Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (6943)

Vierailija
6921/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä päivästä jää lähinnä mieleen sen, että kävelin pitkän lenkin sateenuhasta huolimatta ja hyvä niin. Ehdin kävellä sen ja kiertää pidemmän kautta. En helposti luovuta kävelyn kanssa. 

Samoin käkeä olen nyt parina yönä käynyt pihalla häätämässä. Kukkuu niin lähellä ja lujaa, että nukkuminen on sitten siinä siltä osin. Näin pakko pihalle jo mennä. Täällä saa huutaa ja möykätä aikalailla ennen kuin kukaan häiriintyy. Yhdessä talossa voitaisiin ehkä  kuulla jos pihalla. Muuten ei mihinkään sisälle kuulu. 

Häätö yönä numero yksi meni niin, että toisen kerran kolistelun jälkeen, kun olin jo kerran aiemmin pihalla käynyt, käki lensi puusta kauemmas ja lopetti kukkumisen. Voitto. Sitten yönä numero kaksi (eli viime yö) kolistelut eivät auttaneet ja kun kolmannen kerran häätämään menin niin mietin mitä tehdä. 

Sitten välähti ja soitin puhelimesta käen kukuntaa ja käki alkoi kukkua sen tahtiin entistä innokkaammin ja samalla lensi lähemmäs. Sitten siitä lähipuusta se oli helppo hätistää myös pois. Lensi kauas ja niin kauas ettei kukunta juuri kuulunut. Voitto taas. Katsotaan miten ensi yö menee. 

Pitäkää vaan hulluna, mutta kuunnelkaa itse tunteja täysillä käen kukuntaa kuin kukkuisi vieressäsi. Taitaa olla kämpän seinätkin melko huonot, kun tuokin kuuluu niin selvästi. Naurattaisi jos tietäisin, että käki häipyi lopullisesti. Sitten, kun ensi yönä joskus kello 2 kuuluu ensimmäinen kukunta ja jatkuu kello 4 aamulla niin siinä vaiheessa ei naurata. Sama häirikkö oli varmaan viime keväänä tässä. Yökukkuja. Kukkuu tässä vaan pimeässä. 

Tehnyt mokoma sinustakin yökukkujan. 

Vierailija
6922/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani väärässä orkesterissa, ups konsertissa. Kysyn silti: suunnittelen lätkäpitsaa huomiselle, voiko salaatinkastiketta laittaa pizzataikinan päälle pellille, siis ennen täytteitä? Ihana hunaja-valkosipulimaku, sopisi niiiiin hyvin tomaattikastikkeen sijaan. Köksät: voiko salaattikastiketta paistaa?

Tässä ketjussa roastataan kirjoittajia, ei paisteta salaattikastikkeita. Kysy muualta.

Juu siis mä aattelin vastata hänelle, vaikka en ole mikään kokkikolmonen. Saattaa tuo salaatinkastike herkästi palaa, jos laittaa pizzataikinan päälle. On kuitenkin korkea paistolämpötila. Laittasin siis sen tomskukastikkeen ja joitakin pirskeitä salaatinkastiketta sinne täytteiden sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6923/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Meinaatteko katso tän illan 2. semifinaalin? Mä heräsin aamulla jo vähän neljän jälkeen ja mietin, jaksanko valvoa edes klo 22 asti. Olen kyllä tehnyt vähän kisastudioevästä. RRRRRAAAAKAAA LIHAA! :D Vaikkei taida yhtään hevariesiintyjää ollakaan tiedossa. Mutta siis aasialaisittan pikamarinoitua naudan ulkofilettä ja wasabi-majoneesia. 

Katson. Tykkäsin eka semissä ainoastaan Italian perinteisestä italohumpasta! Sen innoittamana katselin Toto Cutugnon hittejä YouTubesta. 

Mikä sattuma. Just eilen kanssa katsoin Cutugnoa ja Inglesiasta.

Vierailija
6924/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolet viuhuu sinne ja tänne. Ihan kuin länkkäreiden intiaaneilla. Keskustelusta viis, mutta ne nuolet! 

Olispa vielä erilaisia nuolia. Supernuolia, megasupernuolia ja hypermegasupernuolia. Siitä se sota syttyisi.

Sellaista asiaa ei taida maailmasta löytyäkään, johon joku ei koukutu. 

Tiedätkö, miksi täällä on nuolista kirjoitettu? Siksi, että niitä laitetaan ilkeilytarkoituksessa ja samassa tarkoituksessa poistetaan viestejä ja pilataan keskustelua ketjussa. Taisit sinä aloittaa tänä aamuna analyysin nuolista ja itsetunnosta ja vanhusten epävarmuudesta, niin että olisitko itse nuoliin koukuttunut? 

Minä aloitin, en ole tuo ylin kirjoittaja. Analysoin mielelläni tekstejä. Miksi hyökkäät?

Miksi tässä ketjussa pitää analysoida ihmisten tekstejä? Se on merkillistä. En hyökkää, mutta tuollaiset yleistykset kirjoittajien itsetunnosta ovat virheellisiä.

Ajankuluksi ja aivojen jumppaamiseksi analysoin vähän kaikkea. Olen analyyttinen ihminen. 

Älä. Ethän täällä! Olemme vapaalla. Ei analysointia, ei pilkun viilaamista. Hymistellään, hyväntuulisesti.

Kaikki kuivakat ukkelit ja sitkeät akat, sulassa sovussa, jookosta joo?

Suomennettuna: Aivot narikkaan ennen tänne tuloa.

Vierailija
6925/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mitta täysi, poistu ihmeessä! Kaikki kiittävät.🎉🎈

Vierailija
6926/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Pokerina.

Vierailija
6927/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mitta täysi, poistu ihmeessä! Kaikki kiittävät.🎉🎈

Kannatetaan!  Poistu! 🐞🌿

Vierailija
6928/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jatkuu  "sairas skeida" kunnes väsyt lopullisesti. 

Vierailija
6929/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna jatkuu  "sairas skeida" kunnes väsyt lopullisesti. 

Kyllä. Periksi ei anneta. Koskaan.

Vierailija
6930/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Pokerina.

Siis pitää pokka tai pysyä pokkana tai pokerina.

Hallita itsensä tai ilmeensä.

Vierailija
6931/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä päivästä jää lähinnä mieleen sen, että kävelin pitkän lenkin sateenuhasta huolimatta ja hyvä niin. Ehdin kävellä sen ja kiertää pidemmän kautta. En helposti luovuta kävelyn kanssa. 

Samoin käkeä olen nyt parina yönä käynyt pihalla häätämässä. Kukkuu niin lähellä ja lujaa, että nukkuminen on sitten siinä siltä osin. Näin pakko pihalle jo mennä. Täällä saa huutaa ja möykätä aikalailla ennen kuin kukaan häiriintyy. Yhdessä talossa voitaisiin ehkä  kuulla jos pihalla. Muuten ei mihinkään sisälle kuulu. 

Häätö yönä numero yksi meni niin, että toisen kerran kolistelun jälkeen, kun olin jo kerran aiemmin pihalla käynyt, käki lensi puusta kauemmas ja lopetti kukkumisen. Voitto. Sitten yönä numero kaksi (eli viime yö) kolistelut eivät auttaneet ja kun kolmannen kerran häätämään menin niin mietin mitä tehdä. 

Sitten välähti ja soitin puhelimesta käen kukuntaa ja käki alkoi kukkua sen tahtiin entistä innokkaammin ja samalla lensi lähemmäs. Sitten siitä lähipuusta se oli helppo hätistää myös pois. Lensi kauas ja niin kauas ettei kukunta juuri kuulunut. Voitto taas. Katsotaan miten ensi yö menee. 

Pitäkää vaan hulluna, mutta kuunnelkaa itse tunteja täysillä käen kukuntaa kuin kukkuisi vieressäsi. Taitaa olla kämpän seinätkin melko huonot, kun tuokin kuuluu niin selvästi. Naurattaisi jos tietäisin, että käki häipyi lopullisesti. Sitten, kun ensi yönä joskus kello 2 kuuluu ensimmäinen kukunta ja jatkuu kello 4 aamulla niin siinä vaiheessa ei naurata. Sama häirikkö oli varmaan viime keväänä tässä. Yökukkuja. Kukkuu tässä vaan pimeässä. 

Tehnyt mokoma sinustakin yökukkujan. 

Olin jo ennen käkeä yökukkuja. Käki on vaan myöhäistänyt unirytmiä ennestäänkin. Katsotaan miten käy tänä yönä. 

Vierailija
6932/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut eivät enää kiinnosta yhtään, vaikka musiikkia paljon kuuntelen. Joskus yritin ne katsoa js yleensä jostakin biisistä olen pitänyt, mutta enää en vuosiin ole katsonut yhtään viisuja. 

Vierailija
6933/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut eivät enää kiinnosta yhtään, vaikka musiikkia paljon kuuntelen. Joskus yritin ne katsoa js yleensä jostakin biisistä olen pitänyt, mutta enää en vuosiin ole katsonut yhtään viisuja. 

Minä katson. Vastasinkin lampaalle kyselyyn. Italodisko oli hyvä. Aika sirkustahan se on mutta katson kun "koko eurooppa katsoo". Ehkä sellanen mukana olon tunne tulee. Sama vaikka olympialaisissa. Katsotaan yhdessä. Insieme.

Vierailija
6934/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katson. Vastasinkin lampaalle kyselyyn. Italodisko oli hyvä. Aika sirkustahan se on mutta katson kun "koko eurooppa katsoo". Ehkä sellanen mukana olon tunne tulee. Sama vaikka olympialaisissa. Katsotaan yhdessä. Insieme.

Minulla menee katsominen suoritukseksi jos väkisin katson. Joskus yritin katsoa esim kaiken olympialaisiin liittyvän todeten sitten viimein, että antaa olla enkä katsonut enää mitään niihin liittyen. Sinänsä toisaalta kaipaan sitä fiilistä, että olisin itsekin jossain mukana ja osa jotain. Se monia varmaan innostaa katsomaan, että tulee tunne "osallistumisesta" siihen mihin moni muu. Ymmärrän sen ajatuksen. 

Vierailija
6935/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edith Södergranista vielä. Hän menehtyi tuberkuloosiin kolmekymppisenä 1923. Hän Hän asui Raivolassa, Karjalassa, äitinsä ja Totti-kissansa kanssa. Hänen runojaan on käännetty 30 kielelle. Tunnetuin ehkä Maa, jota ei ole.

Ikävöin maahan jota ei ole, 

sillä kaikkea mitä on, olen väsynyt himoamaan. Kuu kertoo minulle hopeaisin kirjaimin maasta, jota ei ole. Maasta, jossa kaikki toiveemme täyttyvät ihmeellisesti, maasta, jossa kaikki kahleemme kirvoittuvat, maasta, jossa virvoitamme raadeltuja otsiamme kuun kasteessa.

Elämäni oli kuuma harha, mutta yhden olen löytänyt ja yhden olen totisesti voittanut - tien maahan, jota ei ole.

(jatkuu, mutta en muista jatkoa)

Vierailija
6936/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokerina.

Tämä in ihan hirveä ylläri. Meillä oli kerran toiset treffit miehen kanssa joka oli kivannäköinen ja  hygieniakin  näytti olevan kunnossa, kunnes raotin herran boksereita. Se pesemättömän munan lemu, joka sieltä tulvahti...!  Otin kuitenkin kalun käteen ja se oli niin tahmea että oksennus meinasi lentää.

Johtuuko  tuollaiset yllärit siitä, että miehet pissattuaan vaan ravistaa  ja pistää housuun?

Osaa ne naisetkin olla huolehtimatta hygieniastaan. Olin tapaillut yhtä aika nättiä ja mukavaa naista jonkin aikaa, seksiäkin oltiin jo harrastettu. Yksi kerta hän tuli käymään luonani ja siinä oltiin sohvalla lähekkäin ja katseltiin leffaa. Kohta alkoi kutenkin häiritsemään tosi pahasti sellainen eltaatuneen sillin haju joka sai melkein yökkimään. Ja tämä siis vaatteiden, oli farkut jalassa, läpi! Oli pakko poistua sohvalta muka vessaan ja takaisin tullessa istahdinkin toiselle sohvalle, muka tekstailemaan puhelimella. Jotenkin unohduin siihen sitten loppuajaksi... ei tehnyt oikein mieli tätä naista enää koskaan. Viehätys karisi aika tehokkaasti..

Naisilla tuoksujen vahvuus vaihtelee kuukauden mittaan, miehillä johtuu vain pesemättömyydestä. Tuota sillinhajuvertausta en itse ole naisena koskaan ymmärtänyt, omani ei sille ole haiskahtanut koskaan. Tosin ph-arvotkin olleet aina kunnossa. Epähygieenisyys on kyllä turn-off sukupuolesta riippumatta.

No eipä kuules ole itsellänikään omat hajut käyneet nenään, tuskinpa niitä moni muukaan itsestään haistaa kun luonnollisestikin oma nenä tottuu omiin hajuihin mutta muiden nenään käy sitäkin tehokkaammin.

Vierailija
6937/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokerina.

Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.

Olisin kyllä varmaan tuossa tilanteessa ihan suoraan sanonut mistä johtui, varsinkin jos tuo oli ainoa ongelma ja mies muuten potentiaalinen. Rehellinen pystyy olemaan myös ystävällisesti. Jos mies siitä olisi suuttunut, ei voi mitään, mutta en kyllä usko jos osaa asian oikealla tavalla ilmaista.

Vierailija
6938/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasit edellä juuri sen, miten djankkaaja toimii. Nyt aikalisä, jäähy, väliaika, pullaa ja kahvia.

Lopuksi tunti tanssia?

Kolme tuntia tanssia ja yksi tunti naisten haku.

Onko 2h sekahaku? Vai miehetkö vie ja naiset vikisee?

Ensin on 1 h miesten haku, sitten vaihtuu vuoro 1 h naisten haku ja vielä lopuksi 1 h miesten haku.

Kun on miesten haku, niin miehet vie, mutta naiset ei vikise, ei tarvitse vikistä, vaan saa liihottaa tanssin pyörteissä.

Onko tämä olevinaan huumoria? Huumorin on tarkoitus olla hauskaa.

😅 tuuhan miekkonen tänne tanssin pyörteisiin!

Jos ketjun miehet ei vastaa, se tarkoittaa, ettei kiinnosta. Sivusta.

Vierailija
6939/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuberkuloosi eli keuhkotauti. Se on tunnettu asia ollut suvussamme. Mummuni sairastui noin 20-vuotiaana. Selvisi, mutta jätti jälkensä tuo tauti. Hänen äitipuolensa (hyvä sellainen) kamppaili myös lähes koko elämänsä sen tuomien oireiden kanssa. Olivat parantolassa monia kertoja molemmat. 

Vierailija
6940/6943 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuberkuloosi eli keuhkotauti. Se on tunnettu asia ollut suvussamme. Mummuni sairastui noin 20-vuotiaana. Selvisi, mutta jätti jälkensä tuo tauti. Hänen äitipuolensa (hyvä sellainen) kamppaili myös lähes koko elämänsä sen tuomien oireiden kanssa. Olivat parantolassa monia kertoja molemmat. 

Venäjällä sitä kai on. Joku vuosi sitten Suomessa raportoitiin joistain tapauksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän