Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (13308)

Vierailija
8861/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Corona-oluet haettu. Ja vähän muutakin. Tyttäreni järjesteää huomenna pienelle porukalle meksikolaiset grillibileet ja lupasin tuoda juomat ja vähän muutakin. Aamulla sitten tekemään mm avocadosalaatti. Hän asuu vain noin 2 km päässä, mutta mietin, että pitääköhän mun ottaa huomenna taksi vai saanko noi kaikki vietyä mukanani ihan kävellenkin :D 

Ylihuomenna ajattelin istuttaa rosmariinin, oreganon ja timjamin kukkaruukkuihin ja laittaa pihalla olevaan pieneen kasvihuoneeseen. Olen siis ostanut ihan vaan noita kaupan hevi-osaston yrttejä, mutta hyvin ne tuntuu viihtyvän ulkona kasvihuoneessa. Kunhan vaan muistaa kastella. 

Mulla oli kerran vähän samantyyppinen kuljetusongelma, mutta muistin nähneeni talomme yleisvarastossa hylätyn näköiset lastenrattaat ja lainasin niitä, kun vein tyttöjen iltaan lupaamani virvokkeet...naurua piisas kun työnsin rattaat pihaan lasteineen.

Minä olen joskus talvella miettinyt uskaltaisinko lainata jonkun pulkkaa lähikauppareissulle, joskus oon ostoslistaa joutunut karsimaan kun tulis liian raskaat kantamukset.

:) kun palautin nuo rämät rattaat paikalleen, näin ne vielä taloyhtiömme pihalla roskalavalla, ja mielessäni tein kunniaa ja  kiittelin "viimeisestä palveluksesta" ;)

Vierailija
8862/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corona-oluet haettu. Ja vähän muutakin. Tyttäreni järjesteää huomenna pienelle porukalle meksikolaiset grillibileet ja lupasin tuoda juomat ja vähän muutakin. Aamulla sitten tekemään mm avocadosalaatti. Hän asuu vain noin 2 km päässä, mutta mietin, että pitääköhän mun ottaa huomenna taksi vai saanko noi kaikki vietyä mukanani ihan kävellenkin :D 

Ylihuomenna ajattelin istuttaa rosmariinin, oreganon ja timjamin kukkaruukkuihin ja laittaa pihalla olevaan pieneen kasvihuoneeseen. Olen siis ostanut ihan vaan noita kaupan hevi-osaston yrttejä, mutta hyvin ne tuntuu viihtyvän ulkona kasvihuoneessa. Kunhan vaan muistaa kastella. 

Mulla oli kerran vähän samantyyppinen kuljetusongelma, mutta muistin nähneeni talomme yleisvarastossa hylätyn näköiset lastenrattaat ja lainasin niitä, kun vein tyttöjen iltaan lupaamani virvokkeet...naurua piisas kun työnsin rattaat pihaan lasteineen.

Minä olen joskus talvella miettinyt uskaltaisinko lainata jonkun pulkkaa lähikauppareissulle, joskus oon ostoslistaa joutunut karsimaan kun tulis liian raskaat kantamukset.

:) kun palautin nuo rämät rattaat paikalleen, näin ne vielä taloyhtiömme pihalla roskalavalla, ja mielessäni tein kunniaa ja  kiittelin "viimeisestä palveluksesta" ;)

Ostakaa vetokärrit, mulla ollut jo vuosia, tykkään ostaa enemmän kerralla ostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa vetokärrit, mulla ollut jo vuosia, tykkään ostaa enemmän kerralla ostoksia.

Erittäin hyvä vinkki tuo ja olin jo kaikenlaisia vetokärryjä katsellutkin ostaakseni semmoset, mutta sitten aloin tilaamaan isoimmat ja painavimmat tuotteet ruokakaupan verkkosivuilta kotiin ja tykästyin sen helppouteen ja tilaan nykyään noin 7-10 pv:n kaikki ruuat kerrallaan kotiinkuljetuksella.

Vierailija
8864/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kahdesti huvää huomenta ruusunnuput

Sopiva hymistelyketjuun, eikö?

Katosi kummasti

Isännöitsijä hoi! Miksi? Joku voi tykätä, vaikka sinä et. Minä tykkään hassuttelusta.

t. Yks nasu

Vierailija
8865/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vähän sitä, että miksi syyttää toisia jankutuksesta jos itsellään on joka päivä sana tuttu aihe jokaisessa viestissä. 

Vierailija
8866/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dementikko taas kyselee! Ei muista, ei.

Ai sun sairauksista vai???

Vierailija
8867/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä päivästä muutama rivi. Tavallistakin tavallisempi päivä. Puutarhassa hieman hommia tein. Taimet selvisivät talvesta, mutta mantelipuu kuoli sekä yksi ruusu. Yksi omenapuu sinnittelee. Ehkä selviää. Vasta nyt alkaa lehtiä vähitellen tulla. Muuten istutin kirsikkapuun vähän aikaa sitten. Tuo lajike se mitä olen pitkään ajatellut ostaa. Ehkä toisen joka toista lajiketta vielä hommaan. 

Päiviä sitten näin hiekkatiellä joutsenen jolla oli siipi jotenkin rikki. Pysäytin auton ja lintu yritti lähteä lentoon. Otti vauhtia, mutta siihen jäi. Jotenkin siipi sijoiltaan ehkä, kun roikkui. Surullinen näky. Katsoin, että kulkee tieltä pois sentään. Takaisin tullessa ei enää näkynyt missään. 

Muuten fiilis on edelleen melko huono. Joku päivä parempi, mutta siihen jää. Olen jotenkin väsähtänyt moniin asioihin. Sen huomaa heti. Ei enempää tästä ja toisaalta mitä enemmän täällä metsässä olen niin sitä vähemmän sitä osaa enää muille edes puhua. Ihan ärsyttää jo itseäni itsenikin. Joku toinen on luonteva ja minä en. 

Chaoseum - Into my split 

(omistan itselleni tämän) 

Vierailija
8868/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulikin enemmän kuin muutama rivi. Pahoittelut ennenkuin joku suuttuu siitäkin. 

Vierailija
8869/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolee sää. Ulkona harmaata ja satelee välillä. Myrskyä ja rankkasadetta odotan takkatulen valossa. Telkassa tulee La Havre.

Vierailija
8870/13308 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tulikin enemmän kuin muutama rivi. Pahoittelut ennenkuin joku suuttuu siitäkin. 

Älä sellasia turhaan mieti, käyn jo itse nukkumaan ja toivotan sulle ja kaikille hyvät yöt ja unet.

Vierailija
8871/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katosi kummasti

Isännöitsijä hoi! Miksi? Joku voi tykätä, vaikka sinä et. Minä tykkään hassuttelusta.

t. Yks nasu

Ei kukaan tykkää saman tyhjän jankkauksesta.

Vierailija
8872/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katosi kummasti

t. Yks nasu

Hassuttelut voi ohittaa, jjankkausta ei, yks tyhmä rivi!

Vierailija
8873/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katosi kummasti

t. Yks nasu

Hassuttelut voi ohittaa, jjankkausta ei, yks tyhmä rivi!

Näin on. Jankkausta on liikaa, saman toistoa vuodesta ja päivästä toiseen. Ei se ole hymistelyä, se on tyhjän jankkausta. Hauskaa täällä ei ole koskaan. 

Vierailija
8874/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, täällä aika harmaa ja kolakka päivä, joten tuli mieleeni ehdotta yhdeksi päivän aiheeksi hassuja juttuja, kommelluksia ja sattumuksia, jotka hauskoja ja hymisyttäviä. Mulle ainakin sattunut vuosien varrella kaikenlaista hassun noloakin, jolle jälkeen päin voinut vain hymistellä. Mrs Bean...

