Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (8862)

Vierailija
8861/8862 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Corona-oluet haettu. Ja vähän muutakin. Tyttäreni järjesteää huomenna pienelle porukalle meksikolaiset grillibileet ja lupasin tuoda juomat ja vähän muutakin. Aamulla sitten tekemään mm avocadosalaatti. Hän asuu vain noin 2 km päässä, mutta mietin, että pitääköhän mun ottaa huomenna taksi vai saanko noi kaikki vietyä mukanani ihan kävellenkin :D 

Ylihuomenna ajattelin istuttaa rosmariinin, oreganon ja timjamin kukkaruukkuihin ja laittaa pihalla olevaan pieneen kasvihuoneeseen. Olen siis ostanut ihan vaan noita kaupan hevi-osaston yrttejä, mutta hyvin ne tuntuu viihtyvän ulkona kasvihuoneessa. Kunhan vaan muistaa kastella. 

Mulla oli kerran vähän samantyyppinen kuljetusongelma, mutta muistin nähneeni talomme yleisvarastossa hylätyn näköiset lastenrattaat ja lainasin niitä, kun vein tyttöjen iltaan lupaamani virvokkeet...naurua piisas kun työnsin rattaat pihaan lasteineen.

Minä olen joskus talvella miettinyt uskaltaisinko lainata jonkun pulkkaa lähikauppareissulle, joskus oon ostoslistaa joutunut karsimaan kun tulis liian raskaat kantamukset.

:) kun palautin nuo rämät rattaat paikalleen, näin ne vielä taloyhtiömme pihalla roskalavalla, ja mielessäni tein kunniaa ja  kiittelin "viimeisestä palveluksesta" ;)

Vierailija
8862/8862 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ðdddddddddddddzddddddddddddddddddfxxfxdddddddfffffdddddddddddd.................

.......

......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi