Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (10009)
Jos on mitta täysi, poistu ihmeessä! Kaikki kiittävät.🎉🎈
Vierailija kirjoitti:
Jos on mitta täysi, poistu ihmeessä! Kaikki kiittävät.🎉🎈
Kannatetaan! Poistu! 🐞🌿
Huomenna jatkuu "sairas skeida" kunnes väsyt lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jatkuu "sairas skeida" kunnes väsyt lopullisesti.
Kyllä. Periksi ei anneta. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Pokerina.
Siis pitää pokka tai pysyä pokkana tai pokerina.
Hallita itsensä tai ilmeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivästä jää lähinnä mieleen sen, että kävelin pitkän lenkin sateenuhasta huolimatta ja hyvä niin. Ehdin kävellä sen ja kiertää pidemmän kautta. En helposti luovuta kävelyn kanssa.
Samoin käkeä olen nyt parina yönä käynyt pihalla häätämässä. Kukkuu niin lähellä ja lujaa, että nukkuminen on sitten siinä siltä osin. Näin pakko pihalle jo mennä. Täällä saa huutaa ja möykätä aikalailla ennen kuin kukaan häiriintyy. Yhdessä talossa voitaisiin ehkä kuulla jos pihalla. Muuten ei mihinkään sisälle kuulu.
Häätö yönä numero yksi meni niin, että toisen kerran kolistelun jälkeen, kun olin jo kerran aiemmin pihalla käynyt, käki lensi puusta kauemmas ja lopetti kukkumisen. Voitto. Sitten yönä numero kaksi (eli viime yö) kolistelut eivät auttaneet ja kun kolmannen kerran häätämään menin niin mietin mitä tehdä.
Sitten välähti ja soitin puhelimesta käen kukuntaa ja käki alkoi kukkua sen tahtiin entistä innokkaammin ja samalla lensi lähemmäs. Sitten siitä lähipuusta se oli helppo hätistää myös pois. Lensi kauas ja niin kauas ettei kukunta juuri kuulunut. Voitto taas. Katsotaan miten ensi yö menee.
Pitäkää vaan hulluna, mutta kuunnelkaa itse tunteja täysillä käen kukuntaa kuin kukkuisi vieressäsi. Taitaa olla kämpän seinätkin melko huonot, kun tuokin kuuluu niin selvästi. Naurattaisi jos tietäisin, että käki häipyi lopullisesti. Sitten, kun ensi yönä joskus kello 2 kuuluu ensimmäinen kukunta ja jatkuu kello 4 aamulla niin siinä vaiheessa ei naurata. Sama häirikkö oli varmaan viime keväänä tässä. Yökukkuja. Kukkuu tässä vaan pimeässä.
Tehnyt mokoma sinustakin yökukkujan.
Olin jo ennen käkeä yökukkuja. Käki on vaan myöhäistänyt unirytmiä ennestäänkin. Katsotaan miten käy tänä yönä.
Euroviisut eivät enää kiinnosta yhtään, vaikka musiikkia paljon kuuntelen. Joskus yritin ne katsoa js yleensä jostakin biisistä olen pitänyt, mutta enää en vuosiin ole katsonut yhtään viisuja.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut eivät enää kiinnosta yhtään, vaikka musiikkia paljon kuuntelen. Joskus yritin ne katsoa js yleensä jostakin biisistä olen pitänyt, mutta enää en vuosiin ole katsonut yhtään viisuja.
Minä katson. Vastasinkin lampaalle kyselyyn. Italodisko oli hyvä. Aika sirkustahan se on mutta katson kun "koko eurooppa katsoo". Ehkä sellanen mukana olon tunne tulee. Sama vaikka olympialaisissa. Katsotaan yhdessä. Insieme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson. Vastasinkin lampaalle kyselyyn. Italodisko oli hyvä. Aika sirkustahan se on mutta katson kun "koko eurooppa katsoo". Ehkä sellanen mukana olon tunne tulee. Sama vaikka olympialaisissa. Katsotaan yhdessä. Insieme.
Minulla menee katsominen suoritukseksi jos väkisin katson. Joskus yritin katsoa esim kaiken olympialaisiin liittyvän todeten sitten viimein, että antaa olla enkä katsonut enää mitään niihin liittyen. Sinänsä toisaalta kaipaan sitä fiilistä, että olisin itsekin jossain mukana ja osa jotain. Se monia varmaan innostaa katsomaan, että tulee tunne "osallistumisesta" siihen mihin moni muu. Ymmärrän sen ajatuksen.
Edith Södergranista vielä. Hän menehtyi tuberkuloosiin kolmekymppisenä 1923. Hän Hän asui Raivolassa, Karjalassa, äitinsä ja Totti-kissansa kanssa. Hänen runojaan on käännetty 30 kielelle. Tunnetuin ehkä Maa, jota ei ole.
Ikävöin maahan jota ei ole,
sillä kaikkea mitä on, olen väsynyt himoamaan. Kuu kertoo minulle hopeaisin kirjaimin maasta, jota ei ole. Maasta, jossa kaikki toiveemme täyttyvät ihmeellisesti, maasta, jossa kaikki kahleemme kirvoittuvat, maasta, jossa virvoitamme raadeltuja otsiamme kuun kasteessa.
Elämäni oli kuuma harha, mutta yhden olen löytänyt ja yhden olen totisesti voittanut - tien maahan, jota ei ole.
(jatkuu, mutta en muista jatkoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasit edellä juuri sen, miten djankkaaja toimii. Nyt aikalisä, jäähy, väliaika, pullaa ja kahvia.
Lopuksi tunti tanssia?
Kolme tuntia tanssia ja yksi tunti naisten haku.
Onko 2h sekahaku? Vai miehetkö vie ja naiset vikisee?
Ensin on 1 h miesten haku, sitten vaihtuu vuoro 1 h naisten haku ja vielä lopuksi 1 h miesten haku.
Kun on miesten haku, niin miehet vie, mutta naiset ei vikise, ei tarvitse vikistä, vaan saa liihottaa tanssin pyörteissä.
Onko tämä olevinaan huumoria? Huumorin on tarkoitus olla hauskaa.
😅 tuuhan miekkonen tänne tanssin pyörteisiin!
Jos ketjun miehet ei vastaa, se tarkoittaa, ettei kiinnosta. Sivusta.
Tuberkuloosi eli keuhkotauti. Se on tunnettu asia ollut suvussamme. Mummuni sairastui noin 20-vuotiaana. Selvisi, mutta jätti jälkensä tuo tauti. Hänen äitipuolensa (hyvä sellainen) kamppaili myös lähes koko elämänsä sen tuomien oireiden kanssa. Olivat parantolassa monia kertoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tuberkuloosi eli keuhkotauti. Se on tunnettu asia ollut suvussamme. Mummuni sairastui noin 20-vuotiaana. Selvisi, mutta jätti jälkensä tuo tauti. Hänen äitipuolensa (hyvä sellainen) kamppaili myös lähes koko elämänsä sen tuomien oireiden kanssa. Olivat parantolassa monia kertoja molemmat.
Venäjällä sitä kai on. Joku vuosi sitten Suomessa raportoitiin joistain tapauksista.
Käki kukkuu jo nyt. Pahalta näyttää yön suhteen. Aloitti juuri kukkumisen. Hermot menee tuohon.
Huomenta nasut! Aamulla huomasin Facebookista, että on annettu vaaratiedote. Enpä olisi koko asiaa huomannut, jos olisin vielä työelämässä. Tältä palstalta sainkin sitten neuvoa, kun ei mun 112-sovellus ollut mitään ilmoittanut. En ollut sallinut paikannusta kuin silloin, kun sovellus on auki. Nyt sekin on sitten laitettu päälle. Eipä sillä, kun ei ole enää koiraa, niin en mä ulos olisi lähtenytkään.
Mukavaa perjantaita ja lätkäkisoja!
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Huomenta nasut! Aamulla huomasin Facebookista, että on annettu vaaratiedote. Enpä olisi koko asiaa huomannut, jos olisin vielä työelämässä. Tältä palstalta sainkin sitten neuvoa, kun ei mun 112-sovellus ollut mitään ilmoittanut. En ollut sallinut paikannusta kuin silloin, kun sovellus on auki. Nyt sekin on sitten laitettu päälle. Eipä sillä, kun ei ole enää koiraa, niin en mä ulos olisi lähtenytkään.
Mukavaa perjantaita ja lätkäkisoja!
Huomenta sinnekin. Meillä oli radio auki yöllä ja aamulla jotenkin unen läpi kuulin vaaratiedotteen. Vaikea oli uskoa todeksi. Pelottavaa.
Kisakatsomoa valmistellaan...
Jännittäväksi käy. Yhtä uhkaa drooni, toista käki. Käkipäivitystä odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännittäväksi käy. Yhtä uhkaa drooni, toista käki. Käkipäivitystä odotellaan.
Ehkä tarvittaisiin myös käkivaaratiedote :D
Kahvin hyviä terveysvaikutuksia ehkä liioitellaan. Iltalehden mukaan kahvin terveellisyystutkimusten tulosten takana voi olla taloudelliset intressit. Kahvin kasvuympäristö on altis ilmastonmuutoksen vaikutuksille, ja kahvin hinta on noussut. Menekin edistämiseksi markkinoijat ja tuottajat tarvivat hehkutusta terveyshyödyistä.
Enemmän kyllä kiinnostaa kaiken tutkimuksen riippumattomuus kuin kahvin terveellisyys.
Suomennettuna: Aivot narikkaan ennen tänne tuloa.