Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (7984)
Jatkona vielä arvatkaa vaan masentaako minua ne surulliset biisit mitä kuuntelen. Vastauksena eivät yhtään. Sitten vastaavasti jos joku näistä automatkabiiseistä soi jossakin tai minä erehdyn jonkun niistä kuuntelemaan niin melkein saa silmiä pyyhkiä jo vaikka biisi olisi tosi iloinen.
Zalandon mainoksen "ketsuppilaulu" tai joku vastaava on kuin menolippu lapsuuteeni. Joskus mietin olisipa kiva olla se lapsi edelleen ja olla sellainen kuin silloin olin joissakin jutuissa. Näin niiden biisien kuuntelu mitkä lapsuuteeni liittyivät aiheuttavat vaan surullisen olon monesti. Ainakin haikean. Minulla oli kuitenkin hyvä lapsuus maaseudulla ja siitä kai rakkaus maaseutuun on jatkunut edelleen.
The Connells 74-75
(tämäkin yksi biisi mitä ei kestä nykyisin)
P, olisi kiva kuunnella noita lauluja, mitä mainitset kirjoituksiesi lopuissa. Sinä varmaan osaat laittaa linkit, jos ne löytyvät jostain netin syövereistä.
Minä olen ihan toistaitoinen tietokoneen kanssa, pelkään aina, että saan koko läppärin sekaisin ja jumiin.
Ja sitten tilannetiedotus: NORJA johtaa 2 - 0 !!! Kanadan peli on jotenkin tahmeaa, yks ukko hermostui kun taklatessaan saikin itse nenilleen, katkaisi hampaansa, heitteli hanskat ja juomapullot ja häipyi pukuhuoneeseen. No tuli kuitenkin takaisin...
Jos olisi kyse hiihtokilpailuista, kannustaisin Kanadaa, nyt olen tyytyväinen Norjan johtoon => pronssimitaliin, toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
P, olisi kiva kuunnella noita lauluja, mitä mainitset kirjoituksiesi lopuissa. Sinä varmaan osaat laittaa linkit, jos ne löytyvät jostain netin syövereistä.
Minä olen ihan toistaitoinen tietokoneen kanssa, pelkään aina, että saan koko läppärin sekaisin ja jumiin.
Ja sitten tilannetiedotus: NORJA johtaa 2 - 0 !!! Kanadan peli on jotenkin tahmeaa, yks ukko hermostui kun taklatessaan saikin itse nenilleen, katkaisi hampaansa, heitteli hanskat ja juomapullot ja häipyi pukuhuoneeseen. No tuli kuitenkin takaisin...
Jos olisi kyse hiihtokilpailuista, kannustaisin Kanadaa, nyt olen tyytyväinen Norjan johtoon => pronssimitaliin, toivottavasti!
En viitsi tähän ketjuun alkaa linkkejä laittaa. Jos haluaa kuunnella niin voi, vaikka nimellä sitten etsiä. Samoin en varmaan kovin usein näitä automatkabiisejä edes mainitse, kun niin haikea olo tulee.
Jääkiekosta on pitänyt kirjoittaa. Yritin siis aloittaa tänä vuonna äitini kanssa katseluperinnettä uudestaan, mutta epäonnistuttiin. Yhtä peliä katsottiin ja siihen jäi. Ikävä kyllä. Ehkä itse olisin voinut yksikseni katsoa, mutta tenttiin lukemiset, ulkoilut yms veivät ajan. Joskus muinoin katsottiin kaikki mitä Yle näytti ja muidenkin maiden pelit. Myöhemmin edes Suomen pelit ja oli minulla jopa kanavapaketti pari kertaa kisojen aikaan.
Vuonna 2023 vielä katsottiin pelejä. Latvian pronssi (jos muistan oikein) oli meille ilo silloin. Äitini katsoi muutaman pelin viime vuonna. Minä en enää yhtään. Nyt, kun Suomi on pärjännyt niin olemme näin pettäneet Suomen sitten, kun ei olla edes pelejä katsottu.
Itse muistan 2011 vuoden voiton. Sitä iloitsin ja kaikki pelit katsottiin. Myöhemmin vuoden 2019 voitto oli itselle tosi tärkeä. Katsoin kaikki juhlallisuudetkin ja muistan vieläkin pelaajat ulkoa ja biisit mitä soitettiin. Toki olympiavoittokin 2022 hieno. En tiedä sitten miksi katsominen on jäänyt. Ehkä keskittyminen ei jotenkin enää riitä. Sitten toisaalta tykkään katsoa esim Jukolan viestiä (tätä aina odotan), mutta ehkä siinä maisematkin auttavat ja niitäkin katselee mielelläni. Nyt kirjoitukseen taukoa jo joku sanoisi.
Hiljaisuudesta: ei se aina pahasta ole, joskus on hyväkin olla seurassa hiljaa. Itse olen sellainen että puhun vain kun on asiaa, en puhumisen vuoksi.
Veljeni vierailut olivat aika legendaarisia, avasin oven, sanoimme heit, tunnin tai kaksi hän istui hiljaa sohvalla enkä minäkään puheillani hiljaisuutta häirinnyt. Kun tuli aika veljeni lähteä, sanoimme moit ja suljin oven. Olimme kuitenkin yhdessä, toistemme seurana!