Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (12277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmansilla treffeillä olin alkuillasta miehen luona, hän kysyi haittaisiko jos hänen ystävänsä (nainen) tulisi poikkeamaan. Minulle sopi, en ottanut tapailua kovinkaan tosissani koska mies ei oikeastaan ollut tyyppiäni enkä muutenkaan ole mustasukkainen tai reviiritarkka luonteeltani.
Naisen oltua hetken asunnolla kävin parvekkeella yksin tupakalla, takaisin tullessani mies ja nainen olivat hävinneet. Tajusin että vessan ovi oli lukossa ja kummatkin siellä. Odotin todella epäuskoisena hetken ("kaipa tälle on jokin selitys") mutta sitten nöyryytettynä ja kiukkuisena keräsin tavarani ja lähdin.
Mies soitteli ja soitteli perään heti lähdettyäni, en vastannut. Lopulta päätin että haluan kuulla millainen sepustus tilanteesta on saatavilla ja vastasin. Mies toisteli että asia ei ole sitä miltä se näytti ja voisinko tulla takaisin, hän ei halunnut puhua aiheesta puhelimessa. En suostunut ja lopulta mies epätoivoisen kuuloisena selitti että hän joutuu nyt vaikeuksiin koska hänen puhelintaan todennäköisesti kuunnellaan, mutta hyvä on; ei ollut kyse seksistä, vaan hän vain myi naiselle huumeita (en enää muista mitä) ja oli auttanut oikean annostuksen ottamisessa.
No mutta, sittenhän kaikki onkin ok! XD Not.
Käskin miehen pysyä minusta kaukana, ja muistaakseni en kuullutkaan hänestä enää tuon jälkeen.
Ihan tavalliset keski-ikäiset työssäkäyvät käyttää. Ei mitenkään harvinaista.
Jos kävisi ilmi että nainen käyttää vauva.fi niin se suhde olisi siltä seisomalta ohi, huh huh.
t. M31
No, minä nainen noin ikätoverisi vietän täällä aikaa, kun muuten elämä hiljaista. Jotain seuraa sentään täälläkin. Vai tarkoititko sittenkin huumeita viestissäsi Niitä en käytä. Vain tätä palstaa. Tätä ei ehkä päihteeksi lasketa.
Sain luettua kirjan Auschwitzista, luin muutamassa päivässä. Jotenkin uskomatonta miten sellaista on voinut tapahtua isovanhempieni nuoruudessa, ja vielä noinkin lähellä.
Hiukset. Naisen kruunu. Olen "vasta" viiskyt ja risat mutta pidän pitkiä hiuksia. Siis ihan vyötärölle asti pitkiä. Huomaan että melkein kaikki ikäiseni ja vanhemmat naiset leikkaavat lyhyen mallin. Ehkä hiukset harvenee, ohenee niin siksi pätkästään jossain vaiheessa. Itsellä vielä paksut ja ei väriä, ihan tumman ruskeat ja ihan vähän harmaita seassa. En siis värjää, en käy kampaajalla. Itse leikkaan muutaman kuukauden välien latvat (youtubessa hyviä, helppoja ohjeita). Aina noi on ylhäällä sykeröllä eli todella helpot ja huoltovapaat. Hankalammat ne lyhyet on.
En siis aijo leikata. Olen sitten vanhempi pitkähiuksinen nainen vaikka muilla lyhyet. Entä miehet? Pitääkö leikata kun vanhenee ja harvenee?
Olin aamupäivällä töissä, tapasin paljon tosi mukavia ihmisiä. Olipa yllätys. Sade yllätti iltapäivällä. Ok, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset. Naisen kruunu. Olen "vasta" viiskyt ja risat mutta pidän pitkiä hiuksia. Siis ihan vyötärölle asti pitkiä. Huomaan että melkein kaikki ikäiseni ja vanhemmat naiset leikkaavat lyhyen mallin. Ehkä hiukset harvenee, ohenee niin siksi pätkästään jossain vaiheessa. Itsellä vielä paksut ja ei väriä, ihan tumman ruskeat ja ihan vähän harmaita seassa. En siis värjää, en käy kampaajalla. Itse leikkaan muutaman kuukauden välien latvat (youtubessa hyviä, helppoja ohjeita). Aina noi on ylhäällä sykeröllä eli todella helpot ja huoltovapaat. Hankalammat ne lyhyet on.
En siis aijo leikata. Olen sitten vanhempi pitkähiuksinen nainen vaikka muilla lyhyet. Entä miehet? Pitääkö leikata kun vanhenee ja harvenee?
Ymmärrä totisesti sua. Itsellläni oli tosi pitkään pitkät hiukset. Keväällä sairastin flunssan ja alkoi ottaa päähän hikiset hiukset. Niinpä leikkasin. Syksyn saapuessa kasvatan taas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan kivoja kommentteja, mutta myös ihan outoja. Siispä kompataan kivoja :)
Mitkä olivat mielestäsi outoja, kiinnostaisi tietää. Kun en yhtään outoa kommenttia tämän päivän viesteistä ole lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala luonto -sarjakuvassa kettu sanoo ilvekselle:
- Olen huomannut, että oikeassa oleminen ei ole kovinkaan tärkeää.
- Siinä olet kyllä oikeassa, ilves vastaa.
Hauska :)
:)
... :)
Ei suinkaan hauska, vaan syvällinen, filosofinen, opiksiotettava ja ajattelua muokkaava.
Ei suinkaan ihan näin, vaan hauska ja syvällinen, filosofinen jne. Voi olla samaan aikaan näitä ja onkin, Kamala luonto-sarjakuvat ovat just tällaisia.
Hiuksista. Itsellä ei kasva kuin noin puoleen selkään. Sitten siihen jää. Mielelläni ottaisin pidemmät hiukset itsekin. Viimeksi kampanjalla joskus vuosia sitten. En viitsi edes mainita koska viimeksi. Niin kauan aikaa. No, kuitenkin itse vähän tasoitan. Hiusten kunto aina ollut melko huono. Ei auta mikään, vaikka ehkä tämän ikäisellä pitäisi olla parempi. Kesällä kunto paranee ja talvella vielä huonompaa.
Jonkin verran lukiessani näitä juttuja huomasin seuraavaa. Miehissä jonkin verran narsistin piirteitä näkyvissä. Hyvä kun naiset lopetti suhteen. Olen 73v mies ja lukenut ihmisluonteesta. Narsisti on järkyttävä kumppani ja myös naapurina.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran lukiessani näitä juttuja huomasin seuraavaa. Miehissä jonkin verran narsistin piirteitä näkyvissä. Hyvä kun naiset lopetti suhteen. Olen 73v mies ja lukenut ihmisluonteesta. Narsisti on järkyttävä kumppani ja myös naapurina.
Ja ketjun emäntänä! Ja paikkakuntalaisena. Työkaverina.
Vieläkin kummaa että on pimeää tähän aikaan, ei millään totu. Harrastan luontokuvausta ja tämä on nyt vähän tylsä välikausi, ei kesän kukkia mutta ei vielä ruskaakaan, tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Joo kumma juttu kun kaikki miehet on naisten silmissä narsisteja. Narsistithan myös näkee narsismia eli sitä itseään paljon muissa....
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista. Itsellä ei kasva kuin noin puoleen selkään. Sitten siihen jää. Mielelläni ottaisin pidemmät hiukset itsekin. Viimeksi kampanjalla joskus vuosia sitten. En viitsi edes mainita koska viimeksi. Niin kauan aikaa. No, kuitenkin itse vähän tasoitan. Hiusten kunto aina ollut melko huono. Ei auta mikään, vaikka ehkä tämän ikäisellä pitäisi olla parempi. Kesällä kunto paranee ja talvella vielä huonompaa.
Kirjotin sen ekan viestin hiuksista. Niin että ei vaan kasva. No sitä ei mulla ole. Olen tavannut tällä viikolla monta kymmentä ikäistäni ja vanhempaa ja siksi kai nyt mietin tätä koska kaikilla oli lyhyet hiukset. Mutta mitäpä siitä. Saa olla jokaisella sellaiset kuin tykkää. Ja olen käynyt viimeeksi kampaajalla yli 15 vuotta sitten. Tuskin sulla sen pidempi aika! Katselin Poirotin ja nyt menen suihkuun. Ja ehkä samalla vähän lyhennän hiuksia. Mutta vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotin sen ekan viestin hiuksista. Niin että ei vaan kasva. No sitä ei mulla ole. Olen tavannut tällä viikolla monta kymmentä ikäistäni ja vanhempaa ja siksi kai nyt mietin tätä koska kaikilla oli lyhyet hiukset. Mutta mitäpä siitä. Saa olla jokaisella sellaiset kuin tykkää. Ja olen käynyt viimeeksi kampaajalla yli 15 vuotta sitten. Tuskin sulla sen pidempi aika! Katselin Poirotin ja nyt menen suihkuun. Ja ehkä samalla vähän lyhennän hiuksia. Mutta vain vähän.
Mulla on pitkät hiukset. Olen 70 v. Vyötärölle asti. Ollut 50 vuotta. En värjää niitä. Hyväkuntoiset, suorat, lähes valkoiset nyt.
Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.
Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.
Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.
Ei pidä paikkaansa. Olin yhdessä tyypin kanssa joka ei pitänyt suutelemisesta ja sen kyllä huomasi mutta kaikki muu lakanoiden välissä täydellistä. Tykkäsin myös hänen ominaistuoksuaan. En ikinä ollut sellaista kokenut enkä sen jälkeen. On ollut hyviä suutelijoita mutta täysin itsekeskeisiä sängyssä.
Lapsettomana 73v. miehenä etsin lapsetonta naista ja tämän teen mielestäni ihan ymmärrettävästi selväksi esim Tinderissä. Silti yhteydenotot on lähinnä yh-mammoilta, joilla ilmeisesti lapsen lisäksi puuttuu tekstin ymmärtäminen täysin. Ei jatkoon.
Myös "kolme asentoa ja yninää" - lahnat jää poikkeuksetta yhden yön iloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomana 73v. miehenä etsin lapsetonta naista ja tämän teen mielestäni ihan ymmärrettävästi selväksi esim Tinderissä. Silti yhteydenotot on lähinnä yh-mammoilta, joilla ilmeisesti lapsen lisäksi puuttuu tekstin ymmärtäminen täysin. Ei jatkoon.
Myös "kolme asentoa ja yninää" - lahnat jää poikkeuksetta yhden yön iloiksi.
Yh-mammat ja lahnat...halventavaa kielenkäyttöä naisista ja vähättelevä asenne. Asiat voi sanoa fiksumminkin.
Itse asiasta olen samaa mieltä. Miehet eivät osaa lukea profiilitekstejä, tai sitten eivät välitä. Itsekeskeisyys on päivän sana, toisen toiveista tai toiselle tärkeistä asioista ei välitetä. Parhaimmillaan ajatellaan, että kyllä se toinen muuttuu, kun minä niin sanon. Niin ja tietysti sitten ylimielinen asenne ja toista vähättelevä kielenkäyttö, menee välittömästi luiskaan.
National Geographiclta tulee juuri Rauman kadonneet aarteet ja keisari Just in anus.
En näköjään raivoltani osaa enään kirjoittakaan, siis jätän sen ilmoituslapun eteisen lattialle, mutta kaippa ymmärsitte sekavan lauseeni.
Ja nytkin kirjoitin enääN, kun näppäimiä hakkaan, pihkura, en korjaa.
Saisinko teiltä jotain "rauhoittavaa"?
Natilta sentään tulee kivaa luonto-ohjelmaa pohjoisen luonnosta.