Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (7122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus huuhtoo sielusta arjen tomun.
Pablo Picasso
Jospa nämä rivouksien kirjoittajat löytäisivät elämäänsä jotakin kauneutta!Nätisti kirjoitat, minä ilmiannoin. Liian roisia hymistelyketjuun. Eikö nuo polot löydä omaa "konserttiaan" koskaan?
Niinpä just. Hakkaavat päätään seinään löytämättä oikeaa, nuo ruojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai ja viikonloppu! Euroviisut ja jääkiekko.
Meillä ainakin nämä ohjelmassa. Vielä pizzaa, grillimakkaraa ja pihasaunaa. Jäätelökahvit.
Kuulostaa hyvältä. Hieno sää saunomiseenkin. Piha- tai mökkisauna on kesän parhaita nautintoja.
Kyllä mä tykkään rakastelusta enemmän. Sata kertaa enemmän kuin saunasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teko ei ole oikea, älä tee sitä.
Jos se on oikea, älä piittaa arvostelusta.
Niin paljon sai kiusaajan ruotuun laittaja haukkumista alkuun, mutta sitkeästi jaksoi jatkaa yksin alussa, nyt oli jo paljon muitakin mukana. Nyt on taivaallinen rauha! Kiitos kostaja. Bannit ilmeisesti nyt riitelijällä, toivotaan lopullisia estoja. Nautitaan rauhasta. 🕊🦢🍀🐞
Lempiketjussani Tylsissä ( kiitos vielä äikälle loistavasta ideasta!) joku kirjoitti, että jollei puutu kiusaamiseen, syyllistyy itse passiiviseen pahantekoon sallimalla pahan. Sivusta seuraaja ei ole syytön. Kauan kesti, ennen kuin tähän tässä ketjussa herättiin. Jatkossa olen itse nopeampi. Kiusaamista ja syrjimistä minkään perusteella en siedä yhtään!
Oi äikkä, tuo ihmisistä arvostetuin !!! :(
Totta. Rakastin mun äikkäopee, vieläkin joskus nähdään ja jutellaan. Monipuolisesti sivistynyt ja lämmin ope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon sai kiusaajan ruotuun laittaja haukkumista alkuun, mutta sitkeästi jaksoi jatkaa yksin alussa, nyt oli jo paljon muitakin mukana. Nyt on taivaallinen rauha! Kiitos kostaja. Bannit ilmeisesti nyt riitelijällä, toivotaan lopullisia estoja. Nautitaan rauhasta. 🕊🦢🍀🐞
Lempiketjussani Tylsissä ( kiitos vielä äikälle loistavasta ideasta!) joku kirjoitti, että jollei puutu kiusaamiseen, syyllistyy itse passiiviseen pahantekoon sallimalla pahan. Sivusta seuraaja ei ole syytön. Kauan kesti, ennen kuin tähän tässä ketjussa herättiin. Jatkossa olen itse nopeampi. Kiusaamista ja syrjimistä minkään perusteella en siedä yhtään!
Kateus on kavala tauti. Edes valheet ja varkaudet ei vie voittoon, jos on sisältä mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Rakastin mun äikkäopee, vieläkin joskus nähdään ja jutellaan. Monipuolisesti sivistynyt ja lämmin ope.
Monipuolisesti sivistynyt ja lämmin ihminen on ihana kohdata. Mun yksi iäkkäämpi tuttu oli sellainen. Miksihän heitä on niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pablo Picasso
Jospa nämä rivouksien kirjoittajat löytäisivät elämäänsä jotakin kauneutta!Nätisti kirjoitat, minä ilmiannoin. Liian roisia hymistelyketjuun. Eikö nuo polot löydä omaa "konserttiaan" koskaan?
On ne mukavampia kuin sun riitelyjakkaukset d!
Pakko myöntää, näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin nämä ohjelmassa. Vielä pizzaa, grillimakkaraa ja pihasaunaa. Jäätelökahvit.
Kuulostaa hyvältä. Hieno sää saunomiseenkin. Piha- tai mökkisauna on kesän parhaita nautintoja.
Ratsastus on minunkin intohimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pablo Picasso
On ne mukavampia kuin sun riitelyjakkaukset d!
Pakko myöntää, näin on.
Tottakai myönnät, kun keskustelet itsesi kanssa :(
Ei se ollut hän, vaan minä. Kaikki muut viestit on mun mielestä ok, mutta riitelyjankkaukset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei. Mutta ehkä kaikilla ei ole tilaisuutta.
Kyllä aina saumaa on, tahosta vaan kii
Vierailija kirjoitti:
7000 :)
Pätemisen hakua. Määrä ei ole tärkeä, vaan laatu.
Voisitteko ystävällisesti mennä seksiosioon, te lukihäiriöiset. Tamä on aihe vapaa osio:), seksiosio on syystäkin perustettu, käyttäkää siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pablo Picasso
Niinpä just. Hakkaavat päätään seinään löytämättä oikeaa, nuo ruojat.
Hyvien käytöstapojen papittaret vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ystävällisesti mennä seksiosioon, te lukihäiriöiset. Tamä on aihe vapaa osio:), seksiosio on syystäkin perustettu, käyttäkää siis.
Harmi, ettei ole huonokäytöksisten nimittelijöiden osiota. Sille näyttäisi olevan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki seksin harjoittajat pois täsät ketjusta. Teille on olemassa teidänkin osionne. HUS HUS.
Mitä ihmettä? Kaikki seksin harjoittajat pois? Eiköhän kaikki aikuiset harjoita seksiä. Tuskin ketjussa on ketään, joka ei tekisi niin. No, ehkä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että käytit tuota kaunista sanaa; rakastelu, rakkaus ja rakastelu kuuluvat elämään.
On tuolla Espanjassa kyllä pönttö pääministeri, ei voi muuta sanoa. Kannattaisi kyllä olla historian oikealla puolella. Viittaan esim. nyt ajankohtaisiin euroviisuihin ja muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki seksin harjoittajat pois täsät ketjusta. Teille on olemassa teidänkin osionne. HUS HUS.
Mitä ihmettä? Kaikki seksin harjoittajat pois? Eiköhän kaikki aikuiset harjoita seksiä. Tuskin ketjussa on ketään, joka ei tekisi niin. No, ehkä yksi.
Siksi se onkin niin ilkeä ja haukkuu muita. 🤪 Ilman seksiä alkaa kiukku nousta.
Vierailija kirjoitti:
On tuolla Espanjassa kyllä pönttö pääministeri, ei voi muuta sanoa. Kannattaisi kyllä olla historian oikealla puolella. Viittaan esim. nyt ajankohtaisiin euroviisuihin ja muuhunkin.
Ai niin joo, unohdin, että täällä kuuluukin jankata. Noniin siis jatkakaa.
Heti musaopen jälkeen suosituin. 💙