Vierailija
8875/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä: nyt jo hauska juttu mielestäni, kun jo kulunut vuosikymmeniä tästä, niin ilkeän sen kertoa: Töihin lähtötilanne, olin läntännyt herätyskellon kiinni ja nukuin vähän rokuliin ja kiireellä puin ja juoksin bussille, huokaisten istahdin bussinpenkille ja huomasin jotain talvinilkkureitteni ja  lahkeen välistä pilkottavan, voi kauhistuksen kanahäkki, eiliset pikkarit jääneet vissiin farkkuihin ja retkottivat sieltä kengän suusta, äkkiä tempaisin ne reppuuni naama punaisena, onneksi aikainen aamu joten huomasikohan kukaan...

Vierailija
8876/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sattumus, vaikka silloin oli nauru kaukana. 

1970-luvun lopulla  poljin pyörällä työpaikkahaastatteluun.  Oli olevinaan kiire, niin oikaisin yhden ropakkoisen tien poikki.  Kävi sitten niin, että leveä housunlahkeeni jotenkin tarttui polkimeen ja lahkeen päärme ratkesi ja alkoi repsottamaan.   Ja lahkeeseen ja kenkiin ropakkoa.  Nyt se vasta kiire tulikin! 

Pyyhin nenäliinalla ropakot kengistäni ja menin yhteen vaateliikkeeseen ja ostin hakaneuloja, joilla sitten kiinnitin lahkeensuun. Kuratahrat lahkeessa saivat nyt olla. Ehdin ajoissa haastatteluun!

P.s. En saanut sitä työpaikkaa.

Vierailija
8877/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katosi kummasti

t. Yks nasu

Minä tykkään hyvää huomenta, hyvää yötä viesyeistä. Joka päivä.

Älä yleistä, jos sinä et tykkää!

Etkö kestä sitä, että muut ovat eri mieltä kanssasi? Eipä sillä väliä, ovat kuitenkin, ja sille et mahda mitään. 

Vierailija
8878/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska sattumus, vaikka silloin oli nauru kaukana. 

1970-luvun lopulla  poljin pyörällä työpaikkahaastatteluun.  Oli olevinaan kiire, niin oikaisin yhden ropakkoisen tien poikki.  Kävi sitten niin, että leveä housunlahkeeni jotenkin tarttui polkimeen ja lahkeen päärme ratkesi ja alkoi repsottamaan.   Ja lahkeeseen ja kenkiin ropakkoa.  Nyt se vasta kiire tulikin! 

Pyyhin nenäliinalla ropakot kengistäni ja menin yhteen vaateliikkeeseen ja ostin hakaneuloja, joilla sitten kiinnitin lahkeensuun. Kuratahrat lahkeessa saivat nyt olla. Ehdin ajoissa haastatteluun!

P.s. En saanut sitä työpaikkaa.

Niin ne 70-luvun lahkeet ;) ja sitten äkkiä tulivatkin muotiin ne pillifarkut, jotka saikin sitten melkein vaseliinilla nipoa jalkaansa...

Vierailija
8879/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vähän sitä, että miksi syyttää toisia jankutuksesta jos itsellään on joka päivä sana tuttu aihe jokaisessa viestissä. 

Rajoittunut käsityskyky, sosiaalisten taitojen puute, narsistinen persoonallisuus. 

Jenkkipressan ongelmista ja niiden syistä on hänen veljentytär, psykologian proffa, kirjoittanut paljon. Lapsuus ratkaisee, myöhemmin on vaikea muuttaa mitään. Elävät totuuden jälkeistä aikaa. Kuulostaa tutulta.

Vierailija
8880/13308 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katosi kummasti

t. Yks nasu

Minä tykkään hyvää huomenta, hyvää yötä viesyeistä. Joka päivä.

Älä yleistä, jos sinä et tykkää!

Etkö kestä sitä, että muut ovat eri mieltä kanssasi? Eipä sillä väliä, ovat kuitenkin, ja sille et mahda mitään. 

Et voi kirjoittaa k u k a a n  ei tykkää.

Sinä et tykkää! Ymmärräthän?

Erieri

Vastasit minulle, mutta en siis ollut tuo alkuperäisen viestin kirjoittaja. Kukaan normaali ihminen ei pidä saman tyhjän jankkaamisesta. Sille et mahda mitään, vaikka jankkaisit maailman tappiin. Niin kuin ilmeisesti teetkin.