä.

Voi herranen aika, tuo trolli on aivan dille. Eikö sillä ole omia juttuja, kun pitää jankata toisen ihmisen tarinoita.

Eikö itse tajua, miten kummallinen on? Hakisi apua, tuo hipoo jo sairaalloista maanisuutta.

Ketä voi kiinnostaa jonkun aamupalat? Ei minua ainakaan, toistuvasti trollaten. Jokainen voi omistaan kertoa, mutta että latelee toisten syömisiä?

Itse rasitit muita jatkuvalla jankkauksella aamupalastasi. Fiksut ei huomauttaneet sulle, että ei kiinnosta. Tai kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
12122/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo kerran:

Minä ilmoitin trollit asiattomiksi. Syytökset meni taas väärään osoitteeseen.

Hassusti poistui tuo oikaisuviesti, niin läpinäkyvää, joku kirjoitti noin. Poistaja poistukoon poistamasta asiallisia viestejä. Valehtelunsa joutaakin paljastua, eikö näin ole?

Kuha kirjotin, poistuu tietty tämäkin.

Kuha on oiva kala keittoon ja paistettuna :)

Kiitos vinkistä, kalakeitto listalle, pitkästä aikaa.

Onko kirjolohi vielä kala? Entä norjalainen lohi? Katsoin kerran dokkarin kalankasvatuksesta, saattaa olla vielä Areenassa. Kalankasvatus on aika hurjaa puuhaa. Norjalainen merilohikin on kassikasvattamoista, jotka pilaa vesistöt, kun pistekuormitus on niin kova. Puhumattakaan kaikkien kasvattamojen ruokinta- ja lääkintämenetelmistä. Kalat on kyllä helpompi unohtaa kuin omissa ulosteissaan pyörivät siat. Lapsena sitä istui kivellä onkimassa ahvenia eikä eläinten oloja mietitty, kun Mustikit ja Mansikit märehti naapuripellolla. Joskus sitä miettii, kuka maksaa hinnan kaiken yltäkylläisyydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12123/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, taas kerran: Etkö huomaa, että on kaksi eri asiaa? Jokainen voi itse kertoa omista jutuistaan, that's fine. Toisen asioiden jatkuva kertaaminen on ihan eri asia. Moni on tästä asiasta kertonut, onko sulla lukihäiriö? Etkö ymmärrä lukemaasi, vaikka suollat samaa jargonia aamusta iltaan? Montako jankkausta tänäänkin, samaa, samaa, samaa?

Sinä tässä nyt jankkaat! Taas kerran? Aina.

Vierailija
12124/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan muu että tänään aamulla pääkaupunkiseudulla ukkosti, Helsingin tai Espoon rannikolla merellä? Joskus 8 aikaan näkyi muutaman kerran salamoita ja sitten kuului jyrinää.

Noihin lapsuustunnelmiin voisin lisätä sen, kun käytiin kirjastossa. Vähän hämärtyvä syysilta, mutta kirjastossa lämpimät valot. Ja se tunne kun löysi kivoja kirjoja, ei olisi millään malttanut odottaa kotiin asti että pääsee lukemaan.

Vierailija
12125/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi pakottaa pois. Voipas.  Sanoma voi antaa porttikiellon Dorikselle jatkuvan asiattoman käytöksen, miesvihan, rasismin, jatkuvan riitelyn ja poistelun vuoksi. Myös laittomuudet kuten itsemurhaan yllyttäminen ja kirjallinen varkaus ovat jo Sanoman tiedossa. "Odotellaan ja katsotaan Doriksen käytöstä" . Näin tehdään. Toivotaan!

Hyvä kun on tiedossa siellä jo. Ei miten vaan voi käyttäytyä kukaan. 

Nyt vaan yllyttämään D riehumaan kuten ennen, saadaan nopeammin pois. Ja poistelut lisäksi. Jess!

Vierailija
12126/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähti sitten E:n piristävät viestit. Oot niin nolo!

Tämä ei ole avohoitoketju.

Vierailija
12127/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskusteltais vaihteeksi vaikka kalakeitosta.

Vierailija
12128/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilliä reilusti ja kermaa.

Vierailija
12129/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin lohipihvin hollandais kastikkeella ja yrttiperunoilla. 

Vierailija
12130/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi vai seiti paloja kunnon kalakeittoon?

