Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (7122)

Vierailija
7001/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantai ja viikonloppu! Euroviisut ja jääkiekko.

Meillä ainakin nämä ohjelmassa. Vielä pizzaa, grillimakkaraa ja pihasaunaa. Jäätelökahvit.

Kuulostaa hyvältä. Hieno sää saunomiseenkin. Piha- tai mökkisauna on kesän parhaita nautintoja. 

Kyllä mä tykkään rakastelusta enemmän. Sata kertaa enemmän kuin saunasta!

Hienoa  että käytit tuota kaunista sanaa; rakastelu, rakkaus ja rakastelu kuuluvat elämään.

Hymistelellään aina rakastellessa, se asia kuuluu tänne. Jokapäiväinen lemmenhetki tuo hyrisyttävän hymistelyolon. Kannattais varmaan Deenkin kokeilla, auttaisko tuohon ilkeilyyn.

Vierailija
7002/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se Dooriskii taas tääl häärimäsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin nämä ohjelmassa. Vielä pizzaa, grillimakkaraa ja pihasaunaa. Jäätelökahvit.

Kuulostaa hyvältä. Hieno sää saunomiseenkin. Piha- tai mökkisauna on kesän parhaita nautintoja. 

Hienoa  että käytit tuota kaunista sanaa; rakastelu, rakkaus ja rakastelu kuuluvat elämään.

Täällä joku jo kirjoittikin: intiimi, henkilökohtainen asia. Ei revitellä random-palstoilla.

Jos joku kuitenkin tahtoo --->>> seksiosio on sitä varten!

Olipa vaarallinen viesti, kun katosi heti?

Vierailija
7004/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.

Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.

Vierailija
7005/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hämmästyttää, kun naisoletetut täällä puhuu niin (teko)siveästi seksistä. Ettekö oikeasti ole kuulleet, miten miehet puhuu seksistä? Miehille se on rajua toimintaa ja kieli sen mukaista. Ei naista loukkaavaa, mutta ei sievistelevääkään. Onko teidän puolisot joutuneet tukahduttamaan aidot tunteensa vai oletteko kyenneet ne kohtaamaan? Tämä ei kuulu mulle, vaan miettikää itse. Jostainhan seksikielteisyys ja -pelko tulee. En tarkoita, että teidän tarvii aiheesta kirjoittaa, mutta torjunta ihan tavallisiinkin aihetta sivuaviin juttuihin on ollut huomiota herättävää. 

Vierailija
7006/7122 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kanssa kävelyllä olin ja meillä ihan kivoja lenkkejä yhdessä. Hänellä kipunsa, mutta yrittää silti yllä pitää kuntoaan kuitenkin. Tällä mennään nyt. Puutarhassa kiertelen paljon katsomassa kaikkea. Yksikin päivä kiersin lähes tunnin vaan ympäriinsä. Typerä minä ehkä, mutta aika kuluu jotenkin. Kimalaiset ovat ainakin löytäneet viinimarjapensaiden kukat. Niitä kymmeniä niissä. Niistä pidän ja perhosista. Käestä en ja toivon, että pysyy pois. On tämä silti hienoa aikaa, kun puihin alkaa tulla lehdetkin. 

Väsynyt olo vaan vähän itselläni on. En ole ihan parhaasta vireessä mitenkään, mutta ehkä se tästä helpottaa. Toisaalta surullinen olo monesta asiasta myös. Ei toukokuu ole koskaan itselleni helppo ollut. Ehkä kesän myötä helpottaa. 

Spartacusta aloitin katsomaan. Toista kautta siis. Siinä toinen päänäyttelijä eli "uusi" Spartacus, kun ekan kauden näyttelijä sairastui sen kauden jälkeen jo kuoli. Tietysti vanhoja juttuja nämä, mutta pistää miettimään asioita. Itse pidän kyllä tästä ensimmäisestä Spartacuksesta paljon enemmän kuin toisesta. Ehkä ensimmäinen osasi näytellä paremmin sen yhdistelmän, että on viisautta, tunteellisuutta ja voimaa samassa persoonassa. Näin mietin. 

Toistan itseäni taas, mutta Agron ja Nasir oikeasti minulle "rakkaat" tyypit jos voin niin kirjoittaa. Ehkä heidän takiaan viitsii sarjaa katsoa jos lopulta kaikki on melko kaaosta ja jatkuvasti jotain ikävää tapahtuu. 

Vierailija
7007/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa reippaasti.

Suunnitelmissa lähteä autolla kauppaan kylmälaukun kanssa, ostetaan jätskejä. Aina pitää pakkasessa niitä olla.

Ennen tämä kerrostalokotimme oli tosi hiljainen, nyt muuttanut joku Kantapääkävelijä ja Ovenpaiskoja. Myöhään yöhön ja joskus ihan pikkutunneillakin kävellä paukuttaa asunnossaan. Itse en semmoista ääntä saa aikaan kuin tahallisesti demonstroiden.

No onneksi olemme täällä vain viikon kerrallaan.

Vierailija
7008/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä sataa reippaasti.

Suunnitelmissa lähteä autolla kauppaan kylmälaukun kanssa, ostetaan jätskejä. Aina pitää pakkasessa niitä olla.

Ennen tämä kerrostalokotimme oli tosi hiljainen, nyt muuttanut joku Kantapääkävelijä ja Ovenpaiskoja. Myöhään yöhön ja joskus ihan pikkutunneillakin kävellä paukuttaa asunnossaan. Itse en semmoista ääntä saa aikaan kuin tahallisesti demonstroiden.

No onneksi olemme täällä vain viikon kerrallaan.

Meilläkin muutti naapurirappuun uudet asukkaat pari viikkoa sitten. Laittoivat lapun rempan kestävän kesäkuullakin vielä. Eihän ne koko ajan poraa, mutta ikävästi se aina alkaa yllättäen. Ihan kuin seinän takaa kuuluu ääni. Tuo jankkaus on ikävää, sama tyyppi. Luin eiliset äsken ja ilmoitin asiattomat. Yksinään keskustelee kai?

Leppoisaa lauantaita sateineen.

Vierailija
7009/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku jo kirjoittikin: intiimi, henkilökohtainen asia. Ei revitellä random-palstoilla.

Eilen joku kirjoitti, ettei ole seksikielteinen, mutta ei kiinnosta haisevat alapääjutut. Poistui tuokin viesti, ja moni muu. Djankkaukset jäi. Kuvaavaa :(

Ohitellaan törpöt kommentit, jatketaan tavallisilla. Sadesää meilläkin, luonto kyllä vettä kaipaakin.

Vierailija
7010/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo sinua enää, laulaa Leevi. Upea biisi. Juhlavasti alkoi aamu, kun ekana radiossa soi Mauno Kuusiston Päivä vain ja hetki kerrallansa. On tosi suosittu hautajaisvirsi nykyään. Monet virret on kyllä tosi kiehtovia, kaikuu kirkossa kauniisti urkujen soidessa.

Vierailija
7011/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisko tänään sovussa?

Vierailija
7012/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on monenlaisia kirjoittajia ja se on vahvempi kuin aikoihin.

Nimittely, piikittely ja rajoittaminen ei kuitenkaan kuulu tänne.

Ne eivät ole aikuisille sopivaa käytöstä. Tässä on edistyttykin. Kiroilu on jo poissa. Ongelmakäytös liittyy lähinnä yhden kirjoittajan viesteihin. Ikävää ja surullista, että tämä iäkäs nainen ei itse tiedosta tilannetta. 

Puheet siitä, että tavoitteena olisi ketjun lopettaminen, ovat tahallista vääristelyä ja vastuutonta uhkailua, joilla pyritään siirtämään huomio pois oikeasta ongelmasta. Yhden iäkkään kirjoittajan häiritsevästä viestinnästä.

Useasti on ehdotettu, että jokainen huolehtisi, että oma viestintä on asiallista ja toisia kunnioittavaa. Syy ja seuraus. Metsä vastuu niin kuin huudetaan. 

Vierailija
7013/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole aikuisille sopivaa käytöstä. Tässä on edistyttykin. Kiroilu on jo poissa. Ongelmakäytös liittyy lähinnä yhden kirjoittajan viesteihin. Ikävää ja surullista, että tämä iäkäs nainen ei itse tiedosta tilannetta. 

Puheet siitä, että tavoitteena olisi ketjun lopettaminen, ovat tahallista vääristelyä ja vastuutonta uhkailua, joilla pyritään siirtämään huomio pois oikeasta ongelmasta. Yhden iäkkään kirjoittajan häiritsevästä viestinnästä.

Useasti on ehdotettu, että jokainen huolehtisi, että oma viestintä on asiallista ja toisia kunnioittavaa. Syy ja seuraus. Metsä vastuu niin kuin huudetaan. 

🤫

Vierailija
7014/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäiset viestit? Mitkä on asiallisia, mitkä ei?

Ilkeilyä, haukkumista. 

Vierailija
7015/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.

Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.

Arkirealismia. Osuva kuvaus.

Vierailija
7016/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilman djankkaajaa pärjättäis ihan hyvin. Ilkeitä kirjoittaa, tänäänkin jankutus jo alkoi :(

Ketään ei kiinnosta.

M.O.T.

Vierailija
7017/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen joku kirjoitti, ettei ole seksikielteinen, mutta ei kiinnosta haisevat alapääjutut. Poistui tuokin viesti, ja moni muu. Djankkaukset jäi. Kuvaavaa :(

Ohitellaan törpöt kommentit, jatketaan tavallisilla. Sadesää meilläkin, luonto kyllä vettä kaipaakin.

Tässä on asiaa minun mielestäni. On tavalliset kuulumiset ja sitten omat henkilökohtaiset asiat. Vissi ero.

Vierailija
7018/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko tänään sovussa?

:)

Sopis mulle. Jossei -> exit

Vierailija
7019/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilman djankkaajaa pärjättäis ihan hyvin. Ilkeitä kirjoittaa, tänäänkin jankutus jo alkoi :(

Ketään ei kiinnosta.

Jokaisen kannattaa miettiä, mitä itse tuo ketjuun. Voisitko tehdä niin? Miettiä, mitä hyvää saat omilla viesteilläsi aikaan. Rakennatko niillä sopua vai provosoitko riitaa. Muut eivät vastaa sinun viesteistäsi. Valitset itse, mitä kirjoitat ja mihin se johtaa.

Vierailija
7020/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Jokaisen kannattaa miettiä, mitä itse tuo ketjuun. Voisitko tehdä niin? Miettiä, mitä hyvää saat omilla viesteilläsi aikaan. Rakennatko niillä sopua vai provosoitko riitaa. Muut eivät vastaa sinun viesteistäsi. Valitset itse, mitä kirjoitat ja mihin se johtaa.

Juuri näin: jokaisen

Me lähdetään puutarhamyymälään, on sopivan kostea istutussää.