Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9096)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin kahdesti huvää huomenta ruusunnuput
Sopiva hymistelyketjuun, eikö?
Katosi kummasti
Isännöitsijä hoi! Miksi? Joku voi tykätä, vaikka sinä et. Minä tykkään hassuttelusta.
t. Yks nasu
Ei kukaan tykkää saman tyhjän jankkauksesta.
Hassuttelut voi ohittaa, jjankkausta ei, yks tyhmä rivi!
Näin on. Jankkausta on liikaa, saman toistoa vuodesta ja päivästä toiseen. Ei se ole hymistelyä, se on tyhjän jankkausta. Hauskaa täällä ei ole koskaan.
Pöh. Kipitäppäs pois, kunnet tykkee...
Tarkoittaako tuo pöh, että olet pöhkö? Siltä vaikuttaa, kun rupesit ajamaan mielestäsi väärinajattelijoita pois julkisesta ketjusta. Kipitäppäs itse vaikka kirjastoon ja etsi tietoa käytöstavoista ja sananvapaudesta. Vanhanakin voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vähän sitä, että miksi syyttää toisia jankutuksesta jos itsellään on joka päivä sana tuttu aihe jokaisessa viestissä.
Rajoittunut käsityskyky, sosiaalisten taitojen puute, narsistinen persoonallisuus.
Jenkkipressan ongelmista ja niiden syistä on hänen veljentytär, psykologian proffa, kirjoittanut paljon. Lapsuus ratkaisee, myöhemmin on vaikea muuttaa mitään. Elävät totuuden jälkeistä aikaa. Kuulostaa tutulta.
👍
Hauskoista sattumuksista. Ei mulle sattunut, vaan luin tapauksesta, jonka Riitta Suominen kertoi haastattelussa. Ilkka Suominen (silloinen kokoomuksen pj.) oli järjestänyt heillä saunaillan miesporukalle. Miehet saunoivat, ja Riitta meni viemään pyyhkeitä tai muuta pukuhuoneeseen. Pesuhuoneen ovi oli auki, ja siellä mies selin kumartuneena vadin ylle pesemään kasvojaan. Riitta tunnisti Ilkan ja rämpäytti kädellään tämän kulkusia ja sanoi: pimpelipom! Kun hän sitten meni ulos saunasta, Ilkka tuli polulla vastaan. Hämmästys oli melkoinen. Koskaan ei selvinnyt, kuka tuo pimpelipomin kohteeksi joutunut mies oli. Riitta kertoi, että mietti, minkälaisen kuvan mies hänestä sai. Jotkut on saattaneet jo lukeakin tämän, kirjoitin sen joskus aiemminkin.
Nythän heidän tytär on kirjoittanut kirjan heidän elämästään. Onnellinen liitto ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosi kummasti
Isännöitsijä hoi! Miksi? Joku voi tykätä, vaikka sinä et. Minä tykkään hassuttelusta.
t. Yks nasu
Minä tykkään hyvää huomenta, hyvää yötä viesyeistä. Joka päivä.
Älä yleistä, jos sinä et tykkää!
Etkö kestä sitä, että muut ovat eri mieltä kanssasi? Eipä sillä väliä, ovat kuitenkin, ja sille et mahda mitään.
Et voi kirjoittaa k u k a a n ei tykkää.
Sinä et tykkää! Ymmärräthän?
Erieri
Vastasit minulle, mutta en siis ollut tuo alkuperäisen viestin kirjoittaja. Kukaan normaali ihminen ei pidä saman tyhjän jankkaamisesta. Sille et mahda mitään, vaikka jankkaisit maailman tappiin. Niin kuin ilmeisesti teetkin.
Sinä et voi päättää siitä pitääkö täällä joku siitä, että toivotetaan vaikka hyvää yötä. Et voi muiden puolesta sitä päättää. Minä ainakin arvostan sitä jos joku kirjoittaa tänne, että hyvää yötä tai vastaavaa. Näin et voi minun puolestani päättää pidänkö siitä vai en. Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vähän sitä, että miksi syyttää toisia jankutuksesta jos itsellään on joka päivä sana tuttu aihe jokaisessa viestissä.
Rajoittunut käsityskyky, sosiaalisten taitojen puute, narsistinen persoonallisuus.
Jenkkipressan ongelmista ja niiden syistä on hänen veljentytär, psykologian proffa, kirjoittanut paljon. Lapsuus ratkaisee, myöhemmin on vaikea muuttaa mitään. Elävät totuuden jälkeistä aikaa. Kuulostaa tutulta.
Paras tapa toimia Deen ja muiden narsistien kanssa, on jättää heidät täysin huomiotta. Riitely on heille elinehto. Ei suoda sitä. Ei lueta eikä kommentoida mitenkään Deen viestejä. "Kusipäitä on aina, mutta en katso sinne päinkään", sanoi viisas koululainen.
Sinä et ainakaan jätä täällä D:tä huomiotta, koska kirjoitat hänestä joka päivä ja joka viesti. Näin annat huomiota hänelle siinä samalla. Mieti sitäkin jos hän ei kerran sinusta ole huomion arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa toimia Deen ja muiden narsistien kanssa, on jättää heidät täysin huomiotta. Riitely on heille elinehto. Ei suoda sitä. Ei lueta eikä kommentoida mitenkään Deen viestejä. "Kusipäitä on aina, mutta en katso sinne päinkään", sanoi viisas koululainen.
Sinä et ainakaan jätä täällä D:tä huomiotta, koska kirjoitat hänestä joka päivä ja joka viesti. Näin annat huomiota hänelle siinä samalla. Mieti sitäkin jos hän ei kerran sinusta ole huomion arvoinen.
En kirjoita. Sotket henkilöitä. En tuhlaa aikaani häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosi kummasti
t. Yks nasu
Minä tykkään hyvää huomenta, hyvää yötä viesyeistä. Joka päivä.
Älä yleistä, jos sinä et tykkää!
Etkö kestä sitä, että muut ovat eri mieltä kanssasi? Eipä sillä väliä, ovat kuitenkin, ja sille et mahda mitään.
Et voi kirjoittaa k u k a a n ei tykkää.
Sinä et tykkää! Ymmärräthän?
Erieri
Mielipiteenvapaus. Yritätkö estää muita olemasta eri mieltä kanssasi? Ei onnistu. Leimaannut vaan rajoittajaksi (voisin lainata tähän ketjussa paljon käytettyjä pilkkanimityksiä, mutta olkoon).
Sinä itse et ymmärrä sitä, ettei voi kirjoittaa täällä tyylillä ettei kukaan pidä siitä tai tästä. Et näin ymmärrä, että myös toisella on oikeus mielipiteeseen ja sinä itse rajoitat muita jos päätät toisten puolesta, ettei kukaan pidä jostain asiasta, etkä itse hyväksy toista mielipidettä asiaan. Sinä rajoitat näin itse muita jos et hyväksy heidän mielipidettään. Näin et ymmärrä asiaa.
Kiire teetättää. Huomasin työaamuna, että paitapusero oli unohtunut silittämättä, ja oli
järkyttävän rypyssä. Se kuului valitsemaani asuun, koska töissä oli kokous ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Koska asuun kuului myös jakku, joka jätti vain puseron kaulukset näkyviin, silitin kiireessä pelkät kaulukset. Sitten tyytyväisenä töihin. Tyytyväisyys loppui, kun riisuin päällystakin. Olin unohtanut laittaa sen jakun päälleni! Siinä seisoin järkyttävän ryppyisessä paidassa. Ei auttanut kuin mennä kyselemään muilta, olisiko jollain lainata jakkua tai neuletta. Niitä sitten sovittelin ja onneksi löytyi sopiva koko. Neuvottelu meni tuloksekkasti ja loppukevennyksenä kerroin tuon vaatesekouluni, mikä herätti hilpeyttä. Vielä vuosien päästä nämä pitkäaikaiset asiakkaat vitsaili koukousaikataluja sovittaessa, että ihan lyhyt palaveri vaan, ei tarvi silittää puseroa.
Riitelyä heti aamusta. P lupasi olla kommentoimatta. Tässä taas nähdään ne lupaukset. Ainaista riitelyä. D aloittaa ja P jaarittelee. Ei tätä täyspäinen kestä. 🙌
Saimme kerran kavereitteni kanssa mökkeilykutsun eräälle kuulema hyvin erikoiselle mökille ja vielä erikoisemmalta isännältä, joka yhdelle meistä jotain kaukaista sukua, vääräkoivun takaa niin kuin sanottiin. No nuorina ja uteliaina lähdimme porukalla ja kyllähän siellä kaikenlaista erikoista, sisustuksesta alkaen olikin. Mutta parhaiten muistan sen kun menin ulkohuussiin ja siinä olikin kolme erillistä wc-merkillä olevaa samanlaista ovea rivissä. No minä katsomaan mihin tässä oikein pitää mennä, ensimmäisessä luki miehet, toisessa ovessa naiset ja kolmannessa luki pienellä präntillä; ulokomaalaiset...tietysi uteliaisuuttani sinne kurkistin ja näytti ensin ihan joltain romuvarastolta, mutta sitten huomasin lattialla punaisen nuhjaantuneen muoviämpärin ja sen vieressä vielä nuhjuisempia vanhoja sanomalehtiä pinkan. Tiesin heti, mitä aihepiiriä oli tämän vanhemman hyvin originellin mökki-isännän kanssa syytä visusti vältellä...
Mukavaa sunnuntaita nasut ja "1980-luvun Meilahden sairaalan välinehuoltokeskuksen" tyypit. Vähän vielä lisää, niin Dorishan on jo kohta tunnetumpi kuin Donald Trump :D
Mutta nyt mun kuulumisiin. Olipa ihana eilen tavata mun nuorin "lapsenlapsi". Tytär oli etukäteen varoittanut, että koiransa suhtautuu tosi epäluuloisesti kaikkiin vieraisiin ja erityisesti miespuolisiin. Mentiin samaan aikaan mun pojan kanssa ja sillä koiralla meni tyttäreni avattua ulko-oven ehkä noin 30 sekuntia, kun se oli suorastaan hulluna mun poikaan. Mun poikani on aina ollut eräänlainen "koiramagneetti". Muistan, kun vein sitä aamuisin päiväkotiin. Oli 3 v. Vastaan tuli samaan aikaan monena aamuna nainen ranskanbuldogin kanssa. Se koira ei voinut sietää lapsia, mutta jostain syystä kun me tultiin jo ekaa kertaa vastaan, niin se menikin heti mun poikani luokse. Lukuisia aamuja kohdattiin tuolla päiväkotimatkalla ja koiran omistaja sanoi, että hän ei ymmärrä, miksi hänen koiransa tuntuu suorastaan jumaloivan sitä vastaan tulevaa 3-vuotiasta pientä poikaa. Meillä ei siihen aikaan ollut vielä edes omaa koiraa, joten mun pojallani ei ollut mitään kokemusta koirista. Mun poika täyttää jo 35 v ja onhan meillä nyt hänen elinaikanaan ollut jo 2 koiraa, mutta hän on aina ollut vieraillekin koirille mikä lie "koirakuiskaaja".
Muistan vuosituhannen alusta, kun ammattikorkeakoulussa ystävystyin yhden kurssikaverin kanssa. Kutsuttakoon häntä vaikka Riitaksi. Oli miehensä työn vuoksi asunut pitkää Afrikan eri maissa ja heillä oli sitten lopulta Suomeen palatessaan mukana isokokoinen dobermanni. Vahtikoira. Siis ei mikään tavallinen räkyttäjä vaan sellainen, joka hampaineen käy päälle, jos joku ei-toivottu tulee pihaan. Mun poika oli silloin alle 9v ja mentiin käymään Riitan luona Espoossa. Omakotitalo isolla tontilla ja korkeat aidat. Riitta tuli avaamaan portin ja kun se tavallaan tappajakoiraksi koulutettu dobermanni näki mun pojan, niin ne oli välittömästi ylimmät ystävät. Juoksivat ympäri pihaa, kierivät maassa jne. Riitta sanoi, että hän ei ole koskaan nähnyt ketään, joka tuon tappajakoiraksi koulutetun dobermannin kanssa toimisi noin. Eikä olisi voinut ikinä kuvitellakaan, että joku lapsi sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Jank jank
Djankkaaja riitelee, ei kukaan muu!
Poistuu, poistuu
Tsau = on hei nyt, tällä kertaa, ei suinkaan lopulliset hyvästit
En ole djankkasja, mutta muistan, kun Tsaun sanoja lupasi, että lähtee ketjusta, jos muitten ketjujen asioita kirjoitetaan eikä pysytä otsikon aiheessa. Tsau-tervehdys on sivuseikka, mutta tuo lupaus jäi mieleen. Harmillinen väärinkäsitys. Mutta niinhän laulussakin sanotaan: Ei aina käy niin kuin haaveillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai D tykkää omista toivotuksistaan ja jankkauksistaan. Mutta vain hän. Yksin. Ei ole peesaajia enää. Mistähän johtunee?
En oo D, mut tykkään, kovasti. Ja lauluista kans, vitseistä, hassuttelusta. Siksihän ketju o n!
Nythän on just aiheeseen sopiva, hauskat kommellukset, joita on sattunut. Ei kun kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jank jank
Djankkaaja riitelee, ei kukaan muu!
Poistuu, poistuu
Tsau = on hei nyt, tällä kertaa, ei suinkaan lopulliset hyvästit
En ole djankkasja, mutta muistan, kun Tsaun sanoja lupasi, että lähtee ketjusta, jos muitten ketjujen asioita kirjoitetaan eikä pysytä otsikon aiheessa. Tsau-tervehdys on sivuseikka, mutta tuo lupaus jäi mieleen. Harmillinen väärinkäsitys. Mutta niinhän laulussakin sanotaan: Ei aina käy niin kuin haaveillaan.
KÄÄK!
Vierailija kirjoitti:
Dorishullu, miksi jankutat kymmeniä samoja viestejä päivässä?
Minä kysyn vain kerran: M I K S I?
En näe täällä muita saman asian jankkaajia kuin sinut. Saisitko mitenkään boldattua, harvennettua ja kirjoitettua tekstisi isoilla kirjaimilla? Jos se menis meille tyhmille sitten paremmin jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Riitelyä heti aamusta. P lupasi olla kommentoimatta. Tässä taas nähdään ne lupaukset. Ainaista riitelyä. D aloittaa ja P jaarittelee. Ei tätä täyspäinen kestä. 🙌
Et siis ole...
...kun täällä olet
Et siis tiedä kuka olet, ei haittaa
Ei sua tarvitse laatikkoon laittaa
(tai kaappiin)
Vierailija kirjoitti:
Missä D jankkaa?
Djankkausta kymmeniä päivässä, ne nyl tunnistaa.
Ei kaikki eri mieltä oleminen ole djankkausta, vaan normaalia kirjoittamista. Hyvä ihminen, mitä sä oikein ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole...
...kun täällä olet
Et siis tiedä kuka olet, ei haittaa
Ei sua tarvitse laatikkoon laittaa
(tai kaappiin)
? 😲 Mikä tämän viestin ajatus on? Onko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä D jankkaa?
Djankkausta kymmeniä päivässä, ne nyl tunnistaa.
Ei kaikki eri mieltä oleminen ole djankkausta, vaan normaalia kirjoittamista. Hyvä ihminen, mitä sä oikein ajattelet?
Onpas. Aina, kun d mainitaan.
En vaan tajuu, mikä intohimo saa kymmenet viestit aiheesta.
Kymmenittäin hahmoja ja jatkuvaa viestien tuuttausta, kyllä siinä riittää norminooralle ihmettelemistä.
Mielipiteenvapaus. Yritätkö estää muita olemasta eri mieltä kanssasi? Ei onnistu. Leimaannut vaan rajoittajaksi (voisin lainata tähän ketjussa paljon käytettyjä pilkkanimityksiä, mutta olkoon).