Vierailija
12131/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohi vai seiti paloja kunnon kalakeittoon?

Laitan usein molempia.

Vierailija
12132/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenista tulee loistava kalakeitto. Ja mateesta, reilusti pippuria joukkoon.

Vierailija
12133/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran erävaelluksella syönyt nuotiolla valmistettua kalakeittoa. Perunalohkot ja maustepippurit kiehui vedessä ja sekaan pistettiin peratut ahvenet. Valmiiseen keittoon vähän suolaa ja iso kimpale voita. Syötiin ruisleipäpalan kanssa. Leipä kastettiin liemeen. Ahvenet oli pyydetty itse. Syksyisin haikailee aina Lappiin.

Vierailija
12134/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä käyty. Hoivakodin pihalla oli joku ulkoilutapahtuma, paljon oli asukkeja ja hoitajia piirissä.

Äiti ei ollut suostunut ollenkaan jäämään ulos joten istui yksin salissa. Jutusteltiin jonkin aikaa ja viemämme nami

maistui hyvin.

Huumori hänellä pelaa edelleen hyvin ja kuulemma ruoka maittaa.

Aurinko paistoi osan matkaa, välillä vähän ripsi vettä.

Sisko miehensä kanssa oli lounasseurana ja juttua riitti. Mukava päivä oli siis.

Sain verikokeitten tulokset. Kolesteroli korkealla, pitänee terveysasemalta kysyä onko aihetta huoleen. Mies sai samoilla lukemilla jo lääkityksen siihen.

Hyvää, leppoisaa ja riidatonta viikonlopun odotusta.

Vierailija
12135/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako provosoitua kun provosoidaan?

Täällä vastustetaan ja otetaan kantaa siihen, että yksi henkilö poistattaa täällä monien kirjoittajien tavallisia viestejä ja häiritsee päivittäin yhteistä keskustelua. Tuo viestien poistaja ei ole d vaan toinen henkilö, joka tässä ketjussa kyllä tunnistetaan.

Tavallisia viestejä ei saa poistattaa. Teet väärin.

Tästä jatketaan huomenna:

Ei turhia poistoja!

Miten saatte Doriksen uskomaan tämän? Ei onnistu huomennakaan.

Tällä menolla tulee taas bannit.

D on poistellut niin valtavasti taas tänään ja käyttänyt asiatonta kieltä ja jankannut. Ne auttaa banneihin. Ehkä jo lukitukseenkin. Hyvä me!

Tapahtuispa pian. On niin raskas ketju näin.

Sinä teet siitä raskaan kuule ihan itse poistamalla muiden viestit ja pyörittämällä samaa puhkikulunutta levyä päivästä toiseen, jonka jokainen osaa jo ulkoa. Luulisi tympivän kirjoittaa samaa joka viestissä samoin sanoin. Ehkä ymmärtäisit jos jokainen meistä ottaisi täällä jonkun jankkauksen aiheen ja kirjoittaisi siitä kymmeniä tai satoja viestejä. 

Mutta hei jos joku suuttuu, kun kirjoitettiin joulukorteista liikaa niin mieti sitten meitä jotka luetaan ne sinun samat viestisi samasta D:stä joka päivä. Mieti hetkinen meitä ja vaihda D:n tilalle ne inhoamasi joulukortit niin ehkä ymmärrät ajatuksen. Liika on liikaa tässäkin asiassa. 

Helpointa varmaan on oikeasti ohittaa, ellei kiinnosta.

Narsistin kanssa ei auta muu. Ohittaa ja olla reagoimatta mitenkään. Koska riitaahan D aina hakee, ei anneta sitä hänelle. Ei provosoiduta. Kirjoitelkoon. Aivan sama. Ei lueta. En nytkään lue kun tunnistan hänen viestinsä.

Mistä tunnistat?

Aiheista, kirjoitustyylistä ja -virheistä, asenteesta ja informaatioarvosta. Viidessä vuodessa olen oppinut ja ammattinikin puolesta tunnistan.

Onko To do-listajutut hänen?

Minä vastaan sivusta: ei ole.

Doris on niin laiska ja työtävieroksuva, ettei tee edes listoja. Ketjuissa kaiket päivät.

Valittaa pienenkin työn jälkeen kuumuutta ja hikeä ja vissyä pitää saada. Siivoaa vain pakosta eikä viitsi edes aamupuuroa keittää. Kerran viikossa pyykkää ja tekee siitäkin suuren numeron. Laiska mikä laiska.

Itse on nämä kaikki kertonut vuosien mittaan. Normaalin muistin omaavat muistavat nämä. Valitti aina kuumuutta ulkohommissa, istui varjossa vissyn kanssa. Aamupalat kertonut tipitarkkaan monesti. Ei pidä kertoa, jos se nyt risoo. Tyhmä ollut. Ja on.

Luetteli aikoinaan tarkkaan aamupalansa: kauraleipää, jugurttia, cashewpähkinöitä jne  😂  Ja valitti itse, ettei jaksa keittää kaurapuuroa, vaikka se olisi kolesterolille hyväksi.  

Ja valitti kuinka ei jaksa siivota vessan hyllyjä loppuun, vaikka mies on pian tulossa isolta kirkolta.  Sitten oli ketjussa kuitenkin koko illan. Se siitä parisuhdeajasta. Miesparka! Tuollainen laiska someriippuvainen juoppo elätettävänä.

Voi herranen aika, tuo trolli on aivan dille. Eikö sillä ole omia juttuja, kun pitää jankata toisen ihmisen tarinoita.

Eikö itse tajua, miten kummallinen on? Hakisi apua, tuo hipoo jo sairaalloista maanisuutta.

Ketä voi kiinnostaa jonkun aamupalat? Ei minua ainakaan, toistuvasti trollaten. Jokainen voi omistaan kertoa, mutta että latelee toisten syömisiä?

Miksi ei perusta pakkomielteelleen omaa ketjua, vaan notkuu täällä? Tuskin muut ovat noin ihastuksissaan näistä jaarikoinneistaan kuin hän, vai?

Suunnitteletko senkin varastamista? Senhän sinä osaat.

Narsissit ja postikortit.

Vierailija
12136/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakeittoon minä laitan pakastelohi- ja seikuutioita. Saosteeksi jotain maustettua tuorejuustoa.

Norjalainen lohi on alkanut vähän arveluttaa kasvatustavan takia. Pitäis siirtyä enemmän kotimaiseen kalaan.

Vierailija
12137/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa jopa olla, että joku

vasta 26 vee nuori nainen on 

itse tuhdimpi mama, 100 kg 

massaltaan,

eikä voi sietää sitä, että 

se 40+ n vaan ON 50 kg

ja tosi söötti.. söpis ja

tyttömäinen niin, että jopa 

Officer Boo (((((  👮  ))))) 28 vee

katselee. Siksi tekee MUMMÅ-

postauksia harmaista haivenista,

Tena-vaipoista jne.. 🤔😄E

🤣🤣🤣🤣🤣👍

Vierailija
12138/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikeastaan riitti nyt todistamaan, että ketju on pilalla ja ihan turhaa täällä on viettää aikaa. Näin poistan viestini ja sanon kiitos ja hei. Aivottomat naurakoon täällä ja pitäköön lystiä. Tukehtukaa nauruun sitten. Iloa teistä ei ole kuin itsellenne. Tosi loukkaavaa juttua. 

Vierailija
12139/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oikeastaan riitti nyt todistamaan, että ketju on pilalla ja ihan turhaa täällä on viettää aikaa. Näin poistan viestini ja sanon kiitos ja hei. Aivottomat naurakoon täällä ja pitäköön lystiä. Tukehtukaa nauruun sitten. Iloa teistä ei ole kuin itsellenne. Tosi loukkaavaa juttua. 

Tuo E mikä onkaan on joku mielisairas. Jos joku tuollaisille jutuille nauraa on itsekkin hullu. Lippua vaan heti noille jutuille. Ihan typerää kirjoittelua. Hakee vaan huomiota.

Doriksen kaveri, doris kehui häntä eilenkin. Kaksi samanlaista. 

J a n k

Molemmat jankkaa kuten d ylhäällä.  😂

Vierailija
12140/12243 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo E mikä onkaan on joku mielisairas. Jos joku tuollaisille jutuille nauraa on itsekkin hullu. Lippua vaan heti noille jutuille. Ihan typerää kirjoittelua. Hakee vaan huomiota.

Doriksen kaveri, doris kehui häntä eilenkin. Kaksi samanlaista. 

Täällähän on oikein hul lujen kokoontumisajot. Terapiaistunto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi