Mikä minussa on vikana kun minussa ei ole muuta kuin vikaa
Olen väsynyt, aikaansaamaton, väsyneen ja ruman näköinen, ujo, estynyt, pelkään sosiaalisia tilanteita enkä jaksa niitä, ajattelen kielteisesti monista ihmisistä, mulla ei ole halua mennä töihin, nukun huonosti, ahdistun, teen huonoja valintoja ihmissuhteissa, en ole kiinnostava, olen yksinäinen oman toimintani takia. Mietin asioita yksin kotona. Itken. Minulla ei ole mitään mitä odottaa eikä ketään kelle jutella. Tällä hetkellä jaksan elää vain lasteni voimalla. Miten ihmeessä pääsen täältä kuopasta pois..
Kommentit (10)
Ööö, sulla on lapset?!
Mulla ei ole ollut ensimmäistäkään seurustelusuhdetta.
Ymmärtäväinen terapeutti, kunhan saat lastenhoitoapua sen ajaksi. On myös nettiterapiaa.
Ei sinussa ole vikaa. Reagoit terveesti epäterveeseen ympäristöön, väärään ihmiseen kenties ja liikoihin vaatimuksiin. Entä alkoholin tai lääkkeen vaikutus, hyvä vai huono. Jospa saat olotilaa muunnettua paremmaksi. Miettii syitä ja voinnin paranemiseen niksejä. Mikä kohottaa värähtelyä, ei ole matalissa taajuuksissa niin sanotusti. Ehkä on uusi hyvä alku tulossa.
Sinä olet lapsille tärkeä. Kyllä aurinko paistaa vielä. Hanki apua keskustelun merkeissä. Mene ulos muiden seuraan, puistoihin mm. Olet yksi muiden joukossa. Kaikki ovat erilaisia ihmisiä, nauti elämästä ja kohti parempaa.
Sulla on lapset - missä niiden isä SUN MIEHESI? Onko täällä joku uupunut YH nyt jolla maailma sekaisin?
Olisitkohan sairasloman tarpeessa? Hakeudu työterveyteen.